POLSKI ELM327 V2 BLUETOOTH - INTERFEJS VSCAN STN1110 BT
Najnowsza i najszybsza generacja bezprzewodowego interfejsu Vscan STN1110 BT - Polski ELM327 v2 Bluetooth. Przeznaczony do diagnostyki samochodów wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2017 włącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN. Przeznaczony dla każdego właściciela samochodu oraz do małych i średnich warsztatów samochodowych. Interfejs jest profesjonalnie zaprojektowany ale bardzo prosty w obsłudze. ELM327 v2 Bluetooth na nowym STN1110 (Układ 10x szybszy od zwykłego ELM327) - NOWEJ GENERACJI EUROSCAN 2017 CAN. Umożliwia odczyt i kasowanie błędów DTC silnika oraz podgląd wartości bieżących (LIVE DATA) posiada także wiele innych funkcji w pojazdach marki Fiat. Wersja Bluetooth współpracuje także z aplikacjami na urządzenia mobilne dla systemu Android. Urządzenie jest wyposażone w diodę sygnalizującą POWER RX TX.
OBD2
Interfejs VSCAN STN1110 BT działa jak typowy interfejs OBD2 niezależnie od marki przy pomocy odpowiedniej aplikacji OBD2 umożliwia diagnostykę silnika samochodów wyposażonych w złącze i standard OBD2/EOBD2 od 1996 roku do 2017 włącznie z autami wyposażonymi w cyfrową linie CAN
OBD2 FUNKCJE
- Odczyt kodów generycznych i charakterystycznych producenta
- Odczyt statusu lampki MIL (CHECK ENGINE)
- Odczyt parametrów online Live Data
- Kasuje lampkę MIL (CHECK ENGINE)
- Możliwość Podglądu zamrożonych ramek (FREEZE FRAME DATA)
- Odczytuje numer VIN w autach wyprodukowanych po 2002r (auta z modułem 9)
- Odczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) w formie analogowej, wykresów lub tekstu
- Kontrola zużycia paliwa
- Test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- Pomiar mocy silnika
i wiele innych...
FIAT
Interfejs Vscan STN1110 BT współpracuje z oprogramowaniem dedykowanym dla marki Fiat (FiatECUScan, MultiECUScan) umożliwiając rozszerzoną diagnostykę modułów wymagających interfejsów ELM. Posiadamy w ofercie także dedykowane adaptery do w/w programu. Produkt polecany przez klubfiatstilo
FIAT - FUNKCJE
Dla niektórych systemów/modeli Fiata jest wymagany odpowiedni adapter lub interfejs typu KKL także dostępne w naszej ofercie
- Odczyt danych identyfikacyjnych ECU
- Odczyt kodów błędów.
- Kasowanie kodów błędów.
- Odczyt parametrów podczas pracy silnika Live Data.
- Test elementów wykonawczych
- Detailed description of fault codes, parameters and actuators.
- Reset/Programming functions
- Service Interval Reset
- PROXI Alignment Procedure
OPROGRAMOWANIE
Interfejs VSCAN STN1110 BT współpracuje między innymi z:
- FiatEcuScan
- MultiEcuScan
- ScanTool.net
- PCMSCAN
- ScanXL
- ScanMaster
- Maxitest
- Torque
- Piston
- DashCommand-ELM
- GM Mode 22 Scan Tool by Terry
- OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters
- OBD Logger by Jonathan Senkerik
- OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij
- obd2crazy.com,
- ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser
- pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
- RDDTC by Pete Calinski
- Real Scan by Brent Harris
- EasyOBD II
- ProScan
- OBD2Spy
- OBD Logger
- OBD-II ScanMaster
- RealScan
- wOBD by WDT
- OBD Gauge for Palm OS
- ScanTest for Pocket PC
DLACZEGO INTERFEJS STN1110 JEST LEPSZY OD STAREGO ELM327 V1.4 ?
- Chip STN1110 zastosowany w interfejsie Vscan STN1110 BT jest 16 bitowy, dziesięciokrotnie szybszy od starego ELM327 dzięki czemu umożliwia poprawną komunikację z protokołami takimi jak J1850 PVM oraz CAN
- Niezawodną pracę w nowych samochodach z magistralą CAN zapewnia 8KB RAM i 128KB ROM
- Poprawna praca z protokołami Forda, Mazdy, Jaguara, Fiata w przeciwieństwie do niektórych wersji ELM327
- Bezpłatna aktualizacja Firmware interfejsu
- Każdy interfejs posiada unikalny numer seryjny
- Możliwość programowego ustawienia prędkości interfejsu (zaawansowani użytkownicy)
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU
- Interfejs Vscan STN1110 BT
- Instrukcja obsługi