Na tej aukcji oferujemy usunięcie/odblokowanie/reset zapomnianego Konta Google FRP w telefonie:
Samsung Galaxy A6 Plus
Przywróciłeś ustawienia fabryczne telefonu, ale zapominałeś danych logowania, e-maila lub hasła? Po włączeniu telefonu widzisz komunikat o treści: ZWERYFIKUJ KONTO, "Urządzenie zostało zresetowane. Aby kontynuować, zaloguj się na konto Google, które było wcześniej skonfigurowane na tym urządzeniu".
Wpisujesz poprawne dane ale proces ten nie pozwala na ukończenie konfiguracji? Co za tym idzie uruchomienie systemu?
Zabezpieczenie z którym mamy do czynienia, to FRP (Factory Reset Protection), czyli zabezpieczenie przed resetowaniem urządzenia już zabezpieczonego.
Blokadę możesz usunąć w naszym serwisie za pomocą profesjonalnego oprogramowania, dzięki czemu masz pewność, że telefon n i e s t r a c i g w a r a n c j i producenta .
WSZYSTKIE DANE (zdjęcia, kontakty, itp) ZOSTANĄ USUNIĘTE !
Co należy zrobić, aby zamówić usunięcie blokady FRP:
- Kliknąć „Kup Teraz” (1 szt = jedna naprawa).
- Zapakować telefon tak, aby podczas wysyłki nie uległ większemu zniszczeniu.
- Dołączyć dane kontaktowe i adres, na który ma być wysłany naprawiony telefon.
- Wybrać sposób dostarczenia nam telefonu.
- Po odebraniu paczki przez nasz serwis zostaje ona rozpakowana, a telefon dokładnie sprawdzony pod okiem kamery.
- Twój smartfon sprawdzany jest pod kątem podstawowych funkcji. Sprawdzamy takie parametry jak: dotyk, wyświetlane kolory i jasność, czujniki zbliżeniowe, kamery, port ładowania i jakość obudowy.
- W przypadku, gdy po przyjęciu urządzenia zauważymy problem z którymś z parametrów przed przystąpieniem do naprawy skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia i ewentualnej dodatkowej naprawy.
- Naprawiony telefon, spakowany w bezpieczny sposób pod okiem kamery, odsyłamy na wskazany adres.
- Czas naprawy to 1-7 dni od otrzymanej paczki w zależności od ilości przyjętych urządzeń do naprawy.
- Jeśli chcieliby Państwo mieć naprawiony telefon ekspresowo, za dodatkową opłatą 50zł możemy to zrobić.
- W razie jakichkolwiek komplikacji, które mogłyby wydłużyć czas naprawy (nieobecność któregoś z serwisantów) skontaktujemy się z Państwem telefonicznie.
W razie pytań jesteśmy dostępni pod numerem podanym w sekcji "o sprzedającym"
- od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00