Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 399,00 zł
- KLAPA TYŁ NISSAN TERRANO II
- 399 zł z dostawą
- 891,26 zł
- SPRZĘGŁO KPL. NISSAN TERRANO
- 901,25 zł z dostawą
- 346,80 zł
- ROZRUSZNIK do NISSAN Terrano
- 356,79 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1993
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 7
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (dołączany ręcznie)
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Centralny zamek, Immobilizer, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Hak, Relingi dachowe, Szyberdach
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Terenowy
- Moc [KM]
- 101
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Czerwony
- Przebieg [km]
- 98000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2664
Opis
Cena do rozsądnej negocjacji. Proszę o kontakt w ciągu dnia do godziny 2200 tel. + 48 664490905. Aktualne (OC, przegląd)
Samochód w 100% sprawny. Silnik „żyleta”. Przy mrozach pali na 0,5 obrotu. Stan licznika po remoncie.
Spalanie 8,5-9,5 l. Wyremontowany, serwisowany w profesjonalnym warsztacie. Można jechać do Francji i z powrotem… Naprawy które wykonałem: Maglownica – pełna regeneracja. Oryginalna. Alternator. W pełni sprawny. Serwo – wymiana na nowe. Zamiennik ale w 100 % nowy. Bardzo dobrej jakości. Nowy akumulator. Nowa chłodnica. Całe zawieszenie, hamulce, przewody-miedź. Wszystko sprawne. Napędy – wszystkie oleje wymienione na oryginalnych olejach fordowskich.
Nowa stacyjka, wkładki w drzwiach. Nowe zawiasy przednich drzwi. Oryginalne reflektory,sprawne silniczki regulatorów. Wymieniona nagrzewnica na oryginalną ale używaną. Wymieniona przednia szyba. Na siedzeniach – pokrowce, szyte pod kolor tapicerki. Dywaniki – welur. Naprawy blacharskie: wymieniony przedni prawy błotnik na oryginalny, używany ale oryginalny, progi, wszystko wyspawane, wyłatane, zabezpieczone. Tylnia klapa – była rdza pod szybą. Wyczyszczony rant. Szyba wklejona.
Prawy tylni kielich – był pęknięty – wstawiony oryginalny . Inne naprawy nie były wykonywane przy ramie. Rama cała.
Nadwozie – podłoga, zakola, ranty, wyczyszczone, powycinane i powstawiane. Zabezpieczone, polakierowane.
Sprzęgło wymienione. Kompletne. Tuleja na wałku oporowym… Nie piszczy. Układ hamulcowy – tutaj został założony nieoryginalny element – przewody miedziane. Felgi – powłoka zdjęta chemią – lakierowanie proszkowe.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.