Oculus Touch Motion-Controller dla Oculus Rift VR-
Oculus Touch Motion-Controller dla Oculus Rift VR-
+ GRATIS !
Virtual Reality to przyszłość interaktywnej rozrywki, a przyszłość zaczęła się w 2012 roku dzięki Oculus VR. Pionierzy VR w Oculus pomogli wprowadzić nową erę technologii HMD (Head-Mounted Display) z urządzeniem, które nazwali "Oculus Rift". Mimo to zestaw VR wciąż miał jedną słabość: bezprzewodowy kontroler Xbox One, kontroler, który nie był w stanie zarejestrować ruchu ani zintegrować się z wirtualnym światem. Kontroler dotykowy Oculus Touch do zestawu Oculus Rift VR rozwiązał ten problem.
Przegląd funkcji kontrolera ruchu Oculus Touch:
Intuicyjne sterowanie ręczne o ergonomicznym kształcie i sprzężeniu dotykowym
Dwa kontrolery z łącznie 10 przyciskami 2x pałeczki analogowe i 2 dotykowe podpórki pod kciuk
Precyzyjne śledzenie ruchu o małej latencji dzięki czujnikom konstelacji
Śledzenie ruchu dla trzech stopni śledzenia położenia i trzech stopni śledzenia obrotowego
Dodatkowy czujnik LED IR do bardzo dokładnego śledzenia dłoni i głowy
Pełna rzeczywistość wirtualna: zestaw słuchawkowy Oculus Rift VR z kontrolą ruchu
Dzięki urządzeniom wejściowym Oculus Touch zestaw Oculus Rift VR jest w stanie oferować śledzenie ruchu nie tylko głowy, ale także dłoni. Robiąc to, Oculus pozwolił użytkownikom zanurzyć ręce w VR, a także umożliwić nowe rodzaje interakcji w przestrzeni wirtualnej. Ergonomicznie skonstruowane regulatory, jeden dla prawej i jeden dla lewego, są objęte okrągłym pierścieniem czujnika, w którym osadzone są niewidoczne diody IR, podobne do tych, które znajdują się w samym zestawie słuchawkowym. W zależności od gry lub aplikacji kontrolery mogą funkcjonować jako pędzle, narzędzia lub wirtualne ręce - umożliwiając intuicyjną i bezpośrednią interakcję w przestrzeni VR.
Naturalny gest i śledzenie ruchu z Force Feedback
Układ przycisków kontrolera jest podobny do kontrolera Xbox One, różnica polega na tym, że jest podzielona na dwie ręce. Na każdym kontrolerze znajduje się spust dla indeksu lub środkowego palca, przycisk uchwytu (który naciskasz, gdy robisz pięść), analogowy drążek, dwa przyciski akcji i mały przycisk menu. Obok analogowych patyczków umieszczonych na każdym kontrolerze znajduje się pojemny kciuk z lekką, delikatnie gumowaną powierzchnią. Kciuk spoczywa tak samo, jak przyciski mogą również rejestrować dotyk użytkownika, nawet jeśli same przyciski nie są wciśnięte. W połączeniu z pewnym stopniem rozpoznawania gestów pozwala to kontrolerom symulować zakres indywidualnych i niezależnych ruchów palców. Ostatni, ale nie najmniej, sterowniki wyposażone są w silniki sprzężenia zwrotnego siły dla wibracji, np. kolizje między obiektami w wirtualnym świecie.
Dodatkowy czujnik LED na podczerwień umożliwiający precyzyjne śledzenie ręki i głowy
System śledzenia konstelacji wspomaga śledzenie ruchu i położenia rąk. Dla optymalnego śledzenia potrzebny jest drugi czujnik LED IR, który jest dołączony do kontrolerów Touch. Czujnik przypominający mały mikrofon umieszczony na podstawie lampki nocnej jest identyczny z tym, który początkowo był wyposażony w zestaw Oculus Rift VR i jest wyposażony w kabel USB 3.0 o długości 2,5 metra. Oculus VR zaleca, aby ten drugi czujnik znajdował się w odległości około 2 metrów od pierwszego czujnika, aby zapobiec utracie śledzenia przez diody podczerwieni kontrolerów podczas skomplikowanych ruchów.
Constellation Tracking System i Motion Controllers
Umieszczenie czujników razem pozwala im zlokalizować czułe diody LED osadzone w pierścieniach czujnikowych kontrolerów, a te diody LED emitujące podczerwień umożliwiają czujnikom uzyskanie niezrównanego poziomu dokładności śledzenia położenia. Dzięki dostępnemu systemowi Constellation czujniki mogą rejestrować i odtwarzać niezwykle dokładne, praktycznie 1: 1 ruchy w ustawieniu 180 stopni (z przodu). Precyzja submilimetrowa i bardzo niskie opóźnienia oznaczają, że wszelkie opóźnienia spadają znacznie poniżej progu percepcji większości ludzi. Pełna VR w skali pomieszczenia ze śledzeniem 360 stopni jest dostępna dla Rift z trzecim, opcjonalnym czujnikiem IR LED.
Szczegóły techniczne: waga: ok. 160 g (kontroler)
Śledzenie ruchu: czujniki podczerwieni
Potrzebne porty USB:
1x USB 3.0 (dla czujnika śledzenia)
1x USB 3.0 (dla kontrolera)
Pakiet:
2x kontrolery ruchu Oculus Touch (w tym 1 bateria AA na kontroler)
1x Czujnik podczerwieni z podstawą (długość kabla 2,5 m)
1x Mocowanie gitary Rockband
______________________
Opis oryginalny:
Virtual Reality is the future of interactive entertainment and the future began back in 2012 with Oculus VR. The VR pioneers at Oculus helped usher in a new era of HMD (Head-Mounted Display) technology with the device they would christen the "Oculus Rift". And yet the VR headset still had one weakness: The Xbox One wireless controller, a controller that was neither capable of registering movement nor of integrating itself into the virtual world. The Oculus Touch Motion Controller for the Oculus Rift VR headset has solved this problem.
A Feature Overview of the Oculus Touch Motion Controller:
Intuitive hand control with ergonomic design and haptic feedback
Two controllers with a total of 10x buttons + 2x analogue sticks & 2x touch-sensitive thumb rests
Precise and low-latency motion tracking thanks to the constellation sensors
Motion tracking for three degrees of positional tracking and three degrees of rotational tracking
Additional IR LED sensor for highly accurate hand and head tracking
The Full VR Experience: Oculus Rift VR Headset with Motion Control
Thanks to the Oculus Touch input devices the Oculus Rift VR headset is able to offer motion tracking not only for the head, but also for the hands. In doing this Oculus has enabled users to immerse their hands in VR as well as allow new kinds of interactions in virtual space. The ergonomically designed controllers, one for the right hand and one for the left, are encompassed by a circular sensor ring in which invisible IR diodes are embedded, similar to those found in the headset itself. Depending upon the game or application the controllers can function as brushes, tools, or virtual hands - thereby allowing intuitive and direct interaction within the VR space.
Natural Gesture & Motion Tracking with Force Feedback
The button layout of the controller is similar to that of the Xbox One controller, the difference being in this case that it is split between two hands. Located on each controller is a trigger for the index or middle finger, a grip button (that you press when you make a fist), an analogue stick, two action buttons and a small menu button. Next to the analogue sticks situated on each controller you will find a capacitative thumb rest with a light, delicately rubberised surface. The thumb rests as well as the buttons are also capable of registering the touch of the user, even if the buttons themselves are not depressed. When combined with a degree of gesture recognition this allows the controllers to simulate a range of individual and independent finger movements. Last but not least the controllers come with force feedback motors for vibrations e.g. collisions between objects within the virtual world.
Additional IR LED Sensor for Precise Hand & Head Tracking Included
The constellation tracking system assists in the motion- and positional tracking of the hands. For optimal tracking a second IR LED sensor is necessary, and this is bundled with the Touch controllers. The sensor, reminiscent of a small microphone stood on the base of a bedside lamp, is identical to the one initially provided with the Oculus Rift VR headset and comes with a 2,5 metre long USB 3.0 cable. Oculus VR recommends that this second sensor is placed at a distance of around 2 metres from the first sensor to prevent the controllers' infrared diodes from losing tracking during complex movements.
Constellation Tracking System & The Motion Controllers
Placing the sensors together allows them to locate the sensitive LEDs embedded in the controllers' sensor rings, and these infrared-emitting LEDs allow the sensors to produce an unparalleled level of positional tracking accuracy. With this Constellation system available the sensors can register and reproduce extremely accurate, virtually 1:1 movements in a 180 degree (front facing) setup. The sub-millimetre precision and very low latencies means that any delays fall well below the threshold of perception of most people. Full room-scale VR with 360 degree tracking is available to the Rift with a third, optional, IR LED sensor.
Technical Details: Weight: approx. 160 g (controller)
Motion Tracking: Infrared sensors
USB Ports Needed:
1x USB 3.0 (for tracking sensor)
1x USB 3.0 (for controller)
Bundle:
2x Oculus Touch motion controllers (including 1x AA battery per controller)
1x IR Camera sensor with stand (cable length 2,5 m)
1x Rockband guitar mount
GAVR-007
815820020080
WAGA: 0.2 kg.
PRODUCENT: Oculus
Szybka wysyłka z Polski! Aż 30 dni na zwrot !
GWARANCJA: 2 LATA door-to door
Wystawiamy faktury VAT
Bezpieczeństwo: Certyfikat Zaufana Firma !