BITWA POD KOMAROWEM
WG J. KOSSAKA
- OLEJNA KOPIA OBRAZU J. PAWELSKI
- WYMIAR PŁÓTNA OK. 100X60CM
- WYMIAR Z RAMĄ OK. 120X80CM
- OBRAZ NAMALOWANY RĘCZNIE TECHNIKĄ OLEJNĄ
- PŁÓTNO NACIĄGNIĘTE NA BLEJTRAM
- MOŻLIWOŚĆ WYBRANIA INNEJ RAMY
- NA ZDJĘCIU BRĄZOWA RAMA ZE ZŁOTĄ LAMÓWKĄ
- OBRAZ JEST SOLIDNIE ZABEZPIECZONY NA CZAS WYSYŁKI
- DBAMY O WYSOKI POZIOM PRAC
posiadamy 2000 modeli ram, możliwość zmiany modelu ramy
Jan Pawelski
Uprawia malarstwo sztalugowe. Maluje od 5-go roku życia. Wykonuje kopie obrazów oraz prace autorskie. Specjalizuje się w tworzeniu kopii obrazów różnych stylów i epok, często są to kopie polskich malarzy takich jak: W. Kowalski, J. Brandt, J. Chełmoński, J. Malczewski, Bracia Gierymscy, J. Matejko, W. Kossak, J. Kossak i wielu innych. Potrafi przenosić natchnienie pomiędzy różnymi tematami i stylami malarstwa. Kopie obrazów maluje z pasji, z ciągłej chęci obserwowania i zmagania się z niesamowitym talentem wielu ikon światowego malarstwa. Wykształcenie malarskie rozpoczął w Londynie jednak po kilku latach powrócił do Polski, gdzie mieszka z rodziną. Zaczął pobierać nauki na ASP w Warszawie. Ciągle podnosi swój warsztat malarski, aby jego prace dawały wiele szczęścia posiadaczom obrazów. Obrazy wychodzące z pod pędzla malarze są w posiadaniu klientów w europie i na świecie.
Juliusz Kossak
Nowy Wiśnicz 1824 - Kraków 1899
Polski malarz, rysownik i ilustrator - był jednym z najpopularniejszych artystów polskich 2 połowy XIX wieku. Specjalizował się w malarstwie historycznym i batalistycznym, ulubionym tematem jego obrazów były konie. Był autorem wielu ilustracji do czasopism i książek, "Pieśni o ziemi naszej" Wincentego Pola, "Trylogii" Henryka Sienkiewicza, "Pana Tadeusza" i poematów Był także jednym z inicjatorów utworzenia w Krakowie Muzeum Narodowego. Ojciec Wojciecha Kossaka. Naukę rysunku i malarstwa rozpoczął we lwowskiej pracowni J. Maszkowskiego. W 1852r. był w Wiedniu, na Węgrzech i w Petersburgu, a następnie na stałe zamieszkał w Warszawie. W latach 1856-1860 przebywał w Paryżu, gdzie przyjaźnił się z Horacem Vernetem. W roku 1869 przeniósł się do Krakowa, wyjeżdżał stąd do Monachium, by malować w atelier batalisty Franza Adama.
RAMY DO OPRAWY OBRAZU
NASZE REALIZACJE