szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ, YOUNG MILES (9173580211)



Kup teraz: 53,57 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 14:10 dnia 30.06.2020 r.

Kategoria: Marketing
Lokalizacja: Kraków


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Autor
Young Miles
Liczba stron
288
Wydawnictwo
Arkady
Tytuł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
ISBN
9788321350660
Rok wydania
2018
Okładka
twarda

oferta nr 9173580211


Opis

OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ

YOUNG MILES

  • Wydawca: ARKADY
  • Rok wydania: 2018
  • Oprawa: TWARDA
  • Format: 249 x 183 mm
  • Ilość stron: 288
  • EAN: 9788321350660

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

[Kod oferty,94186101593KS,9788321350660,2020-04-16 18:14:48]

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert