Ekspres ciśnieniowy Hoffen CM-9148
Produkt posiada uszkodzony element spieniacza mleka, który można naprawić lub wymienić na nowy.
Ekspres ciśnieniowy marki Hoffen szybko przygotuje dla Ciebie pyszną, aromatyczną kawę ze spienionym mlekiem lub małą czarną.
W zestawie znajdują się 2 sitka do napełniania kolby oraz łyżeczka 2 w 1 do nakładania kawy i jej ubijania.
- Producent: Hoffen
- Ciśnienie: 15 Bar
- Pojemnik na wodę: 1,8 L
- Pojemnik na mleko: 500 ml
- Regulacja ilości spienionego mleka: Tak
- Moc: 1350 W
- Waga: 4,66 Kg
- Ekspres ciśnieniowy Hoffen CM-9148
- Instrukcja Obsługi
- Oryginalne Opakowanie
FAQ OUTLET
1. Co oznacza, że towar jest Outletowy?
Towarem outletowym są przedmioty pochodzące głównie ze zwrotów do klientów w ustawowym terminie, a także towary które ucierpiały podczas transportu lub magazynowania, towary które zostały wykorzystane do celów marketingowych (zdjęcia, ekspozycja). Sprzedawane produkty nadają się do dalszego użytkowania.
2. Co oznacza, że towar jest powystawowy?
Towar powystawowy to głównie towar, który został rozpakowany w celu wykonania działań marketingowych (zdjęcia, ekspozycja).
3. Co oznacza, że towar jest po zwrocie?
Przedmioty opisane jako po zwrocie pochodzą ze zwrotów od Klientów w ustawowym terminie, a stan opakowania jak również drobne ślady użytkowania nie pozwalają na sprzedaż ich jako nowe.
4. Kiedy otrzymam zakupiony produkt?
Towar wysyłany jest od wtorku do piątku.
5. Dlaczego przedmiot opisany jako nowy ma obniżoną cenę?
To najczęściej towar który ucierpiał podczas transportu lub w wyniku czynności magazynowych.
6. Przez jaki czas przysługuje prawo do rękojmi?
Prawo do rękojmi obowiązuje przez okres 24 miesięcy na produkty nowe oraz 12 miesięcy na produkty po zwrocie.
7. Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie?
Oczywiście, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 pod numerem 12 312 53 10.
8. Czy mogę zwrócić produkt?
Na zakupiony produkt przysługuje prawo do ostąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
9. Jak skontaktować się w celu złożenia reklamacji?
a) telefonicznie pod numerem telefonu 12 312 53 10 (koszt według taryfy operatora)
b) za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego pod linkiem: https://mirapolnext.pl/formularz-reklamacyjny-f-5.html