ORYGINALNY INTERFEJS DIAGOSTYCZNY OBD II HH ADVANCED SCAN
ELM 327 BLUETOOTH
Uniwersalny bezprzewodowy interfejs do diagnostyki samochodów w domu lub warsztacie za pomocą komputera lub telefonu!
OBD SCAN pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBD2, czyli:
- Większość aut sprzedawanych w Europie od 2001r benzynowe i od 2004r diesle
- Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników
- Większość aut sprzedawanych w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
- Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.
OBD SCAN może również oprócz silnika diagnozować inne ważne moduły jak Airbag, ABS, Licznik, Immobilizer, Skrzynia biegów czy Wspomaganie. Wystarczy zaopatrzyć się w dodatkowe programy:
MaxiTest PL
w FORDACH:
- Silnik, ABS, AirBag, Automatyczna skrzynia biegów, Liczniki
w OPLACH:
- Silnik, ABS, Immobilizer, Automatyczna skrzynia biegów
w RENAULT:
- Silnik, ABS, AirBag, Wskaźniki, Klimatyzacja, Nadwozie i inne
w FIATACH:
- Silnik, ABS, Airbag, Immobilizer, Skrzynia biegów, Wspomaganie i inne
w NISSANACH:
- Silnik, ABS, Airbag, AT, BCM, 4WD
FiatECUScan i MultiECUScan oraz FESmobile
w autach FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA:
- Silnik, Wskaźniki, Nadwozie, Klimatyzacja
VauxCheck
w autach OPEL, VAUXHALL:
- Silnik, ABS, Immobilizer, Skrzynia biegów także Vectra C diesel '02-'03
Co potrafi OBD Scan:
- Zobaczyć dlaczego pali Ci się lampka "CHECK ENGINE" w aucie
- Skasować kontrolkę "CHECK ENGINE" gdy zatankujesz kiepskie paliwo
- Usunąć błędy z pamięci komputera gdy sam naprawisz usterkę
Czyta i kasuje błędy DTC silnika, ABS, Airbag, Licznika, Automatycznej skrzyni biegów, Wspomagania kierownicy itd. w autach rożnych marek w tym bez OBD2 przy użyciu dodatkowych programów:
- Czyta i kasuje błędy DTC silnika we wszystkich autach z OBD2/EOBD
- Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN
- Wyłącza lampkę CHECK ENGINE
- Czyta kody błędów ogólnych i charakterystycznych producenta oraz podaje ich znaczenie (także PO POLSKU)
- Czyta kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE już się pali)
- Czyta kody błędów oczekujących (zanim CHECK ENGINE się zapali)
- Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
- Odczytuje nr VIN (w autach wyprodukowanych po 2002r.)
- Sprawdza kiedy błędy i lampka CHECK były ostatnio kasowane (w niektórych autach)
- Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
- Mierzy mocy silnika (KM) (potrzebny płatny program np. PCMSCAN)
- Pomaga testować auto, np. czas na setkę (potrzebny płatny program np.PCMSCAN)
Możliwość kasowania błędów jest zależna od możliwości aplikacji.
Interfejs działa na każdej wersji Windows zarówno 32-bit jak i 64-bit
Wymaga portu USB w komputerze i gniazda OBD2 w aucie
Obsługuje wszystkie typy protokołów komunikacji w samochodach:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)