W tym miejscu przedstawiamy Państwu podstawowe informacje, dotyczące warunków i zasad zakupu towarów prezentowanych w naszej ofercie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi punktami oraz z informacjami przedstawionymi w zakładce 'Informacje od Sprzedającego'
. W przypadku niejasności lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Płatność za nabyty towar, koszt dostawy
Dostępne sposoby płatności i koszty dostawy zawsze są podane treści oferty (w zakładce 'Dostawa i płatność'
lub bezpośrednio w opisie towaru). Przy wpłacie z góry (przelew bankowy, płatność online poprzez serwis aukcyjny) termin płatności wynosi 7 dni, licząc od daty zakupu towaru. W tytule przelewu proszę podać 'nick' oraz numer oferty (proszę nie podawać innych zbędnych danych). Jeżeli udostępniona jest opcja 'Płatności za pobraniem' i została ona wybrana przez Kupującego - zamówienie można opłacić gotówką w dniu dostawy. W niektórych ofertach może być wyłączona opcja 'Płatności za pobraniem' lub może być wymagana częściowa lub całkowita przedpłata za zamówienie. Więcej informacji o zasadach płatności i wysyłki znajdziecie Państwo w regulaminie aukcji.
Po dokonaniu zakupu Kupujący otrzymuje auto-wiadomość e-mail z pełnymi danymi do dokonania wpłaty (dane firmy, numery rachunków bankowych oraz pozostałe informacje dotyczące płatności). Aktualne numery rachunków bankowych znajdują się również w sekcji 'Dostawa i płatność'
. Prosimy pamiętać, iż pełny koszt zakupu obejmuje cenę towaru oraz koszt jego dostawy.
Warunki i termin dostawy lub odbioru zakupionego towaru
Czas realizacji zamówienia jest zawsze podany w treści oferty (w zakładce 'Dostawa i płatność'
lub bezpośrednio w opisie towaru). Towary "dostępne od ręki" wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych (licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub daty zamówienia w przypadku wybraniu przez Klienta - o ile jest dostępna- płatności za pobraniem). W pozostałych przypadkach, gdy dostępność towaru jest określona od podanego dnia lub towar jest dostępny wyłącznie na zamówienie, dokładna informacja o terminie dostawy jest zamieszczona w treści oferty.
Wysyłki realizujemy poprzez specjalistyczne firmy spedycyjne. Każdy przedmiot przed dostawą do Klienta jest bardzo starannie sprawdzany oraz zabezpieczany na czas transportu. Staramy się minimalizować do minimum ryzyko uszkodzenia w trakcie transportu, towary gabarytowe dostarczamy wyłącznie na paletach, dostosowanych do ich rozmiarów. Zakupiony towar jest dostarczany w dni robocze (poniedziałek-piątek), po uprzednim ustaleniu dokladnego terminu dostawy z Kupującym. Na życzenie Klienta możemy przemagazynować towar i zrealizować dostawę na wskazany przez niego dzień w okresie do 3 miesięcy, licząc od daty zakupu towaru (opcja ta jest bezpłatna).
Towar można odebrać również osobiście, adres magazynu oraz mapę dojazdową znajdziecie Państwo tutaj. Z uwagi na specyficzne godziny pracy magazynu prosimy o wcześniejszą awizację odbioru towaru. Na terenie miasta Białegostoku i okolic koszt dostawy wynosi 50zł.
Polityka jakości, gwarancja i serwis
Oferowane przez nas produkty są zgodne z normami obowiązującymi na terenie państw EU oraz spełniają wysokie kryteria jakości i bezpieczeństwa dla użytkownika (potwierdzone m. in. certyfikatami CE, ISO 9001, TUV, ROHS). Produkty marki ESSENTE produkowane są wyłącznie z określonej jakości materiałów. Każdy element wykończenia lub wyposażenia jest selektywnie przez nas wybierany od momentu rozpoczęcia produkcji, aż do jej zakończenia. W odróżnieniu od wielu importerów, zalewających rynek niskiej jakości towarami dokładamy wszelkich starań, aby marka ESSENTE gwarantowała Państwu 100% satysfakcję oraz zadowolenie z dokonanego zakupu - dla nas liczy się zawsze opinia Klienta.
Na każdy oferowany przez nas produkt udzielamy pisemnej gwarancji, co do jego dobrej jakości i wykonania. Typ i okres gwarancji jest zawsze precyzyjnie określony w opisie produktu (zależy on od rodzaju towaru oraz od formy jego nabycia). Stosujemy dwa rodzaje gwarancji: gwarancję 'in home' oraz gwarancję 'door to door' (rodzaje gwarancji są dokładniej opisane w zakładce 'Informacje od Sprzedającego'
oraz w regulaminie aukcji). Do wysłanego towaru zostanie dołączona karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz instrukcją montażu i użytkowania w języku polskim. WAŻNE - gwarancja obowiązuje od dnia dostawy towaru do Klienta (nie od daty zakupu).
Działamy na rynku od 2008 r., w ramach naszych standardów zapewniamy wszystkim Klientom na terenie całego kraju pełny i profesjonalny serwis gwarancyjny (oraz pogwarancyjny) naszych produktów. Serwis w naszym imieniu wykonują autoryzowane i akredytowane przez nas firmy montażowo-instalacyjne, posiadające niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w tej branży (sieć serwisowa liczy ponad 20 punktów na terenie całego kraju). Oferujemy również usługi montażu zakupionych produktów sanitarnych (np. złożenie kabiny prysznicowo-parowej, podłączenie wanny z hydromasażem itp.), dostępność wielu części, doradztwo techniczne. Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt z działem technicznym pod nr tel.: +48 85 733 52 13, +48 728 311 299 lub na adres e-mail: serwis@sigma-trade.com.pl.
Regulamin sprzedaży
Szanowni Klienci! Przed zakupem towaru bądź złożeniem oferty w licytacji prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem sprzedaży. Pełna treść regulaminu dostępna jest tutaj. Regulamin określa m.in. podstawowe warunki składania zamówień, procedurę zawierania umowy sprzedaży na towar z Klientem, tryb ewentualnego postępowania reklamacyjnego, tryb odstąpienia od umowy sprzedaży. Do prezentowanej przez nas oferty zastosowanie mają zapisy regulaminu sprzedaży, regulaminu Allegro oraz właściwych przepisów prawa polskiego. Regulamin można pobrać również w formacie *pdf
.