Olej przekładniowy Red Line 75W140 NS GL-5 0.94l RD-57109
75W140NS GL-5 OLEJ PRZEKŁADNIOWY
Zawiera dodatki wysokociśnieniowe, takie jak nasz olej 75W140 GL-5, ale nie zawiera modyfikatorów tarcia w celu zrównoważenia śliskości.
Popularne do zabytkowych skrzyń biegów i skrzyń vintage, jak np. skrzynie z synchronizacją (samochody osobowe i ciężarowe) od połowy lat 30. do początku lat 50.
Pomaga przy głośnej lub nierównej zmianie biegów w 4-biegowych skrzyniach A-833
Dodge/Plymouth przekładnie 4-biegowe od 1964 do 1969 r.
Opcja dla hałaśliwych przekładni po zmieszaniu z 75W90NS lub MT-90 w celu podwyższenia poziomu lepkości
Używany również w sprzęgłach o ograniczonym poślizgu w wyścigach - niektórzy użytkownicy dodają Limited Slip Friction Modifier (modyfikator poślizgu) w małych dawkach, aby dostosować poślizg do własnych potrzeb.
Nie powoduje korozji, bezpieczny dla synchronizatorów wykonanych z różnych materiałów
Produkty te zawierają dodatki zwiększające odporność na ekstremalne ciśnienia, niezbędne do maksymalnej ochrony samochodów drogowych i pojazdów wyścigowych, a także modyfikatory tarcia (z wyjątkiem NS) do prawidłowego działania z ograniczonym poślizgiem.
W pełni syntetyczne formuły stworzone na bazie estrów poliolowych, oferują doskonałe smarowanie w ekstremalnych warunkach.
Baza estrowa i modyfikatory tarcia (z wyjątkiem NS) zapewniają dodatkową poślizgowość aby obniżyć temperaturę roboczą poprzez zmniejszenie tarcia ślizgowego w przekładniach hipoidalnych.
Wysoki wskaźnik lepkości (VI) do zapewnienia stosunkowo stałej lepkości i odpowiedniej grubości warstwy ochronnej przy zmiennych temperaturach
Doskonała stabilność przy ścinaniu i zmniejszone utlenianie w porównaniu z innymi syntetycznymi i konwencjonalnymi olejami przekładniowymi
Przewyższa wymagania specyfikacji API GL-5
Zaprojektowane tak, aby zapewnić najwyższy stopień ochrony i poprawę wydajności mechanizmu przekładniowego dla zwiększenia przebiegu, wydłużenia okresów między wymianami i zmniejszenia zużycia.
WŁAŚCIWOŚCI
API Service Class - GL 5+
SAE Viscosity Grade (Gear Oil) - 75W140
Vis @ 100°C, CSt - 26.9
Vis @ 40°C, CSt - 162
Viscosity Index - 200
Pour Point, °C - -45
Pour Point, °F - -49
Brookfield Viscosity, Poise - 1200 @-40°C
Zamiennik do:
API GL-5 & MT-1
MIL-PRF-2105E
SAE J2360
Historic & Vintage Synchro Transmissions
Rockwell 0-76-C
Used in SAE 140 Applications
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).