Podstawowym celem, przyświecającym firmie Yamaha przy projektowaniu modelu keyboardu PSR F50, było uwypuklenie jego funkcjonalności, przy jednoczesnym zachowaniu przystępności jego obsługi. W rezultacie tych działań, otrzymujemy instrument który może obsłużyć i na którym może zagrać dokładnie każdy - niezwykle szybko i łatwo można wybrać żądane brzmienie i akompaniament, a potem pozostaje już tylko doskonała zabawa! Yamaha PSR F-50 pomimo swych kompaktowych rozmiarów i niewielkiej wagi ma na pokładzie klawiaturę standardowej wielkości oraz dysponuje 120 brzmieniami oraz 114 stylami akompaniamentu do wyboru. Dzięki tym wszystkim cechom ten z wyglądu niepozorny keyboard staje się idealnym rozwiązaniem nie tylko do celów edukacyjnych, ale również jako narzędzie które każdy muzyk może zabrać ze sobą wszędzie.
Przyjazny i prosty interfejs użytkownika
Projektując PSR F50 firma Yamaha skupiała się na jego pełnej, chociaż zarazem podstawowej i czytelnej funkcjonalności. Udało się - skupiając się na prostocie w trakcie projektu wyprodukowaliśmy instrument prosty w obsłudze jak nigdy dotąd! Wybierz brzmienie, wybierz akompoaniament i wciśnij start - to proste jak 1, 2, 3 !
Brzmienia i akompaniamenty z całego świata
PSR F50 to aż 120 brzmień oraz 114 akompaniamentów! Nie można dać się zwieść pozorom - prostota tego keyboardu nie oznacza, że brzmienia są na słabym poziomie. Jakość próbek brzmień pianin, elektrycznych pian, organ czy instrumentów klasycznych stoi na znakomitym poziomie! Dodatkowo pośród b odnajdziemy też tradycyjne instrumenty charakterystyczne dla różnych regionów świata!
Słyszalna wydajność - wydajna słyszalność
Aby wesprzeć możliwości tak wszechstronnego użycia instrumentu PSR F50 w przeróżnych warunkach i sytuacjach wyposażono go w efektywne, 2,5 watowe, stereofoniczne nagłośnienie. Dzięki temu realistyczne brzmienia i akompaniamenty są odwzorowywane na instrumencie z wyjątkowym podkreśleniem ich realizmu. Aby uwypuklić cechy edukacyjne PSR F50 na pokładzie znajdziemy wbudowany metronom, a fukcja DUO szybko podzieli klawiaturę na dwie części aby uczeń i nauczyciel mogli grać w jednym rejestrze na tym samym instrumencie !
|