OKUMA SLX
• Koła zębate, wałki zębate i osie ze stali nierdzewnej• Wersje: jednobiegowa, high-speed i dwubiegowa• Wytrzymałe i odporne na korozje: korpus i pokrywy boczne• Wzmocnienia pokryw bocznych ze stali nierdzewnej• Szpula z kutego aluminium, anodyzowana na złoto• Okładziny hamulca Carbonite ze smarem Cal’s• 5 ekranowanych łożysk kulkowych ze stali nierdzewnej, w modelach: 20-50W• 4 łożyska kulkowe + 1 łożysko oporowe, ekranowane, ze stali nierdzewnej, w modelach 10/15• 2 łożyska oporowe, osadzone na obu końcach osi szpuli, dla wsparcia łożysk kulkowych• Zdwojony system cichego anti-reverse• Zdwojony system anti-reverse we wszystkich rozmiarach 10/15• Rozetka hamulca z zapadkami dla większej precyzji• Wzmocnienie ramy Body Armor ze stali nierdzewnej, zapobiega wyginaniu się ramy – w modelach 20-50W• Opatentowana konstrukcja korby T-Bar z grafitowymi wkładkami Easy Roll w modelach 50• Mniejsze opory przy zwijaniu
• Korba z komfortowym uchwytem Ergo Grip we wszystkich modelach: 10/15/20/30• Nisko profilowa grzechotka z włącznikiem ze stali nierdzewnej• Szeroka prowadnica dla linki, wykonana ze stali nierdzewnej pokrytej tytanem – w modelach L• Dostępne wersje leworęczne: SLX-10LX• Przekładnia High Speed, o przełożeniu 6.2:1 w modelach: SLX-10CS i SLX-15CS• Konstrukcja ramy Open top w modelach: SLX-10CS i SLX-15CS
SLX-15L LevelwindPrzełożenie: 4.2:1Ilość łożysk: 7+1Pojemność szpuli: 420m/0.45mmSiła hamulca: 20kgWaga: 644gUchwyt: na prawą rękę