GROSZ CZYNSZOWY
Jacek Malczewski
- OLEJNA KOPIA OBRAZU J. PAWELSKI
- WYMIAR PŁÓTNA 80X60CM
- WYMIAR Z RAMĄ OK.92X72CM
- OBRAZ NAMALOWANY RĘCZNIE TECHNIKĄ OLEJNĄ
- PŁÓTNO NACIĄGNIĘTE NA BLEJTRAM
- OBRAZ JEST WIERNYM ODDANIEM ORYGINAŁU
- MOŻLIWOŚĆ WYBRANIA RAMY
- NA ZDJĘCIU RAMA R2- BRĄZ ZE ZŁOTĄ LAMÓWKĄ
- OBRAZ JEST SOLIDNIE ZABEZPIECZONY NA CZAS WYSYŁKI
- DBAMY O WYSOKI POZIOM PRAC
Jan Pawelski ur. 1957r
Uprawia malarstwo sztalugowe. Maluje od 5-go roku życia. Wykonuje kopie obrazów oraz prace autorskie. Specjalizuje się w tworzeniu kopii obrazów różnych stylów i epok, często są to kopie polskich malarzy takich jak: W. Kowalski, J. Brandt, J. Chełmoński, J. Malczewski, Bracia Gierymscy, J. Matejko, W. Kossak, J. Kossak i wielu innych. Potrafi przenosić natchnienie pomiędzy różnymi tematami i stylami malarstwa. Kopie obrazów maluje z pasji, z ciągłej chęci obserwowania i zmagania się z niesamowitym talentem wielu ikon światowego malarstwa. Studia malarskie rozpoczął w Londynie jednak po kilku latach powrócił do Polski, gdzie mieszka z rodziną. Zaczął pobierać nauki na ASP w Warszawie na kierunku malarstwa. Ciągle podnosi swój warsztat malarski, aby jego prace dawały wiele szczęścia posiadaczom obrazów. Obrazy wychodzące z pod pędzla malarze są w posiadaniu klientów w europie i na świecie.
RAMY DO OPRAWY OBRAZU
Jacek Malczewski
Radom 1854 - Kraków 1929
Jeden z głównych przedstawicieli Młodej Polski. Studiował w Krakowie w Szkole Sztuk Pięknych (m.in. u Jana Matejki) oraz w Ecole des Beaux-Arts w Paryżu. Od 1897 członek stowarzyszenia Sztuka. W latach 1897-1900 oraz 1912-21 profesor Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
Początkowo tworzył wiejskie sceny rodzajowe. W latach 1882-95, nawiązując do twórczości Juliusza Słowackiego i Artura Grottgera wykonał wiele realistycznych obrazów o tematyce związanej z martyrologią po powstaniu styczniowym (Niedziela w kopalni 1882, Na etapie 1890, Wigilia na Syberii 1892), odznaczających się brunatnym, monochromatycznym kolorytem. Około 1890 roku zwrócił się do symbolizmu, tworząc odrębny styl, łączący baśniowość i realizm, operując żywą gamą barwną o dysonansowych zestawieniach. W obrazach tych, pełnych nastroju smutku i zadumy, powracają metaforycznie ujęte treści patriotyczne i mistyczne, postaciom realnym towarzyszą często fauny, rusałki, aniołowie itp. (Introdukcja 1890, Melancholia 1890-94, Błędne koło 1895-97, szereg wersji tematów Zatruta studnia, Thanatos i Śmierć Ellenai. Malował też świetne portrety (Hamlet polski - portret Aleksandra Wielopolskiego 1903, Władysław Reymont 1905, liczne autoportrety) również o wymowie alegoryczno-symbolicznej, komponowane przeważnie na tle pejzażowym.Twórczość Jacka Malczewskiego zaliczana jest do najwybitniejszych zjawisk nowoczesnej sztuki polskiej.
KOPIE OBRAZÓW