POMPA OLEJU-NOWA VIKA
NOWY PASEK
NOWE ŚRUBY
NOWE KOŁO NA WAŁ
USPOKAJACZ FALI OLEJOWEJ
INSTRUKCJA MONTAŻU
ZASTOSOWANIE
TYP.SILNIKA-CFF CFG CLJ, CLL CJC CMG CMF CGL CAA CHH CFC CSH CCH CDB CDC CNF CSN
ITP.
DO
AUDI- A4 A5 Q5
VW- T5 GOLF EOS PASSAT JETTA AMAROK
SEAT- EXEO
SKODA- SUPERB
2.0 TDI COMMON-RAIL
UWAGA !!!
ZE WZGLĘDU NA ZMIANĘ KONSTRUKCJI SILNIKA A MIANOWICIE MAGISTRALI OLEJOWEJ W BLOKU DO W/W SILNIKÓW MOŻNA ZASTOSOWAĆ MODYFIKACJĘ TYLKO I WYŁĄCZNIE NA TZW. MOKRYM PASKU.
POMPA NA ŁAŃCUCH SPOWODUJE ZABLOKOWANIE KANAŁU OLEJOWEGO KTÓRY ZAKŁÓCI PRAWIDŁOWY OBIEG OLEJU.
ZESTAW NA MOKRYM PASKU STOSOWANY JEST FABRYCZNIE W VW CRAFTER SILNIK CKU CKT SILNIKI TE OD 2012 ROKU DO DZIŚ MAJĄ PRZEBIEGI PO 400-600 TYŚ/KM I NIE MAJĄ PROBLEMU ZE SMAROWANIEM A CO WIĘCEJ ZESTAW JEST BEZOBSŁUGOWY JEŚLI CHODZI O PASEK NAPĘDU POMPY OLEJU.
JEŚLI ZASTANAWIAJĄ SIĘ PAŃSTWO NAD REGENERACJĄ WAŁKÓW TO TRZEBA WZIĄĆ POD UWAGĘ ŻE PO REGENERACJI WAŁKÓW KOŁO POŚREDNIE ( ZĘBATE) CZĘSTO ULEGA POLUZOWANIU I USZKADZA ZĘBY NA POZOSTAŁYCH DWÓCH KOŁACH, A TAKŻE REGENERACJA GNIAZDA WAŁKA NIE ZAWSZE JEST W 100% SKUTECZNA I PONOWNIE WYMAGA TO NAPRAWY JEŚLI OCZYWIŚCIE SILNIK NIE ZOSTANIE USZKODZONY Z POWODU BRAKU SMAROWANIA.
MONTUJĄC NASZ ZESTAW ROBIMY TO RAZ I MAMY PROBLEM SMAROWANIA ROZWIĄZANY NA WIELE LAT !!!
W/W ZESTAW DEDYKUJEMY DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH LUB WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH KTÓRZY CHCĄ WYELIMINOWAĆ WADLIWE WAŁKI WYRÓWNOWAŻAJĄCE 03L103537, ORAZ AWARYJNA POMPĘ OLEJU O NUMERACH 03L103295 D F G J
UWAGA!!!
MOŻLIWY MONTAŻ W NASZYM WARSZTACIE.
DOSTĘPNY JEST TAKŻE ZESTAW Z NOWĄ POMPĄ FIRMY VIKA ZA 1200 2-LATA GWAR. LUB Z ORYGINALNĄ POMPĄ OLEJU ZA 1499ZŁ.3-LATA GWAR. !!!