Dane firmy:
ebajk.pl Dariusz Szydełko
Błędowa Tyczyńska 157
36-017 Błędowa Tyczyńska
REGON: 180924523
NIP: 813-363-94-84
e-mail: ebajk.pl@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
![]() Alior Bank 61 2490 0005 0000 4000 7085 7443
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.![]()
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
![]()
FIRMĄ KURIERSKĄ
PACZKOMATY
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
4. Procedura wymiany/zwrotu towaru została opisana w zakładce: Informacje od sprzedającego.
|
Snabb został zaprojektowany jako rower podnoszący funkcjonalność na szlaku, jak również uwzględniający niską wagę i niezawodność. Szokowanie designem, „patentami” czy „systemami” skreśliliśmy z naszej listy. I oto on – Snabb, bazujący na prostej i zarazem pięknej ramie, lekki, wytrzymały i szybki. Wiele jego elementów, w tym charakterystyka ugięcia, jest inspirowanych platformą Fuzz – naszym nowym rowerem do DH, który już zdążył dowieść swoich zalet na najtrudniejszych trasach. W zawieszeniu z ogniwem Horsta udało nam się połączyć cechy zapobiegające bujaniu, jak i osiągnąć takie krzywe charakterystyki, które uznajemy za idealne. Geometria ramy jest nowoczesna, z niskimi przekrokiem i środkiem ciężkości oraz długą górą i płaskim kątem główki. Wzięliśmy pod uwagę profil typowego klienta rowerów NS – twardego, jeżdżącego agresywnie i oczekującego od roweru ekstra wytrzymałości przez wiele sezonów. Równocześnie zbudowaliśmy rower, który zadowoliłby również naszych team riderów i który nie zawiedzie ich w dniu zawodów.
Snabb toczy się na kołach w rozmiarze 650B i dostępny jest w dwóch odmianach: Enduro o skok 160 mm oraz Trail 140 mm. Różnią się nie tylko skokiem i geometrią, ale i zastosowanym zestawem rur i wagą. Zawieszenie obydwu jest zoptymalizowane pod kątem ich przeznaczenia.
Geometria: obie ramy charakteryzują się bardzo długim przednik trójkątem oraz krótkimi widełkami. Snabb E ma kąt główki 66 stopni i nieco dłuższy tył dla zachowania stabilności na stromych i szybkich zjazdach. Geometria zaprojektowana jest do współpracy z widelcami 160 – 170 mm. Snabb T to agresywny rower ścieżkowy z nieco bardziej stromym kątem główki 66,5 – 67.5 stopnia z widelcami o skoku 140 – 160 mm.
Kinematyka zawieszenia: Zawieszenie z 4 punktami obrotu i ogniwem Horsta zostało zaprojektowane aby najlepiej współpracowało z napędem 1x10/11. Ten rodzaj napędu zwykle powoduje większe ugięcie zawieszenia podczas pedałowania niż w klasycznym napędzie 2x10. Wymagało to zastosowania takiej charakterystyki, która zapobiega zapadaniu się zawieszenia (anti-squat). Dzięki niej rower rewelacyjnie przyspiesza pozostając w 100 % aktywny na uderzenia od dołu. Cztero-zawiasowy system cofa tylną oś wraz z ugięciem wahacza, co korzystnie wpływa na wybieranie dużych przeszkód o ostrych krawędziach. W przeciwieństwie do większości systemów dostępnych na rynku (w tym wirtualnych), zawieszenie jest całkowicie odseparowane od hamulców i ich użycie nie powoduje utwardzenia zawieszenia.
Główne zmiany na 2016:
- Łożyskowanie górnego mocowania dampera dla lepszej czułości zawieszenia
- Łożyska MAX
- Poprawione prowadzenie przewodów
- W pełni zintegrowana główka taper IS42/IS52
Specyfikacja:
- Materiały: aluminium 6061-T6 + aluminium 6066-T6 z customowo formowanych i cieniowanych rurek, rocker z aluminium 7075-T6, podwójne spawy w szczególnie narażonych miejscach
- Skok ramy: 142mm (5.5”)
- Zalecany skok amortyzatora: 140-160mm
- Łożyska MAX
- Łożyskowanie górnego mocowania dampera
- Damper: 200x57mm (7.9”x2.24”)
- Tuleje dampera: 22.2x8mm przód, 22.2x8mm tył
- Wewnętrzne i zewnętrzne prowadzenie przewodów
- Główka ramy: w pełni zintegrowane stery IS42/IS52
- Wysokość główki: S: 100mm, M: 120mm, L: 130mm
- Rozstaw piasty: 142x12mm, oś w zestawie
- Mocowanie hamulca PM, maks. 200mm
- Suport: BB 73mm z mocowanie ISCG05
- Zębatka: maks 34t, 32t dla SRAM XX1
- Mocowanie tylnej: niezintegrowany hak
- Mocowanie przedniej przerzutki: dolne bezpośrednie mocowanie S3
- Sztyca/zacisk: 31.6mm / 34.9mm
- Prowadzenie kabla w rurze podsiodłowej pod sztycę teleskopowe
- Maksymalna wielkość opony: 650Bx2.3”
- Waga (bez dampera i osi): ~2.9kg
Rama z damperem Rock Shoc Monarch RT3 Debonair
Zalecamy rozmiar S do 172cm, M od 170 do 182 cm i rozmiar L od 180 cm w górę.
Dostępne kolory i rozmiary:
- czarny RAW L- 19"
- pomarańczowy Fluo L- 19"
Paragon lub faktura VAT.
Możliwy zakup na raty 20/10x0%, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
![]()
|