CENA KATALOGOWA 5999 ZŁ., TERAZ TYLKO 4599 ZŁ !!!
Rower przełajowy na kołach 28 cali Merida Mission CX 400 model 2019
Merida Mission CX 400 to rasowy rower przełajowy, zatwierdzony przez UCI do zawodowego ścigania. Z powodzeniem sprawdzi się także poza trasą wyścigu. Nowoczesny projekt ramy, mnóstwo prześwitu na oponę i najnowsze standardy wyposażenia to jego mocne strony.
Mission CX to jeden z najbardziej zaawansowanych rowerów przełajowych na rynki. Idealny na zawody jak i zimowe długie treningi. Dzięki aluminiowej ramie rower jest bardzo lekki i sztywny, a zarazem komfortowy. Dodatkowe otwory umożliwiają montaż pełnych błotników. Napęd to niezawodna grupa Shimano 105, która sprawdzi się w najcięższych zastosowaniach. Mechaniczne hamulce tarczowe wraz z oponami Maxxis Mud Wrestler dają poczucie bezpieczeństwa w każdych warunkach.
- Producent: Merida
- Linia: Mission CX
- Model: Mission CX 400
- Przeznaczenie / styl jazdy: Przełajowy
- Kolor: Matt Silver Blue
- Waga: 9,485 kg
Rama:
- Rama: MISSION CX Lite
- Rozmiar: S (50 CM.)
- Widelec: MISSION CX CF
Napęd:
- Przełożenia: 22
- Przerzutka przód: Shimano 105
- Przerzutka tył: Shimano 105, GS
- Manetka przód: Shimano 105
- Manetka tył: Shimano 105
- Mechanizm korbowy: Shimano RS510 46-36
- Wkład suportu: Shimano Pressfit BB71
- Kaseta: Shimano CS-R7000, 11-30 T, 11 S
Koła:
- Rozmiar kół: 700C
- Piasta przód: 173SB, 100x12 WHF, 32H, 6 B
- Piasta tył: VP 763R-SBT, 142x12 WHR, 32H, 6 SBD
- Obręcze: MERIDA Comp SL, 17 IW, 22 HGT
- Dętki: Lite
- Opona przód: Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
- Opona tył: Maxxis Mud Wrestler, 700x33C, zwijana, Silkworm
Komponenty:
- Hamulec przód: Tektro Spyre disc
- Hamulec tył: Tektro Spyre disc
- Kierownica: Merida Expert SL, 31.8 D
- Mostek: Merida Expert CC, 31.8 D, -5 A
- Siodełko: Merida Comp SL
- Sztyca: Merida Comp CC, średnica 27.2mm D, 12 SSB
Technologie Mission CX 400
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.