MOTUL ATF VI 1L
W 100% syntetyczny najwyższej jakości płyn o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów opracowany specjalnie do nowoczesnych konstrukcji skrzyń (manualna możliwość zmiany przełożeń, sekwencyjna, skrzynie elektronicznie sterowane) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu “slip lockup”, odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy.
Szczególnie zalecany do skrzyń automatycznych, przekładni rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy amerykańskich producentów pojazdów GM wymagających oleju specyfikacji DEXRON VI oraz FORD, CHRYSLER gdzie wymagane są oleje MERCON LV. Ponadto azjatyckich producentów pojazdów HONDA, HYUNDAI, KIA, ISUZU, MITSUBISHI, NISSAN, TOYOTA lub europejskich producentów pojazdów FORD, OPEL.
Zalecany także do stosowania w starszych typach skrzyń automatycznych, przemiennikach momentu obrotowego, układach wspomagania kierownicy oraz innych układach mechanicznych lub hydraulicznych wymagających płynu typu DEXRON III H lub DEXRON II D.
Przed zastosowaniem zawsze sprawdź wymagania producenta pojazdu.
Specyfikacje
- Allison C-4
- BMW 83 220 142 516, 83 22 2 152 426
- Chrysler 68157995AA
- Daimler ATF +3, +4
- Ford Mercon LV
- GM Dexron II D, Dexron III H, Dexron VI,
- Honda ATF DW-1, ATF Z1, ATF-11 (z wyj. CVTs)
- Hyundai SP-IV
- Jaguar Fluid 8432
- Land Rover LR023288, TYK 500050,
- Mazda ATF FZ
- Mercedes Benz MB 236.12, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.41
- Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S,
- Toyota / Lexus ATF type T-III, type T-IV, type WS,
- VW G 055005, VW G 055162, VW G 055540, VW 060162
- JASO 1A
- ZF M1375