Witam, Mocny Rower elektryczny z centralnym napędem BAFANG najlepszy dostępny na rynku silnik centralny .
MidDrive
Silnik moc nominalna 750W i 1200W szczytowa , napięcie 48V większe napięcie większa moc , w porównaniu do śliników zasilanych 36V jest duza różnica , moment obrotowy 160Nm jak w małym samochodzie .
W porównaniu do silników w kole przednim czy tylnym które mają moment obrotowy po około 40Nm silnik centralny Bafang 750W ma 160Nm w porównaniu do centralnych silników Yamaha czy Bosch które maja po 50 lub 80Nm , Bafang jest bezkonkurencyjny przy swoich 160Nm.
Podobny moment obrotowy 150Nm moze osiągnąć duzy silnik o wadze 15kg! montowany w tylne koło ( dla porównania Bafang wazy 5kg z osprzętem )
na przykład taki MXUS 5K-TURBO 5000W 55H (25X4) i to jeszcze przy wyśrubowanych ustawieniach na max.
WAGA roweru w tej chwili z bateria i silnikiem całość to około 20kg - 22kg co jest bardzo ważne pod czas jazdy rowerem , środek ciężkości na środku tak jak to powinno być . Inne rowery o tej mocy z napędem w tylnym kole maja wage po nad 40kg.
Bateria o pojemność 15Ah i 48V 720Wh bateria posiada port USB - można zasilać lub ładować telefon albo nawigacje , oświetlenie lub inne na USB , rower rozpędza się do 55km/h , moc wspomagania PAS asystent wspomagania można ustawić w trzech konfiguracjach ( 0-3 , 0-5 , 0-9 ) jazda na wspomaganiu numer 2 przy ustawieniu wspomagania (0-5 PAS) , prędkość 25-30km/h gwarantowany zasięg przy takim stylu jazdy to 100 kilometrów zasięgu , to jest praktyka a nie jakieś dane katalogowe z książki o zasięgach typu 120km na baterii a faktycznie człowiek kupi rower i po 30km koniec baterii . Rower posiada manetkę gazu - możliwa jest jazda na samej manetce , jazda na samej manetce bez użycia pedałów 25km/h zasięg od 50km do 70km w zależności od terenu i wagi kierowcy .
Zestaw elektryczny oraz bateria sa NOWE , przebieg zestawu elektrycznego to 88 kilometrów zrobiony w celach testowych - w ciężkich warunkach .
Tyle o napędzie elektrycznym , nawet najlepszy napęd elektryczny nie zagwarantuje nam maksymalnej satysfakcji z jazdy jeżeli nie mamy wysokiej klasy roweru ( firmowego ) , rower to SPECIALIZED jest to jedna z najlepszych firm rowerowych na świecie - model FSR XC , rama rozmiar L 48cm na osobe 165cm - 190cm , kolor NEON blue , jest to wysokiej klasy rower Enduro , Cross , DH , jazda tym rowerem to czysta przyjemność w każdych warunkach w każdym terenie , zaawansowana technologia oraz wysokiej jakości podzespoły , wszystkie podzespoły perfekcyjnie pracuje oraz wszystkie podzespoły w oryginale Specialized , Specialized posiada dwa wydajne amortyzatory ( damper tył X-FUSION RLA - pompowany oraz ma regulacje twardości , oraz przedni ROCK SHOX TORA SL z blokada 100mm. Nasz kręgosłup za tylny damper podziękuje :) Rower nie posiada żadnych luzów , hamulce perfekcyjne , efektywne Hydrauliczne - duze tarcze hamulcowe o średnicy 185mm !
Amortyzator przód ROCK SHOX TORA SL 302
Amortyzator tył X-FUSION RLA
Przerzutki SHIMANO DEORE LX
Manetki SHIMANO DEORE 3X9
Hamulce HYDRAULICZNE TARCZOWE AVID ELIXIR 1
Kierownica ALU SPECIALIZED
Mostek ALU SPECIALIZED
Siodło SPECIALIZED
Sztyca ALU SPECIALIZED
Kaseta SHIMANO DEORE
Korba ALU SHIMANO DEORE
Piasty ALU SHIMANO - SPECIALIZED
Rafki ALU SPECIALIZED
Opony SPECIALIZED
Okazja - cena zimowa.
W razie dodatkowych pytań kontakt 690 091 764
Najlepszy silnik w rowerach elektrycznych
Artykuł z MocneRowery
Centralny silnik w rowerze
Mój ulubiony rodzaj silnika. Łączy on zalety przedniego i tylnego napędu, dając najwięcej korzyści. W połączeniu z baterią mocowaną w ramie zapewnia rozłożenie masy na środku roweru. Wybierając rower z silnikiem centralnym, nie masz żadnych ograniczeń. Przerzutka zintegrowana? Proszę bardzo! Napęd 1x11? Proszę bardzo! Piasta z dynamem? Ależ oczywiście! Silnik centralny w rowerze ma jeden dodatkowy i bardzo ważny atut. W połączeniu z tylną przerzutką umożliwia dostosowanie momentu obrotowego przekazywanego na tylne koło. Mówiąc bardziej po ludzku, dzięki niemu wyjedziesz nawet pod bardzo stromy podjazd, niedostępny dla innych typów napędu. Silniki centralne mają wysokie momenty obrotowe, co bezpośrednio wpływa na przyspieszenie.