A o to , kilka naszych komentarzy, oraz informacji, które wyjaśniają Państwu , dla czego warto właśnie nam zaufać i u nas kupić,
My nie czarujemy, wciskając kit klientom, mówimy zawsze o co chodzi, zależy nam na długofalowej współpracy
My nie znikamy po miesiącu, jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji, nawet w późnych godzinach wieczornych w razie wątpliwości, służymy pomocą, jak i wsparciem technicznym
Od ponad 10 lat działamy na rynku!!! posiadamy setki komentarzy
My sprzedajemy profesjonalną usługę regeneracji filtra cząstek stałych, za którą w pełni bierzemy odpowiedzialność- jesteśmy pewni swojej pracy , i w 100% spełniamy Państwa oczekiwania,
W przypadku pytań , wątpliwości, czy pomocy technicznej zapraszamy do kontaktu z nami
pod numerem 579 600 700 lub 579 600 100
Jesteśmy legalnie działającą firmą od ponad 10lat, obsługujemy klientów indywidualnych, firmy, floty,ASO, a także klientów poza granicami kraju,
Przed zakupem sprawdzaj komentarze, osoby znikąd nabijają sobie lewą sprzedaż i mają kilka komentarzy co daje 100% zaufania!, Nie kupuj u takich sprzedawców, którzy za pewne za chwile znikną, lub pojawią się pod innym Nickiem,
Uważaj na osoby które ,, regenerują Państwa dpf zwykłą myjką i zalewają kwasem do kominków, wystawiając się jako osoby mającą sprzęt i wiedzę, wasz dpf po takich czynnościach w niedługim czasie będzie nadawał się tylko do wymiany na nowy
Sprawdź od kiedy sprzedawca jest na allegro wystarczy wcisnąć Nick sprzedawcy i będziesz miał informację
Posiadamy setki ofert na allegro, działamy w branży motoryzacyjnej , zajmujemy się głównie diagnostyką aut
Nasza firma od lat zajmuje się elektroniką samochodową TAKĄ JAK
CHIP TUNING- posiadamy własną hamownie podwoziową
Jako jedyni robimy Chip Tuning w BMW po złączu OBD! Bez potrzeby rozbierania sterownika , bez utraty gwarancji
, DPF/FAP/ SCR/ADBLUE
AIR BAG/ SRS/ KLUCZE SAMOCHODOWE
SONDY NOX / EGR
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA WSZYSTKIE MARKI,
SAMOCHODY OSOBOWE , CIĘŻAROWE, DOSTAWCZE, AUTOBUSY, SPRZĘT ROLNICZY AGRO, MASZYNY BUDOWLANE
NAPRAWY STEROWNIKÓW, LICZNIKÓW, AUTOELEKTRONIKĄ, NAVIGACJAMI, ORAZ SPOLSZCZENIAMI DO WSZYSTKICH MAREK KODOWANIAMI Z USA NA EU
Filtr cząstek stałych sprawia kłopoty?
Na desce rozdzielczej wyśietla się kontrolka filtra DPF / FAP? lub Check engine
Poziom oleju wzrósł ponad stan?
Pamiętaj usuwanie Filtra DPF jest nie legalne!!!
Nie trać homologacji na swoje auto. nie narażaj się na koszty związane z mandatem lub odcholowaniem auta
Usuwanie DPF nie jest już konieczne! Po prostu skutecznie go zregeneruj! ZREGENERUJ GO U NAS!
Nowość - usuwanie do 100% sadzy i popiołu
Gwarancja 24 miesiące i brak limitu kilometrów*
Jesteśmy w stanie zregenerować każdego rodzaju filtry cząstek stałych FAP/DPF, KATALIZATOR zarówno do:
-samochodów osobowych (również euro 6),
-samochodów dostawczych
-autobusów
-samochodów ciężarowych
-maszyn rolniczych jak również katalizatorów do dużych ciężarówek (scr).
-oraz wiele innych
PO REGENERACJI ODSYŁAMY PAŃSTWU KURIEREM SPRAWNY DPF/FAP NA NASZ KOSZT
PREZENTUJEMY PAŃSTWU
innowacyjną metodę gwarantującą przywrócenie oryginalnych właściwości oraz pełną przepustowość zapchanego popiołem filtra w skutek dopalania sadzy filtra cząstek stałych.
DLA CZEGO MY?
JESTEŚMY FIRMĄ Z PONAD 10 LETNIM STAŻEM, na co dzień zajmujemy się nie tylko regeneracją filtrów, ale diagnostyką aut w pełnym zakresie, od Chip Tuningu, po elektronikę samochodową, naprawy sterowników silników, skrzyń, Air BAG/srs, Egr, kodowaniem,z USA na EU i wszystkiego co jest związane z elektroniką samochodową
nie jesteśmy firmą nastawioną na szybki zysk, zależy nam na stałej współpracy, współpracujemy z wieloma warsztatami nie tylko na terenie województwa , ale także z na terenie całej Polski i poza granicami kraju, współpracujemy z ASO
- Stosujemy innowacyjną procedurę czyszczenia DPF z użyciem szwajcarskiego urządzenia FFSolution FH2 Semi Double
- Usuwamy sadzę i popioły do 98,5%!
- Metoda nie wymaga rozcinania filtrów
- Za regenerację DPF zapłacisz mniej po skorzystaniu z programu bonusowego
- Przyślij DPF paczką, odeślemy go po czyszczeniu z darmową dostawą
- Możesz też do nas przyjechać całym samochodem
- Filtr DPF, FAP, katalizator SCR? Serwisujemy je wszystkie
- Regenerujemy filtry z aut osobowych i ciężarowych
Regeneracja DPF/FAP oraz DOC/SCR krok po kroku Wstępna ocena
- Dostarczasz lub wysyłasz zdemontowany filtr DPF do naszej firmy. Możesz także umówić się na przyjazd całym samochodem, zdemontujemy go wtedy sami
- Po przyjęciu dokonujemy cyfrowej endoskopowej oceny wkładu filtra z obu stron pod kątem uszkodzeń mechanicznych i ewentualnego nadtopienia
- Wykonujemy test przeciwciśnienia na stanowisku probierczym w celu zbadania stopnia zablokowania. Zmierzone nadciśnienie zostaje wydrukowane na protokole z urządzenia FH2
Uszkodzenia uniemożliwiające regenerację
W przypadku gdy filtr DPF lub katalizator ma pęknięty, niekompletny lub nadtopiony wkład ceramiczny lub widać ślady mechanicznej ingerencji w DPF, nie będziemy w stanie go zregenerować. Regeneracja jest możliwa tylko w przypadku, gdy filtr jest zabrudzony, nawet bardzo mocno, ale nie uszkodzony. W razie braku możliwości naprawy nic nie płacisz.
Uszkodzenia uniemożliwiające regenerację
W przypadku gdy filtr DPF lub katalizator ma pęknięty, niekompletny lub nadtopiony wkład ceramiczny lub widać ślady mechanicznej ingerencji w DPF, nie będziemy w stanie go zregenerować. Regeneracja jest możliwa tylko w przypadku, gdy filtr jest zabrudzony, nawet bardzo mocno, ale nie uszkodzony. W razie braku możliwości naprawy nic nie płacisz.
- Procedura czyszczenia filtra DPF lub katalizatora na urządzeniu FH2
- Wykonujemy test przeciwciśnienia dla potwierdzenia skuteczności usunięcia sadzy i popiołu. Nadciśnienie podane w milibarach jest zawarte na protokole z urządzenia. Można zatem porównać wartość przed oraz po czyszczeniu filtra cząstek stałych. Przykładowe wyniki: Przed: 800 mbar / Po: 49 mbar; Przed: 108 mbar / Po: 15 mbar.Wartość przeciwciśnienia dla każdego filtra jest inna i ocenie podlega różnica, a nie sama wartość końcowa.
- Oceniamy ponownie wkład filtra DPF z obu stron za pomocą badania endoskopowego, tym razem po czyszczeniu. Tworzymy dokumentację zdjęciową.
- Dobór i montaż odpowiednich adapterów montażowych i redukcji
- Wtryśnięcie specjalistycznego detergentu po obu stronach wkładu ceramicznego. Detergent ma za zadanie m.in wypieranie zalegającego oleju silnikowego, który mógłby utrudnić proces czyszczenia
- Montaż filtra lub katalizatora do komory czyszczącej szwajcarskiego urządzenia FH2
- Czyszczenie DPF wodą o wysokim impulsowym przepływie. Wysoki wydatek możliwy jest dzięki turbinie zainstalowanej wewnątrz urządzenia. Proces czyszczenia rozpoczynany jest wstecznie do przepływu spalin.
- Po zakończonym pierwszym cyklu, odwracany jest kierunek przepływu, zatem rozpoczyna się czyszczenie wodą zgodnie z kierunkiem spalin. Z racji mniejszego dławienia niż w fazie pierwszej urządzenie uruchamia w cyklu automatycznym dodatkową pompę dla zwiększenia przepływu wody.
- Trzeci cykl czyszczenia wodą jest powtórzeniem cyklu pierwszego, zatem przeciwnie do przepływu spalin.
- W przypadku bardzo silnie zabrudzonych filtrów DPF procedura czyszczenia zostaje powtórzona we wszystkich trzech krokach.
- Opróżnienie filtra lub katalizatora z wody
- Suszenie filtra przepływającym powietrzem o temperaturze 90 C. Dzięki zastosowaniu podwójnego systemu w urządzeniu FH2, możliwe jest czyszczenie jednego filtra, a suszenie drugiego w tym samym czasie. Zwiększa to znacznie wydajność pracy naszego działu.
- Chłodzenie filtra DPF w wymuszonym obiegu powietrza. DPF po zakończonym procesie suszenia i chłodzenia jest wolny od wody użytej do czyszczenia.
- Powyższa procedura jest gwarancją usunięcia 98,5% sadzy oraz popiołu, a także oleju silnikowego lub płynu chłodniczego z filtra DPF lub katalizatora.
Do każdego wyczyszczonego filtra dostarczamy protokół z wydrukiem z urządzenia FH2 zawierający przeciwciśnienie przed oraz po czyszczeniu
Filtry przed regeneracją są każdorazowo sprawdzane przed i po cyklu czyszczenia, co umożliwia kontrolę sprawności filtra w trakcje regeneracji.
Każdy filtr po regeneracji zostaje wysuszony powietrzem o wysokiej temperaturze
Wydruk parametrów ciśnienia wstecznego oraz przepływu powietrza przed i po regeneracji
Nie rozcinamy i nie spawamy filtrów
Nie wypalamy filtrów gdyż ta metoda może uszkodzić strukturę filtra
Nie używamy agresywnej chemii która powoduje wypłukiwanie metali szlachetnych
*Gwarancja nie ma zastosowania jeżeli po regeneracji bezpośrednią przyczyną szybkiego ponownego zapchania filtra jest nieprawidłowo działający silnik (układ wtryskowy, turbo, EGR). dotyczy samochodów osobowych do 3 lat