szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ (9314048227)



Kup teraz: 56,36 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 16:48 dnia 30.06.2020 r.

Kategoria: Marketing
Lokalizacja: Siechnice


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Autor
Miles Young, Michał Zagrodzki
Liczba stron
288
Wydawnictwo
Arkady
Tytuł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
ISBN
9788321350660
Rok wydania
2018
Okładka
twarda

oferta nr 9314048227


Opis

OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ

MILES YOUNG, MICHAŁ ZAGRODZKI

  • Wydawca: ARKADY
  • Rok wydania: 2018
  • Oprawa: OPRAWA TWARDA
  • Format: 190 x 250 mm
  • Ilość stron: 288
  • EAN: 9788321350660

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z szumu cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.

[Kod oferty,300230,9788321350660,2020-05-27 04:32:08]

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert