LIQUI MOLY TOP TEC 4300 5W-30 5L
(5 litrów)
✅Olej całoroczny do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym w technologii Common Rail. Szczególnie nadaje się do pojazdów napędzanych gazem (CNG/LPG) oraz pojazdów z filtrami cząstek stałych (DPF) – również do modernizacji. Przetestowany bezpiecznie z katalizatorami i turbosprężarkami.
✅Szczególnie nadaje się do Peugeota, Citroena, Hondy, Toyoty i Fiata.
✅Zaawansowany technologicznie olej silnikowy o niskiej lepkości oparty na technologii syntetycznej. Zapewnia maksymalną wydajność silnika. Zmniejsza zużycie paliwa w jednym z najtrudniejszych testów zużycia w Europie (CEC-L-54-T-96/MB M 111) o ponad 2,5% w porównaniu z określonym olejem referencyjnym. Najszybsze smarowanie zimnego startu podczas rozruchu i minimalne tarcie podczas codziennej jazdy zapewniają wyjątkowo długą żywotność silnika. Umożliwia długie okresy między wymianami oleju do 40 000 km.
SZCZEGÓŁY PRODUKTU:
- ✅Zastosowanie: Samochód
- ✅Pojemność (l): 5,0
- ✅Pojazd: pojazd zabytkowy, samochód dostawczy, samochód osobowy
- ✅Sposób użytkowania: miasto, offroad, sport, trasa
- ✅Typ paliwa: benzyna , diesel
- ✅Rodzaj oleju: technologia syntezy
- ✅Czyszczenie silnika: tak
SPRZEDAJEMY TYLKO PRODUKTY KTÓRE MAMY NA STANIE!!! (nie czekamy na dostawy!!!)
Parametry
- ✅ACEA C2
- ✅Peugeot Citroen (PSA) B71 2290
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do samochodów, które wymagają oleju ze specyfikacją:
- ✅Fiat 9.55535-S1
- ✅Honda
- ✅Hyundai
- ✅Kia
- ✅Lexus
- ✅Mitsubishi
- ✅Nissan
- ✅Subaru
- ✅Suzuki
- ✅Toyota
Najnowocześniejszy, niskopopiołowy olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia najwyższej jakości do użytku przez cały rok. Połączenie niekonwencjonalnych olejów podstawowych w technologii syntetycznej z najnowszą technologią dodatków gwarantuje olej silnikowy, który zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem oraz zmniejsza zużycie oleju i paliwa, zapewniając jednocześnie szybką penetrację oleju do silnika. Różni producenci pojazdów wymagają oleju silnikowego o tej specyfikacji do stosowania z filtrami cząstek stałych (DPF) w celu zapewnienia maksymalnej żywotności filtra DPF. Dzięki temu możliwe są okresy wymiany oleju do 40 000 km, w zależności od specyfikacji producenta. Szczególnie nadaje się do pojazdów napędzanych gazem (CNG/LPG).