DZIŚ DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
710/40-22.5 ALLIANCE FORESTAR 344 154A8 16PR TL
DANE KONTAKTOWE ZANAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM" NA DOLE AUKCJI.
- Typ Opony leśne
- Rozmiar 710/40-22.5
- Szerokość 710
- Profil 40
- Średnica 22.5
- Indeks prędkości A8 (40 km/h) / A2 (10 km/h)
- Felga 24.00DC
- Ciśnienie 3.6 bar
- Indeks nośności 154 (3750 KG) / 161 (4625 KG)
- Ilość płócien 16PR
- Rodzaj Opony Diagonalna TL
- Pochodzenie marki Izrael
- Klasa opony Średnia (Medium)
- Szerokość katalogowa 700 mm
- Wysokość katalogowa 1170 mm
Alliance FORESTAR 344 Flotation LS-2: Opony leśne wzmocnione stalowym oplotem zapewniające wysoką odporność na przebicie.
- Specjalna mieszanka gumy oraz wzmocnione ściany boczne i bieżnik gwarantują długą żywotność opony.
- Doskonałe właściwości samoczyszczące i przyczepność.
- Niskie opory toczenia na twardych powierzchniach.
Indeks nośności 154A8 pozwala na przeniesienie ciężaru o wadze 3750 kg przy prędkości 40 km/h.
Wybór odpowiednich opon może być nielada wyzwaniem. Rozwój przemysłu rolniczego wiąże się z wzrostem oczekiwań naszych klientów, dlatego nasi doradcy dokładają wszelkich starań aby dobrać idealne ogumienie do Twojej maszyny. Dobry wybór opony to niezawodność i oszczędność czasu, co ma ogromne znaczenie w rolnictwie. W naszej ofercie znajdą Państwo opony do większości ciągników i maszyn rolniczych. Cały czas poszerzamy ofertę o nowe produkty, dbając zarazem o wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Nasz asortyment obejmuje opony klasy ekonomicznej (Malhotra, Petlas, Starmaxx), klasy średniej (Mitas, Kleber, Taurus) oraz klasy premium (Continental, Michelin, Goodyear, Trelleborg, Vredestein) Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej.
Budowa opony diagonalnej:
Konstrukcja opony diagonalnej polega na conajmniej dwóch wartwach kordu ułożonych względem siebie pod kątem od 20 do 40 stopni. Nitki kordu (najczęściej jedwabne, nylonowe lub stalowe) sięgają do stopki opony. Budowa ta stabilizuje bieżnik oraz pomaga w przekazaniu całego obciążenia występującego mięszy kołami i nawierzchnią.
Zalety opony diagonalnej:
-Duża odporność boków opony na uszkodzenia mechaniczne dzięki wysokiej elastyczności.
-Niski poziom emitowanego hałasu.
Wady opony diagonalnej
-Wysokie opory toczenia przekładają się na niższą efektywność paliwową.
-Mała powierzchnia przylegania opony do podłoża na skutek odkształcania sie czoła bieżnika
-Niższa cena niż w przypadku opon radialnych.
Oznaczenie TL (Tubeless): Opony bezdętkowe.
Konstrukcja opony bezdętkowej polega na zapewnieniu szczelności między oponą a obręczą felgi poprzez wzmocnioną stopkę. Przebicie takiego ogumienia powoduje stopniowe schodzenie powietrza.
Wentyl w takiej konfiguracji znajduje się bezpośrednio w feldze.