Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- licytacja1 dzień
- 25,00 zł
- 2014_ CZĘSTOCHOWA_ FINAŁ SEC
- 33,99 zł z dostawą
- 163,00 zł
- R: VS/Full
- 172,99 zł z dostawą
- 64,77 zł
- Mikado SHINJU 2004 FD ++++++ GRATISY ++++++
- 74,76 zł z dostawą
NS Soda FR L 2014! wys.FREEe!! (5153165050)
Opis
Ns Soda FR 2014
Do sprzedania mamy dzisiaj Sodę powystawową na której złożony był rower, rozmiar L. Na ramę jest wystawiana pełnowartościowa gwarancja. Rama może posiadać drobne zarysowania oraz odpryski. Na górnej rurze w dwóch miejscach złuszczył się lakier jest to ledwo widoczne, gdyż zeszła tylko bezbarwna warstwa (foto). W zestawie stery wszystkie śruby do montażu dampera oraz kół.
Mocny i wszechstronny to w przypadku Sody kluczowe słowa. Rama wyposażona w damper sprężynowy pozwoli zbudować doskonały rower do bikeparku. Zamontowanie powietrznej amortyzacji pozwoli cieszyć się płynną pracą zawieszenia podczas długiej i agresywnej jazdy enduro. Jakkolwiek Soda nie zostanie zbudowana, z pewnością dzięki swojej wszechstronności, da użytkownikowi wiele frajdy. Kompaktowa freeridówka NS'a na sezon 2014 otrzymała szereg modyfikacji i jest około 150g lżejsza od modelu 2013. W obu rozmiarach rura podsiodłowa została wydłużona o 13mm / 0.5" dla osiągnięcia wygodniejszej pozycji do pedałowania. Nowością jest również lekka i sztywna dolna rura AL6066 T6, zmodernizowana podkowa dolnych widełek oraz odkręcane przelotki pancerzy od wewnętrznej strony górnych widełek. Zmianom uległa też okolica głównego punktu obrotu, która jest teraz lżejsza i sztywniejsza. Poprawiony został również hak przerzutki i nowe śruby mocujące damper. Zawieszenie jest zaprojektowane tak, aby nie było podatne na bujanie podczas pedałowania, rower płynnie zjeżdżał, a kiedy się wybijesz – był stabilny jak żaden inny. Rama posiada duże łożyska, jest masywna i daje spory potencjał dla ewentualnych modyfikacji. Niezależnie jaki rower chciałbyś na niej zbudować, da się ustawić tak, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Regulowana długość tylnych widełek (417mm-433) w połączeniu z regulowanym skokiem zawieszenia (152mm- 177mm) pozwala na diametralne zmiany w charakterystyce pracy i właściwościach roweru. Jest niesamowicie zwinna i zwrotna na ustawieniu tylnych widełek i krótkim skoku (uwaga: tylne widełki są BARDZO krótkie w tej pozycji, znacznie krótsze niż w tego typu rowerach konkurencji), oraz stabilna przy dużych prędkościach przy długim skoku i dłuższym ustawieniu tylnych widełek. Jest bardzo sztywna wzdłużnie zatem nie tylko doskonale nadaje się do wykonywania wszelkich rotacyjnych tricków, ale też daje doskonałe odczucia w szybkich i ciasnych zakrętach, podczas których na wielu innych ramach można wyczuć "pływanie" i brak sztywności.
Budowa zawieszenia to system czterozawiasowy posiadający następujące cechy:
Dla użytkowania typu DH/big mountain sugerujemy następujący zestaw: widelec jednopółkowy 180mm lub dwupółkowy 200mm, sprężynowy damper, długie ustawienie skoku zawieszenia oraz długości tylnych widełek. Dla użytkowania zorientowanego na tricki: widelec 160-170mm, powietrzny damper, krótkie ustawienie tylnych widełek, krótki skok zawieszenia. Dla użytkowania zorientowanego na efektywne pedałowanie: widelec 160-170mm, powietrzny damper, długie ustawienie tylnych widełek i krótki skok zawieszenia. Rama posiada opcję prowadzenia pancerzy wewnątrz ramy.
Specyfikacja:
GEOMETRIA ( z widelcem 170mm/ 555mm):
uwaga dot. rozmiarów: dla rowerzystów zorientowanych na skoki zalecamy rozmiar M przy wzroście do 180cm oraz rozmiar L przy wzroście do 190cm. Poszukującym wygodnej pozycji do pedałowania sugerujemy rozmiar M przy wzroście do 177 oraz rozmiar L przy wzroście do 185cm.
Tylko u nas przesyłka FREE po wpłacie na konto!! Rama sprzedawana bez dampera !! NAJLEPSZY SPRZĘT W NAJLEPSZEJ CENIE!!
|
|
||||||||
|
|||||||||
Copyright © 2013 M.P.Bikes |
|||||||||
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.