NOWE MEDIA IMPLIKACJE KULTUROWE, JĘZYKOWE I ED.
PRACA ZBIOROWA
- Wydawca: UMCS
- Rok wydania: 2015, oprawa: twarda
- ISBN: 9788377846339
W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny. Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity
zamówienie złożone do godziny 12:00 zostanie zrealizowane do 2 dni roboczych, natomiast po godzinie 12:00 realizacja odbywa się w przeciągu 3 dni roboczych