Silnik kupiony NOWY nigdy nie używany, dodatkowo założona osłona śruby
długa stopa, 2012r. Pytania 888-686-373, odbiór osobisty- Radom
Szczegóły
- Trzy stylowe silniki ze stylowymi obudowami utrzymanymi w białej kolorystyce
- Stylistyka i elementy graficzne Yamaha nowej generacji
- System przechowywania w trzech pozycjach zapobiegający wyciekom oleju
- Mała masa i wygodne, duże uchwyty do przenoszenia
- Możliwość obrotu o 180º zapewnia pełną wygodę podczas manewrowania
- Duża dźwignia sterująca napędem F-N-R (do przodu-położenie neutralne-do tyłu)
- Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 l
- 2-obwodowy system zasilania umożliwia stosowanie zewnętrznego zbiornika paliwa
- Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
- System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
- Wygodna pomocnicza pompa paliwa zamontowana pod obudową
- System automatycznej dekompresji zapewnia łatwy rozruch
- Dane techniczne:
- System kontrolny: Uchwyt rumpla
- Sposób trymowania i podnoszenia: Ręczny
- Cewka prądowa / alternator: 12 V - 6 A *opcjonalnie
- Immobilizer: -
- Śruba: W komplecie
- Model lewoskrętny: -
- Pływanie na płytkiej wodzie: Standardowy
- Zalecana wysokość pawęży łodzi: L:562 mm
- Masa ze śrubą: F6CMHL: 28.0 kg
- Pojemność zbiornika paliwa: 1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank
- Pojemność miski olejowej: 0,6 litrów
- Typ silnika: 4-suwowy
- Pojemność: 139 cm³
- Liczba cylindrów/układ: 1, OHV
- Średnica x skok tłoka: 62,0 mm x 46,0 mm
- Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 4,4 kW / 5 000 obr./min
- Pełny zakres roboczy przepustnicy: 4 500 - 5 500 rpm
- Układ smarowania: Mokra miska olejowa
- Układ paliwowy: 1 gaź.
- System wyprzedzenia zapłonu: CDI
- Układ rozrusznika: Ręczny
- Przełożenie przekładni: 2.08 (27/13)