Dzień dobry!
Cały zestaw zakupiłem rok temu w sklepie Valve (Steam). Wszystko było w porządku dopóki około miesiąc temu okulary przestały być wykrywane przez mój komputer. Zgłosiłem problem do pomocy technicznej i w rezultacie odesłałem uszkodzone okulary i dostałem z powrotem zupełnie nowe. Użyłem ich tylko raz, żeby sprawdzić czy na pewno działają z pozostałymi elementami.
Podsumuwując, w zestawie znajdują się:
- Zupełnie nowe okulary (headset) - ciągle mają przyklejone osłony na soczewki, plomby, "zapach nowości",
- Używane 2 stacje bazowe, 2 kontrolery + wszystkie potrzebne akcesoria
- i wszystkie elementy zakupione z zestawem
Wszystko jest całkowicie sprawne, objęte gwarancją producenta do kwietnia 2022 roku.
Zestaw wysyłam w następny dzień roboczy od momentu zakupu, wyłącznie kurierem DHL. Paczka będzie oczywiście ubezpieczona. Proszę koniecznie o sprawdzenie stanu paczki przy odbiorze.
Więcej informacji o zestawie na stronie producenta: https://store.steampowered.com/sub/354231/
Pozdrawiam