Wdrożenie technologii TTX w przednim widelcu, wyposażonej w dwa odrębne obwody tłumienia hydraulicznego Twin Tube umożliwia równoległy odseparowany przepływ oleju co stabilizuje ciśnienie w trakcie pracy. Zbalansowane ciśnienie wewnątrz zapewnia płynną i responsywną pracę początkową bez obniżania zdolności wytłumiania dużych nierówności i obniżenia trakcji. Tłumienie wolnej i szybkiej kompresji są regulowanie zewnętrznie i całkowicie od siebie niezależne. W przeciwieństwie do większości widelców dostępnych na rynku, RXF ma możliwość ustawienia dowolnej progresji ugięcia dzięki łatwej w regulacji 3 komorowej sprężynie powietrznej np: zwiększyć czułość i dynamikę pracy w pocztkowej i środkowej fazie skoku bez obniżania odporności na dobijanie amortyzatora.
Po co Boost? Poprzez zastosowanie szerszego kołnierza piasty i zwiekszonym kątem natarcia szprych, przy niewielkim zwiększeniu wagi sztywność i stabilność koła została znacznie zwiększona, co przekłada się na bardziej efektywne i precyzyjne prowadzenie roweru.
Wszystko jest wspólnie połączone unikalną jedno-częściowa koroną z rurą sterową dającą wysoką sztywność oraz minimalizuje odkształcenia przy siłach bocznych.
Cechy:
- Technologia-TTX
- Widelec 27.5”
- Tłok 22mm
- Offset 46mm
- Boost 15x110mm
- Łatwa w ustawieniu 3 komorowa sprężyna powietrzna z samowyrównującą komorą negatywną oraz komorą Ramp Up do zmiany pregresji.
- 15 klików wolnej kompresji, 5 klików szybkiej kompresji z funkcją podjazdu
- Oś-korona 563 mm @ 170 mm, 553mm @160, 543mm @150, 533mm @140
- Maksymalny rozmiar opony: 27,5x2,8 (Rzeczywiste dopuszczalne wymiary zewnętrzne opony: 725x70 mm)
- Kod produktu FG3615 1716