Motocykl w ok.95 % skompletowany, przygotowany do remontu. Klakson oryginalny Bosch po przeglądzie w CYKLO, działający. Gaźnik dedykowany AMAL M76/434+filtr Knecht, tylna lampa Bosch JN5, licznik po przeglądzie - działający, kierownica wraz z osprzętem pełen oryginał (poza gumami oczywiście). Do motocykla posiadam również przygotowaną tabliczkę znamionową - replika oraz zestaw kalkomanii - na bak, błotnik i zbiornik oleju. Poza umową kupna-sprzedaży nie posiadam na niego innych dokumentów, możliwość sporządzenia umowy ze mną i rejestracji na zabytek, w razie czego mogę pomóc w rejestracji, to teraz żaden problem.
Mogę również podjąć się kompletnego remontu motocykla.
Na więcej pytań chętnie odpowiem telefonicznie - 606 666 410
Silnik wyszedł w tej ramie z fabryki, czyli numery ramy i silnika są zgodne, co jest dużym atutem - informacja z AUDI TRADITION:
"Hello Mr. Mikolajczak,
The motor bike with frame number 1 039 XXX is a NSU 501 OSL. It was produced on March 12, 1937 and delivered to the company Struck in Köln. In the motorcycle the engine with the number 254 XXX was installed. This is the original engine in your vehicle. The NSU 501 OSL was equipped with Bosch-battery, Bosch-headlight, Bosch signal horn, Bosch-magnet, Amal-carburettor, drop-center rims, Veigel-tachometer, foot switch and racetrack.
I hope I can help you with this information.
Best regards
Sabine Bauer
Audi Tradition
Unternehmensarchiv
AUDI AG
N/AUG-1
Postfach 1144
74148 Neckarsulm
Tel. +49-7132-31-1345
mailto:sabine.bauer@audi.de
www.audi.com"