Witam
Mam do sprzedania prywatny samochód rodzinny. Jestem jego drugim właścicielem w kraju od 2012 roku, a poprzednik miał go 13 lat w Polsce. Sprowadzony z Niemiec gdy miał 2 lata. Silnik IGŁA, ma założona instalację gazową BRC, przez co koszty spalania są śmieszne. Samochód, jako drugi w rodzinie, roczne przebiegi poniżej 10 tys. km.
Tu jest link do filmu, w którym WSZYSTKO zostało pokazane i powiedziane. https://youtu.be/1D2GcYuMaKM
Film był nagrywany latem, bo wówczas miała być zmiana, ale samochód, który miałem wówczas kupić właściciel postanowił jednak nie sprzedawać. Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, poza tym, że jest bardziej brudny i ma "kilka" km więcej.
WYPOSAŻENIE:
- elektryczne szyby z przodu
- elektryczne lusterka
- szyberdach
- klimatyzacja
- immobilaizer
- autoalarm
- aluminiowe felgi
- zestaw kół zimowych na felgach stalowych
- 2 poduszki powietrzne
- wspomaganie kierownicy
- podgrzewane fotele
- tempomat
- centralny zamek
- relingi dachowe
- halogeny przeciwmgielne
- pilot do sterowania drzwi
- blokada skrzyni biegów
- radio ze zmieniarką CD
- LPG firmy BRC ( butla w kole zapasowym ), założona w lipcu 2012, przy przebiegu 164 tys km
- 2 komplety kluczyków
- pełna dokumentacja ( książki serwisowe, instrukcja, briefy z Niemiec, fv z napraw w kraju itp )
- nie palone w samochodzie.
CO JEST ZROBIONE:
Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco.
- kompletne przednie zawieszenie ( wahacze, amortyzatory itp 2019 )
- hamulce przód - nowe tarcze, klocki, cylindereki ( 2019 )
- hamulce tył ( klocki 2019 )
- wymienione prawie wszystkie węże w komorze silnika ( 2019 )
- nowy akumulator ( nowy na gwarancji 2019 )
- nowy zbiorniczek płynu chłodzącego ( 2019 )
- nowy zbiorniczek płynu hamulcowego ( 2019 )
- zbieżność i geometria kół
- nabita i odgrzybiona klima ( jak co roku )
- wymieniony kompletny rozrząd z nowym napinaczem, pompą wody, paskami itp. ( przy 182 tys km )
DO ZROBIENIA:
- olej i filtry w maju ( wymianę robię co roku )
- rdza na błotnikach z przodu
- sprawdzić czujnik ABS, bo coś nie styka, chyba jakiś kabelek ( po wyminie klocków, zaczęła się świecić kontrolka, która raz się świeci, a raz gaśnie )
- rozrząd za 30 tys km
- zrobić przegląd w kwietniu
- sprawdzić pilota, przestał działać ( baterie )
Samochód w ciągłym użytkowaniu, wszelkie naprawy regularnie robione, wsiadać i jechać. W samochód wsadzone jest kilka tysięcy złotych w bieżące naprawy i serwisowanie, dlatego cena jest do NIEWIELKIEJ negocjacji. Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży, wiem co mam i nie oddam za grosze.