Okuma Ceymar XT CXT-35FD 7+1bb (+zapasowa szpula) (54277)
Informacje podstawowe
- Ilość łożysk: 8
- Przełożenie: 5.0:1
- Rodzaj: Spinningowe
- Hamulec: Przód
- Dodatkowa szpula: Tak
- Pojemność szpuli: 0.25mm - 195m; 0.35mm - 100m; 0.30mm - 135m
- Nawój [cm]: 76
- Waga [g]: 287
- Model: 35
OKUMA CEYMAR XT
• Wielotarczowy hamulec z japońskimi podkładkami z olejowanego filcu
• 7 łożysk kulkowych + 1 łożysko oporowe – dla doskonale płynnej pracy, 6 łożysk kulkowych + 1 łożysko oporowe w rozmiarze 10
• Rolkowe łożysko oporowe Quick-Set
• Precyzyjnie wycinany z mosiądzu wałek zębaty
• Odporny na korozję grafitowy korpus
• Sztywna, anodyzowana na czarno korba z kutego aluminium
• Lekka, komfortowa gałka korby z TPE
• Precyzyjna przekładnia eliptyczna
• Wycinana z aluminium anodyzowana szpula w 2 odcieniach
• Wytrzymały kabłąk z pełnego aluminium
• RESII: Cyfrowy system wyważania rotora
• System kontroli linki na szpuli – ułatwia jej schodzenie ze szpuli w czasie rzutu
• Aluminiowa korba z gałką z pianki EVA
• Aluminiowa szpula zapasowa
Gwarancja: 5 Lat
Ilość łożysk: 8
Pojemność szpuli: 0.25/195 mm/m
Przełożenie: 5.0:1
Waga: 269.00 g
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
PRECISION ELLIPTICAL GEARING
Rewolucyjna konstrukcja, opatentowana w wielu krajach, stanowi serce średniej i wysokiej klasy kołowrotków Okuma. Przekładnia Precision Elliptical Gearing wykorzystuje eliptyczne koło zębate napędu posuwu szpuli, który gwarantuje równomierne układanie linki na szpuli, doskonałą płynność pracy i wysoką trwałość mechanizmu. Koła zębate są zawsze zazębione, dzięki czemu posuw szpuli zawsze jest płynny i nie ma tu, często spotykanego w kołowrotkach, zjawiska skoków szpuli. QUICK-SET
Ten system spraia że korba, w czasie obrotu, natychmiast napędza przekładnię, bez luzu spotykanego w innych kołowrotkach. Odbywa się to z wykorzystaniem odpornego na korozję, rolkowego łożyska oporowego ze stali nierdzewnej, które przenosi moment tylko w jedną stronę, co pozwala na silne i pewne zacięcie ryby
HYDRO BLOCK
System Hydro Block wykorzystuje gumową uszczelkę zamontowaną na górze szpuli kołowrotka. Uszczelka ta zabezpiecza przed przedostaniem się wody i zanieczyszczeń do hamulca. Dzięki systemowi Hydro Block okładziny hamulca zawsze pracują w optymalnych warunkach.
EFR II
System Even Flow Roller wykorzystuje łożysko kulkowe w rolce linki, które maksymalizuje efektywność nawoju. Taka rolka pozwala uniknąć skręcania się linki, ponieważ przechodzi ona po rolce bez tarcia. Bez tego systemu linka skręcałaby się w sposób naturalny przy zwijaniu.
RES II
RESII to system wywarzania rotora. Druga generacja systemu RES wykorzystuje precyzyjne, komputerowe rozłożenie masy rotora. Zapewnia to doskonałe wyważenie, zapobiega wszelkim drganiom szpuli i gwarantuje płynną pracę kołowrotka.
ID: 4981526