LINK DO ZGŁOSZENIA PROMOCJI: https://bonus.olympus.eu/
LINK REGULAMINU:
https://camfoto.pl/wp-content/uploads/2018/09/Warunki-promocji_Consumer.pdf
OLYMPUS OM-D E-M5 Mark II (POLSKIE MENU) SREBRNY i CZARNY
+ OBIEKTYW OLYMPUS 14-150mm F4.0-5,6 II M.ZUIKO DIGITAL ED
WYSYŁKA NATYCHMIAST
Cena zawiera VAT 23%
W ZESTAWIE:
- OLYMPUS OM-D E-M5 Mark II SREBRNY lub CZARNY
- OBIEKTYW OLYMPUS 14-150mm F4.0-5,6 II M.ZUIKO DIGITAL ED
- Osłona przeciwsłoneczna
- FL‑LM3 Lampa błyskowa
- Pasek na ramię
- BLN‑1 Bateria litowo jonowa
- BCN‑1 Ładowarka baterii
- Zakrywka mocowania obiektywu w korpusie Mikro Cztery Trzecie (BC‑2)
- CB‑USB6 Kabel USB
- Oprogramowanie Olympus Viewer
- Instrukcje obsługi
- Karta gwarancyjna 24 miesiące
FABRYCZNIE NOWE ,ORYGINALNIE ZAPAKOWANE
WAŻNE !
WYSTAWIAMY POLSKIE RACHUNKI (FAKTURA VAT ,PARAGON) CENA ZAWIERA 23% PODATEK VAT. RACHUNEK JEST NIEZBĘDNY DO ZREALIZOWANIA GWARANCJI W SERWISIE FIRMOWYM PRODUCENTA
GWARANCJA 24 MIESIĄCE - POLSKA DYSTRYBUCJA
KONTAKT - NA KOŃCU AUKCJI W ZAKŁADCE - "O SPRZEDAJĄCYM"
UBEZPIECZONA WYSYŁKA KURIEREM DHL - GRATIS
W ofercie kolor SREBRNY i CZARNY
Kupując u nas - w autoryzowanym oficjalnym sklepie OLYMPUS POLSKA otrzymasz:
dodatkowe 6 miesięcy gwarancji
REJESTRUJĄC PRODUKT NA: https://my.olympus-consumer.com/
OPIS
Kolejna edycja niezwykle popularnego modelu Olympus O-MD E-M5. E-M5 II jest jeszcze lepszy – ten zaawansowany aparat z wymiennymi obiektywami systemu Micro 4/3 wprowadza nowe możliwości i innowacyjne funkcje takie jak: stabilizacja obrazu ze skutecznością aż 5EV,tryb 40M High Res Shot tworzący obraz o rozdzielczości 40 Mpix, udoskonalony wizjer o rozdzielczości 2,360 tysiąca punktów, czy dopracowany układ przycisków i kół sterujących. Matryca Live MOS 16 Mpix i procesor obrazu TruePic VII gwarantują świetną jakość zdjęć i filmów w szerokim zakresie czułości, który wynosi 200-25600 ISO. Ten aparat z łatwością sprosta fotografowaniu dynamicznych scen – umożliwia to szybki autofokus i zdjęcia seryjne 10 kl./s. Dzięki odpornemu magnezowemu korpusowi z uszczelnieniami E-M5 II jest niezawodnym aparatem, który oferuje najwyższą jakość i możliwości w każdych warunkach.
Niezrównanie wysoka jakość obrazu
Model E-M5 II wyróżnia się zdumiewającą jakością obrazu. Duży przetwornik cyfrowy Live MOS o wysokiej rozdzielczości 16 megapikseli pozwala zarejestrować obraz o wysokiej czułości z mniejszą ilością zakłóceń. Procesor TruePic VII zawiera zaawansowane układy redukcji szumów, które pomagają uzyskać płynny i wyraźny obraz — nawet w nocnej scenerii. Połączenie przetwornika Live MOS i procesora TruePic VII pozwala osiągnąć maksymalną czułość ISO 25600.
Perfekcyjna stabilizacja obrazu
Pięcioosiowa stabilizacja matrycy jest teraz jeszcze lepsza – ma wydajność aż 5 EV (Według standardów C.I.P.A.* na luty 2015). Idealne rozwiązanie pozwalające na uzyskiwanie wyraźnych zdjęć i filmów w słabych warunkach oświetleniowych i to bez statywu. Pochylenia w przód i tył przesunięcia na boki, w górę i dół, obroty – wbudowana 5-osiowa stabilizacja obrazu poradzi sobie ze wszystkim i pozwoli na zdjęcia bez rozmyć. Obraz w wizjerze również będzie stabilny, co ułatwia kadrowanie sceny.
*Camera & Imaging Products Association
Wideo 1920x 1080p Full HD 50p, 77Mb/s
Aparat ma możliwość nagrywania płynnego wideo Full HD 1920 x 1080 z różnymi częstotliwościami klatek: 60p, 50p, 30p, 25p lub 24p z dźwiękiem stereo. Maksymalna przepływowość wynosi aż 77Mb/s. Dla funkcji nagrywania wideo dostępny jest również praktyczny pełny system AF i śledzenie AF. W aparacie można ustawić tryb zdjęć poklatkowych i nagrywać obiekty takie jak rozkwitające kwiaty, mknące chmury lub obiekty astronomiczne. Serię następujących po sobie obrazów można połączyć w aparacie w celu stworzenia filmu time lapse z przyśpieszonym tempem akcji. Ekran LCD, odchylany pod prawie dowolnym kątem, pozwalający na fotografowanie i filmowanie z niecodziennej perspektywy. Precyzyjne ujęcia filmowe można rejestrować też przy pomocy wizjera o rozdzielczości 2,360 tysiąca punktów.
Szybki i precycyjny autofokus
Jeśli zależy Ci na aparacie z ultra szybkim autofocusem, nie musisz już dalej szukać. EM-5 II jest tak szybki, że dorównuje cyfrowym lustrzankom. A gdyby tego było mało, system wyróżnia się 81 punktowym pomiarem, śledzeniem 3D, doskonałą sprawnością działania w słabych warunkach oświetleniowych oraz tzw. dobiegaczką. Ostrość możesz ustawić za jednym dotknięciem – jest to szybkie i proste: interfejs w postaci ekranu dotykowego pozwala w intuicyjny sposób ustawiać ostrość na wybrane partie obrazu, a nawet umożliwia jednoczesne zwolnienie migawki – wystarczy dotknąć ekran palcem. Dzięki systemowi AF w modelu EM-5 II zapomnisz o rozczarowaniu z powodu dziesiątek poruszonych zdjęć.
Zaawansowane funkcje dodatkowe
Aparat wyposażony został w nowy tryb 40M High Res Shot. Dzięki ośmiu ujęciom, które składane są w jedno zdjęcie możesz uzyskiwać zachwycające dokładnością zdjęcia przedmiotów czy krajobrazów o jakości 40 megapikseli. Tryb Live Composite zamień zdjęcia z długim czasem ekspozycji, jak na przykład nocne zdjęcia nieba, w jedno niezwykłe ujęcie. Podgląd rezultatów przed zrobieniem zdjęcia daje jeszcze więcej możliwości. Pełna, bezprzewodowa kontrola nad ujęciem za pomocą połączenia ze smartfonem. Dzięki wbudowanej w E-M5 II łączności Wi-Fi możesz zmieniać ustawienia przysłony, czas migawki i inne ustawienia bez dotykania aparatu. Natomiast zainstalowana na smartfonie aplikacja OLYMPUS Image Share umożlwia natychmiastowe opublikowanie zdjęcia na portalach społecznościowych.
Fotostory i Filtry artystyczne
Uchwyć dany moment w niezwykle malowniczy sposób dzięki funkcji Fotostory! Zrób kilka zdjęć i połącz je, by stworzyć jedną kompozycję. Baw się różnymi efektami i dodawaj filtry artystyczne, aby Twoje fotografie były jeszcze bardziej kreatywne. Funkcja Bracketing dla filtrów artystycznych pozwala użytkownikowi na stworzenie kilku wersji jednego zdjęcia z różnymi filtrami artystycznymi – dzięki temu można wybrać jedną, która najbardziej nam się spodoba. Funkcje filtrów efektowych inspirują użytkownika do eksperymentowania i zachęcają do kreatywnego korzystania z aparatu.
Pełna gama obiektywów Micro 4/3
Na system Micro 4/3, oprócz doskonałych aparatów, składa się też pełna paleta obiektywów. Firma Olympus oferuje szeroki wachlarz cyfrowych obiektywów wymiennych, m.in. obiektywy zmiennoogniskowe szerokokątne / standardowe / teleobiektywy, obiektywy stałoogniskowe oraz obiektyw makro lub typu rybie oko, dzięki czemu żadna sytuacja nie będzie zbyt trudna do sfotografowania. Aparat kompatybilny jest ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem Micro 4/3. Oprócz optyki Olympus możesz skorzystać z oferty innych renomowanych producentów takich jak Panasonic, Leica, Zeiss, Sigma czy Tamron.
OPIS OBIEKTYWU
OLYMPUS M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150mm F4.0-5,6 II
OBIEKTYW z MOCOWANIEM MICRO 4/3 do KOMPAKTÓW Z WYMIENNĄ OPTYKĄ (tzw.BEZLUSTERKOWCE)
Kiedy fotografia jest Twoim hobby, a nie pracą, potrzebujesz dobrze wyglądającego, mobilnego sprzętu, który zaoferuje Ci dużą uniwersalność i wydajność, a każdy centymetr sześcienny jego objętości ma dać maksimum fotograficznej mocy. Dzięki nowemu designowi i powłokom ZERO Olympusa, taka właśnie jest druga generacja obiektywu M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm 1:4.0-5.6 II. Inżynierowie M.ZUIKO dodali także odporność na warunki atmosferyczne, czyniąc z nowego obiektywu doskonałego kompana dla wielokrotnie nagradzanych modeli z serii OM-D. Podobnie jak poprzednik, nowy obiektyw jest lekki i kompaktowy. Posiada szybki autofokus, a minimalna odległość nastawienia ostrości wynosi 50 cm, zarówno dla krótkich ogniskowych jak i dla telefoto.
Druga edycja uniwersalnego obiektywu o bardzo dużym zakresie zoomu wynoszącym aż 10,7x. M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm f/4.0-5.6 II (ekwiwalent długości ogniskowej dla systemu małoobrazkowego: 28-300 mm) to wyjątkowo kompaktowy obiektyw w standardzie Mikro Cztery Trzecie. Uniwersalność i kompaktowe rozmiary czynią z tego obiektywu idealne narzędzie dla podróżników i innych aktywnych użytkowników, którzy nie mają czasu lub chęci na ciągłe przepinanie optyki w swoim aparacie. Z Olympusem M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm f/4.0-5.6 II wykonasz zbliżenia twarzy, detali krajobrazu lub architektury, sceny w pomieszczeniach, w wąskich uliczkach miasta, jak i wiele innych motywów bez konieczności noszenia kilku obiektywów w torbie. Wystarczy jeden niewielki i lekki M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm f/4.0-5.6 II.
Doskonała optyka i uszczelniona obudowa
Obiektyw został dostosowany do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych - dzięki uszczelnieniom można używać go wraz z odpornymi aparatami O-MD w wilgotnym, mroźnym czy zapylonym środowisku. Obiektyw zbudowany jest z 15 elementów w 11 grupach, w tym z trzech elementów asferycznych i z jednego elementu ze szkła ED (niskodyspersyjnego). Posiada szybki autofokus, a minimalna odległość nastawienia ostrości wynosi 50 cm, zarówno dla krótkich jak i długich ogniskowych. Wybrane elementy obiektywu zostały pokryte powłoką Olympus ZERO(ZUIKO Extra-low Reflection Optical), które zostały zaprojektowane w celu wyeliminowania flar i efektów duszków. Aby zapewnić bezproblemowe filmowanie, w obiektywie zastosowano niezwykle cichy mechanizm ustawiania ostrości MSC. Design i kolorystyka została dobrana tak, aby pasowała do wszystkich stylowych aparatów PEN i O-MD.
W budowie obiektywu został użyty szybki i bardzo cichy system automatycznego ostrzenia MSC, co ma umożliwić efektywne i bezproblemowe korzystanie ze szkła podczas nagrywania materiałów filmowych.
Producent uszczelnił obiektyw, dzięki czemu jest odporny na warunki atmosferyczne.
Zaprojektowany z myślą o szybkości
Mimo, że jest obiektywem wymiennym, M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm 1:4.0-5.6 II drugiej generacji jest tak uniwersalny, że nie ma potrzeby zbyt często go zmieniać, bez wątpienia idealnie pasuje do modeli OM-D i serii PEN. Standardowe obiektywy do cyfrowych lustrzanek ważą zwykle około pół kilograma, a smukły 14-150 mm waży tylko 285 gramów. Co więcej, nowa, odporna na warunki atmosferyczne, obudowa pozwala na robienie zdjęć nawet wtedy, gdy pogoda nie dopisuje.
Pięknie zaprojektowany
Wraz ze współczynnikiem powiększenia 10,7x i doskonałą klarownością od krawędzi do krawędzi obrazu w całym zakresie ogniskowych, osiągi M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm 1:4.0-5.6 II dorównują jego uniwersalności. Wybrane elementy obiektywu zostały pokryte powłoką Olympus ZERO (ZUIKO Extra-low Reflection Optical), które zostały zaprojektowane w celu wyeliminowania flar i efektów duszków. Aby zapewnić bezproblemowe filmowanie, w obiektywie zastosowano niezwykle cichy mechanizm ustawiania ostrości MSC. Obiektyw ten bez wątpienia posiada potencjał do doskonałych, najwyższej jakości, kreatywnych zdjęć. Reszta zależy od oka i wizji jego właściciela.
Teleobiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150 mm 1:4.0-5.6 II ma 83 mm długości i 63,5 mm średnicy
M.ZUIKO DIGITAL ED 14-150mm 1:4.0-5.6 II Główne cechy:
- Kompaktowy, lekki, zaprojektowany od nowa teleobiektyw14-150mm 1:4.0-5.6 II
- Od szerokiego kąta do supertelefoto z minimalna odległością nastawienia ostrości 50 cm i współczynnikiem powiększenia 10,7x Waga 285 g, co stanowi ok. połowy wagi obiektywu typowej lustrzanki cyfrowej
- 83 mm długości x 63,5 mm średnicy. Odporny ma kurz i zachlapania – możliwość pracy w trudnych warunkach
- Szybki, praktycznie bezgłośny mechanizm autofokusa ułatwiający robienie zdjęć i nagrywanie filmów Najwyższej jakości powłoki Olympus ZERO redukujące flary i efekt duszków
- Klasyczny, czarny design, pasujący do modeli OM-D i PEN
Specyfikacja
Typ
-
Materiał, z którego wykonany jest korpus
Korpus wykonany ze stopów magnezu
-
Mocowanie obiektywu
Micro Four Thirds
Sensor
-
Typ
4/3'' Sensor Live MOS
-
Efektywna liczba pikseli
16,1 megapiksela
-
Układ filtru
Filtr barw podstawowych (RGB)
-
Współczynnik proporcji i obszar
4:3 / 17,3 x 13,0 mm
-
Pełna rozdzielczość
17,2 megapiksela
Procesor
-
Typ
TruePic VII
Filtr
-
Filtr zabezpieczający przed kurzem
Filtr ultradźwiękowy
Celownik
-
Typ
Wizjer elektroniczny
-
Liczba pikseli
2,360 tysięcy punktów
-
Regulacja dioptrii
-4,0 - +2,0 dioptrii / wbudowany
-
Pole widzenia
około 100 %
-
Powiększenie
Maks. 1,48 x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii (zależnie od wybranego stylu wizjera)
-
Punkt oczny
21 mm przy -1 dioptrii od soczewki wizjera
-
Styl
możliwość wyboru trzech stylów
-
Wyświetlane informacje
- Wartość przysłony
- Czas otwarcia migawki
- Ramka AF (nakładana na obraz)
- symbol potwierdzający AF
- Blokada AF
- Funkcja Auto Bracketing
- wskaźnik stanu baterii
- Wskaźnik korekty ekspozycji
- Wartość korekty ekspozycji
- Wskaźnik poziomu ekspozycji
- Tryb ekspozycji
- Lampa błyskowa
- Tryb błysku FP
- tryb uaktywnienia IS (stabilizacji obrazu)
- Tryb pomiaru ekspozycji
- Liczba zapisanych zdjęć sekwencyjnych
- Balans bieli
- Wskaźnik poziomu
- Prześwietlone i niedoświetlone obszary
- Live Pre-view (podgląd na żywo w czasie rzeczywistym)
- Histogram
-
Regulacja jasności
Technologia jasności adaptacyjnej / Manualne ustawienia: +/- 7 poziomów
-
Korekta temperatury barwowej
+/- 7 poziomów
-
S-OVF
Rozszerza zakres dynamiczny Live View
- *Dostępne poprzez wizjer elektroniczny w trybach P, A, S oraz M. Filtry artystyczne, balans bieli oraz ekspozycja nie są pokazywane w wizjerze elektronicznym.
Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo)
-
Wyświetlane informacje
- Przysłona
- Czas otwarcia migawki
- Funkcja Auto Bracketing
- Blokada AE
- Tryb ostrości
- Tryb fotografowania
- wskaźnik stanu baterii
- tryb uaktywnienia IS (stabilizacji obrazu)
- Tryb rozpoznawania twarzy / oka
- Tryb zapisu
- ISO
- Tryb zdjęć seryjnych
- Balans bieli
- Tryb pomiaru ekspozycji
- Wartość korekty ekspozycji
- wyświetlanie ramki AF
- symbol potwierdzający AF
- Informacje o fotografowaniu
- Obszar pomiaru punktowego
- Super FP
- Status lampy błyskowej
- Stan panela dotykowego
- Długość ogniskowej
- Tryb lampy błyskowej
- Histogram
- Wskaźnik poziomu
- Prześwietlone i niedoświetlone obszary
- Peaking ostrości
- Liczba zdjęć, jaką można zapisać
- Definiowalne
- Detekcja twarzy
- Intensywność błysku
- WiFi
-
Pole widzenia
około 100 %
-
Poziomy powiększenia
3 / 5 / 7 / 10 / 14 x
-
Rozszerzenie zakresu dynamicznego
W trybie HDR1 lub HDR2
Stabilizator obrazu
-
Typ
Przesunięcie sensora
-
Tryby
Pięciowymiarowa automatyczna, pozioma lub pionowa aktywacja
- Do 5 stopni EV (CIPA)
System ustawiania ostrości
-
Metoda
System AF oparty na detekcji kontrastu
-
Obszary ustawiania ostrości
81 punktów / Wszystkie punkty, Grupa punktów (9-obszarów), Pojedynczy punkt (normalny), Pojedynczy punkt (mały)
- 800 punktów / Manualny wybór w trybie Powiększonego podglądu
-
Blokada AF
Tak; Zablokowanie po naciśnięciu do połowy spustu migawki w trybie pojedynczego AF, przycisk blokady AE/AF (możliwość przystosowania)
-
Tryby
- Manualne ustawianie ostrości
- Pojedynczy AF
- Ciągły AF
- Pojedynczy AF + MF (Manualne ustawienie ostrości)
- Śledzenie AF
-
Wspomaganie AF
Tak
-
Stale działający AF
Tak
-
Manualne ustawianie ostrości
Tak; Większa strefa nastawiania ostrości lub peaking ostrości
-
Rozszerzenie funkcji Detekcji Twarzy
- AF z detekcją oka: wyłączony
- Priorytet lewej strony
- Priorytet bliskiego planu
- Priorytet prawej strony
-
Dobiegaczka
Tak
-
Śledzenie ostrości
Tak; Dostępne w trybie ciągłego AF
-
Peaking ostrości
-
Wybór kolorów
Biały, czarny, czerwony, żółty
-
Intensywność
Wysoka/Średnia/Niska
-
Efekt podświetlenia od tyłu
Włączony / Wyłączony
-
Tryb Bracketing Ostrości
-
Ilość zdjęć
3 - 999 zdjęcia
-
Krok
10 poziomów
- Kompatybilny z: Wszystkie obiektywy AF Mikro Cztery Trzecie
System ekspozycji
-
Tryby
- Program auto
- Priorytet przysłony
- Priorytet czasu migawki
- Manualny
- Czas B
- Czas
- i-Auto
- Programy tematyczne
- Filtr artystyczny
- Fotostory
- Film
- HDR
- Mój tryb
-
Korekta ekspozycji
+/- 5 EV (1, 1/2, 1/3 kroku)
- Uwaga: Monitor i wyświetlacz w EVF wyłącznie do ±3 EV.
-
Bracketing ekspozycji
2 / 3 / 5 klatek (+/- 1/3, 2/3, 1 krok EV)
- 7 klatek (+/- 1/3, 1/2, 2/3 kroku EV)
-
ISO bracketing
3 kadry (1/3, 1/2, 1 krok EV)
-
Blokada AE
Tak
-
Mój tryb
4 zapisywanie ustawień
-
Funkcja wzbogacania
Digital Shift
- Technologia kompensacji cienia
-
Funkcja Bracketing dla HDR (Zakresu dynamicznego)
3 / 5 klatek (+/- 2 / 3 kroki EV)
- 7 klatek (+/- 2 kroki EV)
Programy tematyczne
-
Liczba programów tematycznych
24
-
Tryby
- Portret
- e-portret
- Krajobraz
- Portret na tle krajobrazu
- Makro
- Zdjęcia sportowe
- Sceny nocne
- Portret na tle sceny nocnej
- Dzieci
- Tryb jasnej tonacji
- Tryb ciemnej tonacji
- Cyfrowa stabilizacja obrazu
- Makrofotografia - przyroda
- Przy świecach
- Zachód słońca
- Dokumenty
- Panorama
- Sztuczne ognie
- Plaża i śnieg
- Konwerter "Rybie oko"
- Konwerter makro
- 3D
- Konwerter szerokokątny
- Tryb fotografowania z ręki przy świetle gwiazd
- Panorama
Wielokrotna ekspozycja
-
Maks. liczba kadrów
2 kadry (fotografowanie)
- 3 kadry (edytowanie)
-
Automatyczna kontrola wzmocnienia
Tak
-
Pomoc w kadrowaniu
Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo)
Pomiar światła
-
Metoda
Pomiar ekspozycji TTL przy całkowicie otwartej przysłonie
-
Strefy
324 strefy Wielopolowy system pomiaru
-
Zakres detekcji
-2 - 20 EV (17mm f2.8, ISO 100)
-
Tryby
- Pomiar ekspozycji typu ESP
- Punktowy pomiar ekspozycji
- Centralnie ważony pomiar ekspozycji
- Jasne obszary
- Ciemne obszary
Filtr artystyczny
-
Tryby
- Pop Art
- Zmiękczenie ostrości
- Jasny i lekki kolor
- Tonowanie światła
- Ziarnisty film
- Fotografia otworkowa
- Diorama
- Cross Process
- Dramatyczna tonacja
- Delikatna Sepia
- Podkreślone krawędzie
- Akwarela
- Vintage
- Kolorowe elementy*
-
Odmiana / Efekt
Dostępne
-
Bracketing filtrów artystycznych
Wybór Filtrów Artystycznych
Fotostory
-
Tryby
- Zabawne zdjęcie
- Standard
- Prędkość
- Z zoomem / bez zooma
- Wygląd
Czułość
-
Auto
(możliwość dostosowania, domyślnie ISO LOW - 1600)
-
Manualny
ISO LOW - 25600 Zmiana ISO co 1/3 EV oraz co 1 EV
Migawka
-
Typ migawki
Skomputeryzowana migawka szczelinowa
-
Samowyzwalacz
2 s / 12 s / Definiowalne
Czasy otwarcia migawki
-
Zakres czasów otwarcia migawki
1/8000 - 60 s (w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV)
-
Tryb B
Do 30 minut (wybór najdłuższego czasu w menu), domyślnie: 8 minut)
-
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości
-
Typ migawki
Elektroniczna migawka
-
Czas otwarcia migawki
1/8000 - 8 s
-
Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s
-
Rozdzielczość
JPEG: 7296 x 5472 / RAW: 9216 x 6912
- Odpowiednik sensora 40 Megapikseli (8 zdjęć wykonanych z przesunięciem sensora, skomponowane w jedno ujęcie)
- Dostępne w trybach P/A/S/M
-
Tryb Antywstrząsowy
-
Typ migawki
Elektroniczna migawka z pierwszą kurtyną
-
Czas otwarcia migawki
1/320* - 60 s
-
Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s
- * Dla prędkości powyżej 1/320s automatycznie wybierana jest migawka mechaniczna
-
Tryb Cichy
-
Typ migawki
Elektroniczna migawka
-
Czas otwarcia migawki
1/16000 - 60 s
-
Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s
Balans bieli
-
System automatycznego balansu bieli
Zaawansowany system detekcji z sensorem Live MOS
-
Manualny balans bieli (typu One-Touch)
Tak
-
Bracketing balansu bieli
3 kadry / +/- 2, 4, 6 kroków zmiany jednostki mired
-
Jednodotykowe ustawianie balansu bieli
możliwość zapisania 2 ustawień użytkownika
-
Balans bieli użytkownika
Możliwość zapisania 1 ustawienia w przypadku temperatury podanej w Kelvinach (2000K - 14000K)
-
Zaprogramowane wartości
- Światło żarówek
- Światło jarzeniowe 1
- Słoneczny dzień
- Lampa błyskowa
- Zachmurzone niebo
- Cień
- Tryb podwodny
-
Regulacja automatycznego błysku
Wyłączony / Auto Balans bieli / Lampa błyskowa
-
Zachowaj ciepłą kolorystykę
Włączony / Wyłączony
Zdjęcia seryjne
-
Prędkość (H)
około 10 klatek na sekundę
-
Prędkość (L)
5 klatek na sekundę
-
Maks. liczba kadrów
16 klatek (RAW)
- Do pojemności karty pamięci (Tryb JPG / Duży Tryb Normalny)
-
Warunki
Karta pamięci: TOSHIBA SDHC UHS-II R95 W90 EXCERIA™
- W przypadku korzystania z M.Zuiko Digital ED 12-40mm f2.8 Pro
Przetwarzanie obrazu
-
Przestrzeń barwowa
sRGB / AdobeRGB
-
Ostrość + Kontrast
5 poziomów
-
Kontrast
5 poziomów
-
Nasycenie
5 poziomów
-
Filtr czarno-biały
Żółty, pomarańczowy, czerwony, zielony
-
Tonacja czarno-biała
Sepia, Niebieski, Purpurowy lub Zielony w trybie zdjęć czarno-białych
-
Tryb obrazu
- i-Enhance
- Żywe
- Naturalny
- Portret
- Wyciszony
- Jednokolorowy
- Filtr artystyczny
-
Gradacja odcieni
4 poziomy (auto, tryb jasnej tonacji, normalny, tryb ciemnej tonacji)
-
Procesor
TruePic VII
-
Bracketing filtrów artystycznych
Dostępne
-
Efekt telekonwertera
2 x
Wbudowana lampa błyskowa
-
Tryby
- AUTO
- Manualny
- Manualny (Pełna, 1/4, 1/16, 1/64)
- Redukcja efektu czerwonych oczu
- Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu
- Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania
- Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki
- Błysk dopełniający
- Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku)
- TTL-Auto
- FP Manualny
- FP TTL Auto
-
Typ
Dołączana lampa błyskowa z możliwością odbicia światła (w zestawie)
-
Korekta błysku
+/- 3 EV / 1/3, 1/2, 1 krok EV
-
Liczba przewodnia
12.9 (ISO 200)
-
Czas synchronizacji błysku
1/250 s / 1/8000 s (Tryb Super FP)
Sterowanie zewnętrzną lampą błyskową
-
Czas synchronizacji błysku
1/250 s / 1/8000 s (Tryb Super FP)
-
Typ
TTL AUTO, AUTO, MANUAL, FP TTL AUTO, FP MANUAL
-
Tryby
- Auto
- Redukcja efektu czerwonych oczu
- Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania
- Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki
- Błysk dopełniający w wybranych lampach błyskowych
- Manualny
-
Intensywność
+/- 3 EV (1/3, 1/2, 1 krok EV)
- Uwaga: Niektóre funkcje są dostępne tylko podczas korzystania z zewnętrznej lampy błyskowej.
Bezprzewodowa Kontrola Błysku
-
Liczba kanałów
4 kanały
-
Kompatybilna zewnętrzna lampa błyskowa
FL‑36R, FL‑50R, FL‑300R, FL‑600R
-
Metoda sterowania
Wyzwalane i sterowane znajdującą się w komplecie lampą błyskową
-
Ustawienie grup
4 grupy
- Dostępne w przypadku współpracy z aparatami kompatybilnymi z bezprzewodowym (RC) systemem oświetlenia błyskowego Olympus.
Monitor
-
Typ monitora
LCD odchylany pod wieloma kątami - Panel dotykowy
-
Rozmiar monitora
7,6 cm / 3,0'' (3:2)
-
Rozdzielczość
1.037 tysięcy punktów
-
Regulacja jasności
+/- 7 poziomów
-
Balans kolorów
+/- 7 poziomów Żywa kolorystyka (domyślnie) / Naturalne barwy
-
Dotykowe funkcje sterowania
- Powiększanie obszaru AF
- Wybór obszaru AF
- Filtr artystyczny
- Powiększenie
- Odtwarzanie w powiększeniu
- Przesuwanie kadrów do przodu / do tyłu
- Przewodnik Live Guide
- Programy tematyczne
- Tryb fotografowania
- Zwalnianie migawki
- Super Panel Kontrolny
- Połączenie Wifi
Wskaźnik poziomu
-
Detekcja
2-osiowy
-
Wyświetlacz
Tylny monitor oraz wizjer
Formaty zapisu
-
RAW
12 bit
-
RAW & JPEG
Tak; równoległy zapis
-
JPEG
Tak
-
Współczynnik proporcji
4:3 / 3:2 / 16:9 / 6:6 / 3:4
-
MPO (3D)
Tak
Rozmiar obrazu
-
RAW
4608 x 3456 skompresowany / 17 MB / zdjęcie
- 4608 x 3456 Fine (kompresja: 1/4) / 7,5 MB / zdjęcie
- 4608 x 3456 Normal (kompresja: 1/8) / 3,5 MB / zdjęcie
-
Środkowy
3200 x 2400 / 1,7 MB / zdjęcie
-
Mały
1280 x 960 / 0,4 MB / zdjęcie
Rejestrowanie zdjęć
-
EXIF
2.2
-
PIM
III
-
DPOF
Tak
-
DCF
Tak
Rejestrowanie sekwencji wideo
-
Format zapisu
MOV(MPEG‑4AVC/H.264), AVI(Motion JPEG)
-
Kodowanie czasu
Rec run / Free run
- Z opuszczeniem klatki / Bez opuszczania klatki
-
Tryb stabilizacji obrazu
Tak; Przesunięcie sensora
- M-IS1 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora i stabilizacja elektroniczna z wielowymiarową stabilizacją obrazu)
- M-IS2 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora z wielowymiarową stabilizacją obrazu)
-
Jakość filmu HD
Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 30p, 25p, 24p / ALL-I(A-I), IPB(SF, F, N) (MOV)
- Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 60p, 50p / IPB(SF, F, N) (MOV)
- HD 1280 x 720 (16:9) / 60p, 50p, 30p, 25p, 24p / ALL-I(A-I), IPB(SF, F, N) (MOV)
- ALL-I (A-I: ~ 77Mbps)
- IPB (SF: ~52Mbps, F: ~30Mbps, N: ~18Mbps)
- HD 1280 x 720 (16:9) / 30p (MOV)
-
Jakość filmu
640 x 480 / 30p (AVI Motion JPEG®)
-
Maksymalny czas nagrywania
29 min (MOV)
- 14 min (SD) / 7 min (HD) (AVI Motion JPEG®)*
-
Maks. rozmiar pliku
4 GB (AVCHD)
- 2 GB (Motion-JPEG)
-
Tryby ekspozycji
- Priorytet przysłony
- Filtr artystyczny
- Manualny
- Program auto
- Priorytet czasu migawki
- * Częstotliwość klatek może być niższa w przypadku korzystania z Filtrów Artystycznych
- Do nagrywania filmów rekomendowane karty SD Class 10 lub wyższe.
- Do nagrywania filmów ALL-I rekomendowane są kable UHS-II lub UHS-I U3
Dodatki filmowe
-
Poklatkowy
4k, 1080p, 720p (AVI Motion JPEG®)
-
W przyśpieszonym tempie
Tak
-
W zwolnionym tempie
Tak
-
Klipy filmowe
1, 2, 4, 8 s
- (Możliwość przedłużenia do 16s poprzez naciśnięcie przycisku nagrywane przed końcem klipu)
-
Efekty filmowania
- Wielokrotny efekt echa
- Pojedynczy efekt echa
- Wygaszanie efektu artystycznego
- Jednoprzyciskowy telekonwerter
- Stary Film
-
Filtr artystyczny
- Cross Process
- Diorama
- Dramatyczna tonacja
- Delikatna Sepia
- Ziarnisty film
- Podkreślone krawędzie
- Tonowanie światła
- Jasny i lekki kolor
- Fotografia otworkowa
- Pop Art
- Zmiękczenie ostrości
- Vintage
- Kolorowe elementy*
- * 18 kolorów do wyboru
- Częstotliwość klatek ograniczona do 30 kl/s lub mniejszej
-
Podgląd na żywo HDMI
Tak (GUI* wyświetlany jest tylko na podłączonym urządzeniu i bez podświetlenia ostrości)
- * W przypadku nagrywanie na zewnętrznych nośnikach, GUI może zostać ukryty przy następujących warunkach: Typ filmu: YCbCr 4:2:2 / Częstotliwość klatek: jak w ustawieniach / Dźwięk: nie
System zapisu dźwięku
-
Wbudowany mikrofon
Stereo
-
Format zapisu
Stereo PCM/16bit, 48kHz, Format Wave Base
-
Klip filmowy
30 s
-
Głośnik
Tak
-
Funkcje mikrofonu
- Redukcja szumu wiatru
- Głośność nagrywania
- Ograniczenie głośności
- Audio Dubbing
-
{Linking Olympus PCM Recorders}
-
Funkcje
Klaps Filmowy / Synchronizowane nagranie audio - nagranie wideo
- Kompatybilny z: LS‑100
Przeglądanie zdjęć
-
Tryby
- Indeks
- Kalendarz
- Zoom
- Pokaz slajdów
- Film
- Pojedyncze
-
Przeglądarka świetlna
Tak
-
Histogram w trybie odtwarzania
Tak
-
Informacje o fotografowaniu
Wyłączony / Włączony
-
Ostrzeżenie - zbyt jasne/ciemne obszary
Tak
Kasowanie / ochrona / funkcja kopiowania
-
Tryby kasowania
Pojedyncze, wszystkie, wybrane
-
Ochrona zdjęcia
Pojedynczy kadr, Wybrane kadry, Wszystkie kadry, Wyłączenie ochrony (Pojedynczych/Wszystkich kadrów)
Menu
-
Różne wersje językowe menu
angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, czeski, niderlandzki, duński, polski, portugalski, szwedzki, norweski, fiński, chorwacki, słoweński, węgierski, grecki, słowacki, turecki, łotewski, estoński, litewski, ukraiński, serbski
Personalizacja ustawień
-
Przycisk Fn
Tak
-
Mój tryb
Możliwość zapisania czterech ustawień (Może być przypisane do pokrętła trybów.)
-
Przywracanie ustawień fabrycznych
Pełny / Podstawowy
-
Programowalny przycisk
Tak
Interfejs
-
Gorąca stopka
Tak
-
Nośnik
Do filmowania zalecana jest karta pamięci SD Class 6 (kompatybilność z kartami SDHC, SDXC, UHS-I)
-
HDMI™
Tak; Mikrozłącze (Typ D) *
-
Interfejs komunikacyjny USB 2.0 High-Speed
Tak
-
Połączone wyjście wideo i USB
Tak; Możliwość wyboru NTSC lub PAL
-
Bezprzewodowe połączenie
WiFi
- * "HDMI", logo HDMI oraz "High-Definition Multimedia Interface" są znakami handlowymi lub zarejestrowanymi znakami handlowymi HDMI Licensing LLC.
-
Tethered control
Tak
-
Złącze mikrofonowe
3.5 ø mm mini-jack
-
Złącze słuchawkowe
3.5 ø mm mini-jack (wymagany HLD‑8G)
Funkcje Wi-Fi
-
Łatwe połączenie
Kod QR
-
Bezprzewodowe fotografowanie
- Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo)
- Wyłączony
- Podgląd
- Samowyzwalacz
- Dotykowy AF & migawka
- Tryby ekspozycji P/A/S/M
- Tryb B
- Zoom
- Nagrywanie filmów
- Live Composite
Zasilanie
-
Bateria
BLN‑1 Bateria litowo-jonowa
-
Tryb Uśpienia
Możliwość wyboru 1, 3, 5, 10 minut lub wyłączenie funkcji
-
Żywotność baterii
Ok. 750 zdjęć w trybie Quick sleep
-
Nagrywanie filmów
80 min (standardowe warunki JEITA) 150 min (kiedy używany jest zoom oraz inne funkcje operacyjne)
Środowisko
-
Temperatura
-10 - 40 °C Temperatura pracy / -20 - 60 °C temperatura przechowywania
-
Wilgotność
30 - 90 % Wilgotność / 10 - 90 % Zakres wilgotności, w jakiej można przechowywać produkt
Rozmiar
-
Wymiary (szer. x wys. x gł.)
123,7 x 85 x 44,5 mm (bez elementów wystających)
-
Waga
469 g (zawiera baterię i kartę pamięci)
- 417 g (sam korpus)
Wygląd zewnętrzny
-
Dostępne wersje kolorystyczne
- Czarny
- Srebrny