OLEJ ENEOS Premium Hyper 5W40 4L
ENEOS Premium Hyper 5W40
JXNO formula
SN/SM/CF, ACEA A3/B3/B4 (08) and C3 (10)
MB229.31/229.51
BMW LL-04 , VW 505.01
Porsche A40, GM Dexos 2
RENAULT RN0700 & RN0710, FORD WSS-M2C917A
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych. Gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną. To olej nisko-popiołowy nowej generacji, oferujący ekstremalną ochronę silnika również przy wydłużonych okresach między wymianami. Przystosowany do silników grupy VAG, właściwy dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami. Wspomaga pracę DPF-u i wydłuża okres jego funkcjonowania, zapobiegając przedwczesnemu zatkaniu się filtra sadzą.
Specjalne właściwości
W pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą kontrolującą nagromadzenie osadu
Niskopopiołowy olej nowej generacji oferujący niezwykle wysoką ochronę w trakcie wydłużonych okresów międzyprzeglądowych. Został opracowany dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Zaprojektowany również dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami (TDI PD z czerwonym D i I) i dla silników, dla których zaleca się stosowanie olejów VW 505.01.
Stosowany również w samochodach spełniających normę Euro-4 marki Mercedes Benz i BMW z filtrami sadzy, w których olej ten zapobiega blokowaniu się filtra. Wzmacnia działanie filtra cząstek stałych i wydłuża jego trwałość, przeciwdziałając jego wczesnemu zatkaniu.
Dłuższe okresy międzyprzeglądowe
Zapewnia wyjątkową trwałość silnika i umożliwia wydłużone okresy międzyprzeglądowe dzięki wyjątkowej odporności na utlenianie.
Doskonała odporność na zużycie i znakomita czystość silnika
Utrzymuje silny film olejowy przy wysokich temperaturach, prędkościach i obciążeniach. Jego ochrona przeciw zużyciu jest szczególnie skuteczna w układach napędowych z wałkiem rozrządu w głowicy. Nasz olej posiada również doskonałą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, dzięki czemu utrzymuje doskonałą czystość silnika poprzez zapobieganie tworzenia się nagaru, który może doprowadzić do zatkania sitka pompy i zatarcia silnika.
Klasyfikacja jakościowa:
- API: SN/SM/CF
- ACEA: C3 (10)A3/B3/B4 (08)
- VOLKSWAGEN: 502 00/505 00/50501
- MERCEDES-BENZ: MB 229.51&/ 229.31
- BMW LongLife04
- GM Dexos 2
- Renault RN0700, RN0710
- Ford WSS-M2C917A
Odpowiedni do następujących pojazdów
Do silników napędzanych benzyną, LPG i lekkich silników wysokoprężnych z turbo/katalizatorem lub bez, z filtrem cząstek stałych lub bez, jak również do silników z wtryskiem bezpośrednim.
[Kod produktu: ITPkYZAmIn s51E3q9IsY SQ==]