NOWY !!!!! JACHT ŻAGLOWY "HUZAR 30" (945677927)



Najwyższa oferta kupna: 268 000,00 zł

Cena minimalna nie została osiągnięta.

Zakończona o 14:50 dnia 17.03.2010 r.

Kategoria: Jachty motorowe
Lokalizacja: Laski


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 945677927


Opis

NOWY jacht żaglowy HUZAR 30
Na aukcji jest wystawiony jacht w wersji standardowej zgodnie z załączoną specyfikacją. Podana cena jest ceną brutto. Firma wystawia oczywiście fakturę VAT. Zdjęcia pokazują przykładową wybudowę jachtu HUZAR 30 która nie musi być zgodna ze specyfikacją standardową.
Czas realizacji to tylko 7 tygodni.

Huzar 30 - wersja mieczowa, specyfikacja standardowa
- Kadłub w kolorze białym
- Stalowy miecz uchylny
- Rumpel mahoniowy
- Panele tekowe na siedzeniach w kokpicie
- Ławka sternika zamykająca pawęż
- Genua rolowana na sztywnym sztagu
- Jednolinowy system refowania grota (dwa refy)
- Grot o kroju horyzontalnym
- Szyny foka z blokami
- Wnętrze wykonane w drewnie bukowym
- Nierdzewny zbiornik wody o pojemności 110 L
- System wody pitnej z wylewkami w kuchni oraz WC
- Toaleta chemiczna
- Kuchenka gazowa dwupalnikowa z piekarnikiem
- Pantograf do silnika doczepnego
- Łoże kotwicy z rolką na dziobie

Wyposażenie dodatkowe (dopłata do wersji standardowej):
- Kadłub w kolorze granatowym
- Kadłub w kolorze innym niż granatowy
- Zabezpieczenie antyosmozowe dna i antyfuling
- Tekowy pokład oraz podłoga w kokpicie
- Profilowany miecz uchylny wykonany ze stali nierdzewnej
- Elektryczny kabestan do obsługi fału miecza oraz fałów masztowych
- Szprycbuda
- Regulowana przedłużka rumpla Spinlock
- Kolumna sterowa z kołem nierdzewnym pokrytym mikrofibrą
- Panel na instrumenty nawigacyjne przy kole sterowym (3 x ST60)
- Panel na instrumenty nawigacyjne przy kole sterowym (ploter)
- Składany, demontowalny stół kokpitowy z miejscem w bakiście do przechowywania
- Stacjonarny silnik Beta Marine 20 HP z wałem i śrubą napędową 2-płatową
- 2-skrzydłowa składana śruba napędowa
- Bakisty rufowe
- Knagi nierdzewne na śródokręciu
- System składania masztu z bramką, wantami pomocniczymi oraz talią
- Dodatkowy kabestan fałowy z poczwórnym stoperem oraz poczwórnym organizerem pokładowym
- System Lazy Jack z pokrowcem na grot
- Spinaker ze spinaker bomem
- Genua 140% (dopłata do żagli standardowych)
- Stały obciągacz bomu
- Regatowy maszt przystosowany do żagli 50 m2 (przy wyborze tej opcji system składania masztu nie jest dostępny)
- Żagle o kroju tri-radialnym (dopłata do żagli standardowych)
- Szyna grota z wózkiem montowana przed kolumną sterową
- Szyna grota z wózkiem montowana za trzonem sterowym
- Światła LED nawigacyjne 3-kolor oraz latania kotwiczna montowane na topie masztu
- Raymarine ST40 Bidata (głębokość, prędkość)
- Kompas mocowany na tylnej ściance nadbudówki
- VHF Raymarine 54E
- VHF Raymarine 55E
- Raymarine ST 60 Tri-data (dopłata w miejsce ST 40 Bidata)
- Raymarine ST2000 autopilot dla wersji rumplowej
- Raymarine SPX autopilot dla wersji z kołem sterowym
- Raymarine ST40 Wind
- Raymarine ST60 Wind
- Raymarine C70 - wyświetlacz wielofunkcyjny
- Raystar 125 GPS sensor
- Wybór dodatkowej elektroniki wg ustaleń
- Radio CD z dwoma głośnikami w salonie
- Dodatkowy nierdzewny zbiornik wody pitnej 110 L
- Przyłącze portowe 230V z ładowarką 15A
- 2 akumulatory bytowe 75Ah oraz ładowarka 25A (w miejsce pojedynczego akumulatora 100 Ah)
- System wody ciepłej z bojlerem 22 L
- Toaleta morska z pompą ręczną
- Zbiornik wody czarnej 39 L
- Ogrzewanie nadmuchowe Webasto z 2 nawiewami
- Kuchenka diesel bez piekarnika (dopłata do standardowej kuchni gazowej)
- Lodówka agregatorowa
- Elektryczna wciągarka kotwiczna
- Dziobowy ster strumieniowy (dostępny w opcji z dodatkowym akumulatorem)
- Wykończenia drewniane w tym ramy okienne wykonane z drewna giętego
- Wnętrze wykonane w drewnie mahoniowym (dopłata do standardu)
- Dostawa do Gdańska/Górki, wodowanie oraz przygotowanie jachtu do żeglugi




Dane podstawowe (okreslone wg normy PN-EN ISO 8666)
- Długosc kadłuba LH 9,10 m
- Długosc linii wodnej LWL 8,0 m
- Szerokosc BMAX 3,22 m
- Zanurzenie (z podniesionym mieczem) TMIN 0,5 m
- Zanurzenie maksymalne TMAX 1,3 m
- Balast 1200 kg
- Masa lekkiego statku mLCC 4010 kg
- Wypornosc mLDC 4995 kg
- Silnik stacjonarny 20 KM
- Powierzchnia agli (w rzucie) 40 m2
- Miejsca do spania 6
- Zbiornik paliwa 40 l
- Zbiornik wody 110 l
- Kategoria projektowa B

DLA CZEGO WYBRAĆ HUZARA?

Brytyjski magazyn Practical Boat Owner napisał "Hurra dla Huzara" oraz "w innej lidze niż większość jachtów 30 stopowych".i "natychmiast stało się jasne że Huzar 30 jest jachtem lubiącym żeglować"

Drugi brytyjski magazyn Sailing Today napisał na okładce " Huzar 30 - Czy jest lepszy jacht turystyczno-regatowy?"

Niemiecki magazyn Yacht napisał "Ekscytujący jacht z wieloma dobrymi rozwiązaniami. Zaskakujące osiągi"

Zapraszamy do zapoznania się z tymi jak również innymi testami m.in. Jachtingu, które są zamieszczone na naszej stronie internetowej.

Od czasu gdy Huzar 30 został zwodowany w roku 2005 pojawiły się 4 wersje jachtu, wszystkie oparte na tym samym szybkim kadłubie i wszystkie oferujące:
Sześć koji w dwu kabinach i salonie (dostępna także mieczowa wersja czarterowa z 8 kojami)
Jeden z najobszerniejszych kokpitów w klasie poniżej 32' w jachtach morskich
Obszerną kabinę toaletową
Stanowisko nawigacyjne
Trudną do zakwestionowania jako najlepszą w swojej klasie, kombinację dzielności morskiej, osiągów oraz komfortu
Wykonanie w standardzie jakościowym spełniającym najwyższe wymagania użytkowników indywidualnych
Dostosowanie w trakcie produkcji do Państwa szczególnych wymagań
Huzar 30 nie jest jachtem masowym dla firm czarterowych, który bywa "do wyrzucenia" czy raczej odsprzedaży już po 3-4 sezonach. Jest to solidny jacht budowany tradycyjnymi metodami, wystarczająco nieduży do obsługi przez małą lub jednoosobową załogę, ale zaprojektowany i zbudowany w taki sposób aby jego właściciel nie potrzebował już żadnego innego.

Czy to dla spokojnej turystyki rodzinnej, zwyciężania w regatach lub też podróżowania dookoła świata, jedna z czterech wersji Huzara powinna znaleźć się na krótkiej liście jachtów, którymi chcieliby Państwo żeglować.

Dzielność

Niektórzy zastanawiając się jaki jacht kupić nie zwracają często uwagi na kategorię projektową jachtu kierując się wyłącznie jego gabarytami i ceną. Jest to jeden z najczęściej popełnianych i w rezultacie kosztownych błędów.

Kategoria projektowa określa wysokość fali i siłę wiatru, dla jakich dany jacht jest zaprojektowany. Jest sprawą oczywistą, że jacht zaprojektowany dla warunków oceanicznych (kategoria A) ma znacznie wyższą wytrzymałość kadłuba i takielunku oraz stateczność co widać od razu, porównując jego ciężar z jednostką np. przybrzeżną (kategorii C). Oczywiście rzutuje to istotnie na koszt budowy jachtu.

Również istotnym elementem jest kształt kadłuba który dla jednostki morskiej jest inny niż dla jednostek śródlądowych pływających w warunkach bardzo małego zafalowania, gdzie projektuje się pionowe burty i płaskie dno pozwalające z kolei na minimalizację zanurzenia.

Wersje morskie mogą być adaptowane na śródlądzie, natomiast jacht projektowany na śródlądzie jest niebezpieczny w ciężkich warunkach morskich.

Dr. Skórski oprócz swojej działalności projektowej i badawczej jest także praktykiem, członkiem Bractwa Cape Horn, człowiekiem który przepłynął Atlantyk na Agnessie, 5.6 metrowym jachcie samodzielnie zaprojektowanym i zbudowanym. Projektant z takim doświadczeniem doskonale rozumie warunki jakie powinien spełniać jacht oceaniczny.



Prędkość

Osiągi Huzara są efektem odpowiedniego projektu sporządzonego przy użyciu najnowocześniejszych narzędzi inżynierskich, długoletniego doświadczenia projektantów a także tej odrobiny szczęścia, której najlepszym projektom nie może zabraknąć.

Długa linia wodna i inspirujący regatowy kształt kadłuba pozwala na osiągnięcie dużej prędkości już przy umiarkowanym wietrze. Wąski rozstaw want umożliwia uzyskiwanie bardzo małego kąta martwego podczas halsowania.

Duży kokpit i szerokie półpokłady ułatwiają załodze poruszanie się w czasie manewrów. Jacht także może być w łatwy sposób przystosowany do samotnej żeglugi.

Prototypowa jednostka żeglująca w Anglii i nie wyposażona w osprzęt regatowy, już dwukrotnie wygrała w swojej klasie zimowe serie regatowe na jeziorze Windermere skutecznie walcząc z nowoczesnymi jednostkami 34 stopowymi żeglującymi w tej samej klasie i specjalnie przystosowanymi do regat.

Skipper zespołu regatowego Mark Brammer zamówił u nas jednostkę przystosowaną specjalnie do regat, która została dostarczona w 2007 r.

Otwarta rufa zapewnia natychmiastowy odpływ wody przy zalaniu kokpitu przez falę, jak również miejsce na umieszczenie tratwy ratunkowej, a także spełnia funkcję wygodnej platformy kąpielowej.

Wysoka wolna burta i stosunkowo duża, ale nie przesadna szerokość jachtu pozwoliły na uzyskanie obszernego wnętrza przy czym nie zostały jednocześnie pogorszone własności żeglugowe i kontrola nad jachtem co bywa wyraźnie widoczne na jachtach, których projektanci preferują komfortowy postój w marinie kosztem radości żeglowania.

Najwyższa jakość...jako standard!

Od pierwszego dnia jakość produkcji była naszym najwyższym priorytetem...Huzar 30 jest zbudowany tak by wytrzymał dekady ciężkiej żeglugi na akwenach północnej Europy.

Dla tego też każdy etap budowy, każdy element i materiał został wybrany i wykonany pod kątem trwałości i dzielnosci morskiej....zużyty czas oraz koszt są tylko odległymi skutkami tej filozofii.

Przykładowe elementy jakości Huzara 30 wynikające z przyjętej polityki jakościowej firmy obejmują:

Odporne na osmozę żelkoty typu NPG oraz podwójna zewnętrzna warstwa laminatu z żywicy izoftalowej.

Wzmocnienia wszystkich okuć pokładowych wykonane z płaskowników aluminiowych charakteryzujacych sie w porównaniu ze stosowanymi na ogół wzmocnieniami sklejkowymi znacznie wyższą wytrzymałością, zapobiegające luzowaniu sie elementów, późniejszym przeciekom i wykluczające awarie powodowane przegniciem wzmocnień.

Usztywnienie kadłuba wykonane z laminatu. Tak jak w większości nowoczesnych jednostek budowanych przez renomowanych producentów jachtów wysokiej jakości, drewno nie jest wykorzystywane do wykonania usztywnień kadłuba w części dennej. Kadłub jest usztywniony dennikami i wdłużnikami bedącymi elementami wspólnej wkładki usztywniającej. Usztywnienia sklejkowe są stosunkowo łatwe i niedrogie w wykonaniu dopuszczając duży rozrzut niedokładności wykonania, jednocześnie w dłuższym okresie eksploatacji podatne są na gnicie i utratę wytrzymałości. Jeszcze gorszym rozwiązaniem są usztywnienia metalowe nie zapewniające właściwej współpracy pomiedzy materiałem kadłuba a materiałem usztywnienia. Rozwiązania takie celowe w dużych jachtach regatowych o stosunkowo krótkim okresie eksploatacji przeniesione na grunt niewielkich jachtów turystycznych lub regatowo turystycznych mają jedynie na celu zapewnienie obniżki kosztu produkcji bez uwzgledniania ich wpływu na trwałość jachtu.

Wszystkie elementy metalowe, zarówno na pokładzie jak i we wnętrzu jachtu sa wykonane ze stali nierdzewnej lub innych niekorodujacych w warunkach atmosfery morskiej metali.

Jacht zbudowany "na miarę"

Budowa jednostkowymi metodami oznacza że każdy element jachtu uzyskuje taki poziom uwagi jakiego nigdy nie osiagają jachty budowane seryjnie. Jednocześnie jest osiągany poziom personalizacji jachtu, którego nie można oczekiwać od kolejnej jednostki zjeżdżającej z taśmy produkcyjnej.

EM Yachts proponuje rozwiązania spełniające oczekiwania klienta. Pomimo, że nasza lista rozwiązań opcjonalnych jest stosunkowo szeroka, jesteśmy przygotowani do zapewnienia rozwiązań daleko wykraczających poza typowe opcje i ograniczonych tylko rozwiązaniami architektury jachtu i wymaganiami konstrukcyjnymi oraz wymogami certyfikacji CE.

Zapraszamy naszych klientów do aktywnego uczestnictwa w realizacji zamówionego jachtu. Jesteśmy otwarci na dyskusje i wprowadzanie Państwa propozycji na etapie konfiguracji zamówienia, a także jesteśmy zainteresowani Państwa uwagami wynikającymi z doświadczeń na etapie eksploatacji Huzara.

Polski jacht

Pomimo, że Huzar 30 jest przede wszystkim produktem eksportowym i mieliśmy interesujące propozycje jego jego sprzedaży pod zagranicznymi markami, postanowiliśmy promować jacht jako zaprojektowany i budowany w Polsce nawiązując do tradycji Husarii. Niektórzy polscy producenci jachtów stosują podobną politykę, dzięki czemu polskie jachty zaczynają się cieszyć zasłużoną renomą na wymagającym rynku europejskim.



Serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej huzar-yachts.com

Telefon kontaktowy: 607 66 78 00


podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert