Na tej aukcji oferujemy usunięcie-odblokowanie-reset zapomnianego Konta Google FRP w telefonie:
Sony Xperia E5
Przywróciłeś ustawienia fabryczne telefonu, ale zapominałeś danych logowania, e-maila lub hasła? Po włączeniu telefonu widzisz komunikat o treści: ZWERYFIKUJ KONTO, "Urządzenie zostało zresetowane. Aby kontynuować, zaloguj się na konto Google, które było wcześniej skonfigurowane na tym urządzeniu".
Wpisujesz poprawne dane ale proces ten nie pozwala na ukończenie konfiguracji? Co za tym idzie uruchomienie systemu?
Zabezpieczenie z którym mamy do czynienia, to FRP (Factory Reset Protection), czyli zabezpieczenie przed resetowaniem urządzenia już zabezpieczonego.
Blokadę możesz usunąć w naszym serwisie za pomocą profesjonalnego oprogramowania, dzięki czemu masz pewność, że telefon
n i e s t r a c i g w a r a n c j i producenta .
WSZYSTKIE DANE (zdjęcia, kontakty, itp) ZOSTANĄ USUNIĘTE !
Co należy zrobić, aby zamówić wymianę gniazda ładowania:
- Kliknąć „Kup Teraz” ( 1 szt = jedna naprawa).
- Zapakować telefon tak, aby podczas wysyłki nie uległ zniszczeniu.
- Dołączyć dane kontaktowe i adres, na który ma być wysłany naprawiony telefon.
- Wybrać sposób dostarczenia nam telefonu:
- PŁATNOŚĆ Z GÓRY - we własnym zakresie - zapakowany telefon wysyłasz do nas paczką rejestrowaną, my naprawiony telefon odsyłamy kurierem DHL w cenie 9.90zł (przy wyborze wysyłki wybierasz "kurierska")
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - zamówiony przez nas kurier przyjeżdża na wskazany adres, odbiera dobrze zapakowany telefon i wypełnia etykietę dostawy. My odsyłamy naprawiony telefon tym samym kurierem DHL 29,90zł (przy wyborze wysyłki wybierasz "kurierska pobranie") (Wszystkie paczki są ubezpieczone.)
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - we własnym zakresie - my odsyłamy naprawiony telefon kurierem za pobraniem DHL 15,50zł (przy wyborze wysyłki wybierasz "pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie") (Wszystkie paczki są ubezpieczone.)
- lub dostarczyć osobiście do naszego punktu
Adres do wysyłki telefonu:
podany w sekcji "O sprzedającym"
Możliwe jest przekazanie telefonu do naprawy i odebranie go w jednym z naszych pozostałych punktów RedTel:
- Chełmno ul. Wodna 27
- Nowe ul. Rynek 24
- Świecie ul. Wojska Polskiego 81 (Galeria Marianki)
- Chełmża ul. Chełmińska 15
- Wąbrzeźno Plac Jana Pawła II 6
W razie pytań jesteśmy dostępni pod numerem: 799-990-515
- od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
- w soboty 9:00-13:00.