DZIŚ DO ZAOFEROWANIA MAM OPONY
11.2-20 VOLTYRE VL-40 120A8 8PR + DĘTKA,
DANE KONTAKTOWE ZANAJDUJĄ SIĘ W ZAKŁADCE "O SPRZEDAJĄCYM" NA DOLE AUKCJI.
- Typ Opony rolnicze
- Rozmiar 11.2-20
- Szerokość 11.2
- Średnica 20
- Indeks prędkości A8 (40 km/h)
- Felga W10; W9; W7
- Ciśnienie 240 kPa
- Indeks nośności 120 (1400 KG)
- Ilość płócien 8PR
- Rodzaj Opony Diagonalna TT
- Pochodzenie marki Rosja
- Klasa opony Średnia (Medium)
- Szerokość katalogowa 254 mm
- Wysokość katalogowa 985 mm (+/- 15 mm)
VOLTYRE jest znaną marką opon do maszyn rolniczych, budowlanych, przemysłowych oraz wojskowych. Wysoka jakość, wytrwałość i solidność wykonania - to wyróżnia opony VOLTYRE.
Opony VOLTYRE produkowane na zakładzie Voltyre-Prom w miejscowości Wołżskij (Rosja).
ZAWIERA DĘTKĘ W KOMPLECIE
Indeks nośności 120A8 pozwala na przeniesienie ciężaru o wadze 1400 kg przy prędkości do 40 km/h.
Opona 11.2-20 jest zamiennikiem opony w rozmiarze 280/85R20.
Jego niskoprofilowe rozmiary to 320/70R20
Wybór odpowiednich opon może być nielada wyzwaniem. Rozwój przemysłu rolniczego wiąże się z wzrostem oczekiwań naszych klientów, dlatego nasi doradcy dokładają wszelkich starań aby dobrać idealne ogumienie do Twojej maszyny. Dobry wybór opony to niezawodność i oszczędność czasu, co ma ogromne znaczenie w rolnictwie. W naszej ofercie znajdą Państwo opony do większości ciągników i maszyn rolniczych. Cały czas poszerzamy ofertę o nowe produkty, dbając zarazem o wysoką jakość i atrakcyjne ceny. Nasz asortyment obejmuje opony klasy ekonomicznej (Malhotra, Petlas, Starmaxx), klasy średniej (Mitas, Kleber, Taurus) oraz klasy premium (Continental, Michelin, Goodyear, Trelleborg, Vredestein) Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży oponiarskiej.
Budowa opony diagonalnej:
Konstrukcja opony diagonalnej polega na conajmniej dwóch wartwach kordu ułożonych względem siebie pod kątem od 20 do 40 stopni. Nitki kordu (najczęściej jedwabne, nylonowe lub stalowe) sięgają do stopki opony. Budowa ta stabilizuje bieżnik oraz pomaga w przekazaniu całego obciążenia występującego mięszy kołami i nawierzchnią.
Zalety opony diagonalnej:
-Duża odporność boków opony na uszkodzenia mechaniczne dzięki wysokiej elastyczności.
-Niski poziom emitowanego hałasu.
Wady opony diagonalnej
-Wysokie opory toczenia przekładają się na niższą efektywność paliwową.
-Mała powierzchnia przylegania opony do podłoża na skutek odkształcania sie czoła bieżnika
-Niższa cena niż w przypadku opon radialnych.
Oznaczenie TT (Tubetype): Opony dętkowe.
Opony które do poprawnej pracy wymagają użycia odpowiednio dopasowanej dętki. W przypadku opon dętkowych istnieje większe ryzyko przebicia lub straty przyczepności.