Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604331847
gg Monika 38692513
gg Iwona 43432495
e-mail: antykwariat@tezeusz.pl
Nr konta bankowego:
Alior
62 2490 0005 0000 4500 6254 0788
ISBN: | 9788375610499 |
Wymiar: | 16.5x23.5cm |
Nr wydania: | 1 |
Seria: | BIBLIOTEKA NOWOCZESNEGO MENEDŻERA |
Ilość stron: | 208 |
Ocena: | Dobry + |
Waga: | 0,34 kg |
Indeks: | 0984/69/0163 |
Rok wydania: | 2009 |
Rodzaj okładki: | Miękka |
Autor: | Obora Hubert |
Wydawca: | Poltext |
Stan: | Używana |
Opis książki
Książka zawiera kompleksową prezentację najważniejszych metod i technik Total Quality Management koniecznych dla prawidłowego wdrożenia zarządzania jakością w firmach. Autorzy koncentrują się na tzw. 7 „klasycznych” i 7 „nowych” metodach TQM; przedstawiają też inne narzędzia stosowane z powodzeniem przez japońskich menedżerów. Analizują je pod kątem możliwości wykorzystania w fazach: doskonalenia organizacji, rozwiązywania problemów, zarządzania strategicznego, tworzenia i funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg modelu PN-EN ISO 9001:2009.
Jest to przewodnik dla osób poszukujących nowych dróg i rozwiązań zmierzających do doskonalenia z organizacji i własnego warsztatu menedżerskiego.
Marek Ćwiklicki – doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; pracownik naukowy Katedry Metod Organizacji i Zarządzania. Współpracuje z firmami doradczo-szkoleniowymi w zakresie projektów racjonalizatorskich i wdrażania metod zarządzania w organizacjach. Członek TNOiK.
Hubert Obora – doktor nauk ekonomicznych, absolwent UE w Krakowie; adiunkt w Katedrze Metod Organizacji i Zarządzania. Trener i doradca w zakresie Total Quality Management i Technology Management sygnowany przez Loyola Marymount University z Los Angeles. Autor wielu projektów doskonalenia systemów zarządzania jakością.
OPINIE
Książka jest ciekawym zbiorem zróżnicowanych metod stosowanych w TQM. Są one przydatne nie tylko w sterowaniu jakością, ale także w różnych projektach organizacji i zarządzania. Autorzy przyjęli podejście rozbudowane metodycznie oraz nakierowane na praktyczne zastosowania, przytoczyli wiele doświadczeń firm zagranicznych, a także z polskiej praktyki gospodarczej – co jest bardzo ważne i korzystne dla Czytelników.
- Prof.. Dr hab.. Jan Antoszkiewicz
Książka oprócz tego, że stanowi źródło poznania, porządkuje wiedzę związaną z metodami i technikami zarządzania jakością. Kluczem do sukcesu w stosowaniu metod TQM jest wprzęgnięcie ich w proces ciągłego doskonalenia. Bardzo dobrze zatem, że Autorzy już w pierwszym rozdziale przywołują koncepcję kaizen, czyli nieustannego doskonalenia małymi krokami wszystkiego i przez wszystkich . Do niej odnoszą narzędzia wspomagające proces zarządzania i umiejscawiają je w cyklu PDCA.
- Mariusz Bryke KAIZEN Institute Polska
Uwagi:
Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa delikatnie wytarta i zarysowana na krawędziach. Pieczątki i adnotacje. Zapiski wykonane długopisem i ołówkiem.