NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: K03-223
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 53039700055 5303-970-0055 5303 970 0055
- 53039880055 5303-988-0055 5303 988 0055
- K03-55
- 53037100517
- 5303-710-0517
- 5303 710 0517
- 1441100QAD
- 4404327
- 7701473757
- 7711134973
- 8200036999
- 8200715889
- 860096
- 9112327
- 93184465
- R1630014
- 14411-00QAD
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- Nissan Interstar 2.5L dCI G9U 100KM/ 74kW od 2001
- Nissan Interstar 2.5L dCI G9U 114KM/ 84kW od 2001
- Renault Master II 2.5L dCI G9U 100KM/ 74kW od 2001
- Renault Master II 2.5L dCI G9U 114KM/ 84kW od 2001
- Renault Master II 2.5L dCI G9U 100KM/ 74kW od 2003
- Renault Master II 2.5L dCI G9U 114KM/ 84kW od 2003
- Opel Movano A 2.5L CDTI G9U 114KM/ 84kW od 2001
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
Przed zakupem prosimy o SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI z tabliczki znamionowej!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!