Witam, mam do sprzedania Nissana Skyline GTS-t RB25DET z 1995 roku. Samochód jest zarejestrowany z aktualnym OC oraz przeglądem, po przekładce z szeregiem modyfikacji. Samochód kupiłem dwa lata temu w polsce (był zarejestrowany w Irlandii na polaka od którego go kupiłem ), rok trwała przebudowa, rok go naprawdę użytkuje, samochód ma zdrowy, realny przebieg ok. 176000 km, z czego ja zrobiłem może dwa tys. Za moich czasów samochód nie brał udziału w żadnych zawodach czy treningach driftu. Kupiłem go w poniższym stanie:
Silnik zbudowany od podstaw:
- pełna obróbka głowicy + uszczelniacze zaworowe
- uszczelka cometic stalowa 1,5mm
- śruby arp
- planowanie bloku
- panewki acl race
- pierścienie nominał ori Nissan
- wszystkie uszczelki, uszczelniacze, siemeringi, itp., itd. nowe (ssący, pompy, wał, wałki, .....)
- stalowa uszczelka kolektora wydechowego + turbo cometic
- nowy rozrząd + paski mikro
powyższe części tylko: Gelo i driftshop
Mody w osprzęcie:
- turbo upgrade RSP na stalowym wirniku, bezpieczne 1,2bar'a
- duży FMIC + króciutki dolot
- blow-off
- mbc stabilny properfect
- remaped ecu Mines - mines-wave.com
- ecu master det III z wbudowanym mapsensorem
- cewki SPLiTFIRE High Power
- decat + 4" przelot + końcowy HKS Hi Power Muffler
- oil catch tank properfect
- turbo timer
- zimne świece NGK Iridium IX (zmieniałem na nowe)
- filtr powietrza HKS
- sprzęgło ACT HDSS do 540Nm( robiłem spiekową tarczę bo tamtą zajechałem)
- pompa Walbro (zmieniałem na zewnętrzną, również 255l/h)
Poza widocznym body i opisem silnika samochód był zdrowy, prosty i seryjny , nie wiem na ile wierzyć można poprzedniemu włascicielowi, ale silnik trzyma moc i jest suchy.Następnie rozebrałem samochód do statniej srubki i zacząłem go odrestaurowywać, zostały tylko przednia i tylna szyba wraz z bocznymi trójkątami. Samochód jak na japońca i to dosyc wiekowego w stanie wzorowym bez większych ognisk rdzy i żadnych dziur, nie był też bity. Samochód został od spodu wypiaskowany i pomalowany na pomarańczowo :D. Natomiast karoseria poza komorą spalania i bagaznikiem oraz podłogą w środku została biała, z oryginalnym lakierem, jedynie na sam koniec prac zrobiłem drobne poprawki na odpryskach itp.Oto lista nowych części, ich cen które zainstalowałem w samochodzie(na wszystko faktury i rachunki):
-dwie gaśnice proszkowe każda 6kg :) bezpieczeństwo ponad wszystko, zamontowane za przednimi fotelami)-185 zł
-klocki hamulcowe(przód tył TRW) ok. 250 zł
-drążki reakcyjne Megan Racing (Driftshop.pl) cena katalogowa 650 zł
-wyłącznik prądu (dodaje nie zamontowany Driftshop.pl) -100 zł
-tuleje poliuretanowe tylnego wózka (Driftshop.pl) -400 zł
-fotele Bimarco Futura(napis RWD POWER) z homologacją FIA do 2019 (Driftshop.pl) -1800zł
-zawieszenie gwintowane XYZ Drift spec. (Driftshop.pl) -2900 zł
-chłodnica oleju silnika Mocal z przewodami (Driftshop.pl) -600 zł
-pompa Walbro zewnętrzna 255 l/h -500 zł
-mocowania stalowe foteli -220 zł
-pasy takata z homologacją do 2018-630 zł
-przeowdy hamulcowe czterech kół Hel -380 zł
-nakrętki aluminiowe kół D1 spec 270 zł
-zegary dodatkowe Depo ciśnienie i temp oleju oraz temp Wody. -450 zł
-hydrauliczny hamulec ręczny -400 zł
-adapter pod filtr oleju -130 zł
-zewnętrzny zbiornik paliwa( z działającym pływakiem !!!) -720 zł
-chłodnica wody Mishimoto (Driftshop.pl) wraz z sylikonowymi przewodami ok.-1700 zł
-wymiana świec, oleju i filtra w silniku, skrzyni - ok. 850 zł
-tarcza sprzęgła spiekowa czterołapkowa robiona na zamówienie -500 zł
Przekładkę robiłem samemu wraz z moim tatą (30 lat doświadcznia w mechanice i budowa samochodów rajdowych) na częściach z 200 sx s14 i desce z Nissana Maximy.
Koszty związane z rejestracją,opłatami ponad 3000 zł plus nerwy podczas czekania na odstępstwo od warunku technicznego . Powtarzam samochód robiłem dla siebie więc wszystko było przemyślane i robione jak najlepiej, bez oszczędzania na kwestiach bezpieczeństwa. Samochód jest połowicznie wybebeszony tzn. Brak tylnej kanapy i dywaników w środku i bagażniky tak to seria. Samochód stoi na kutych felgach SSR 17" (oryginalnych, przemalowanych proszkowo, sprawdzonych na maszynie czy nie były pogięte) z oponami 225/45.
Teraz może trochę wad:
- zewnętrzny zbiornik mnie denerwuje, czasmi się poci i smierdzi benzyną.
niedługo zapewne szykuje się do wymiany regulator paliwa bo lubi czasem złapać laga w niskim zakresie obrotów przy obciązeniu jednostki.
Podstawka filtra oleju to nieporozumienie i oprócz szeregu modyfikacji aby spiąć ją z chłodnicą oleju należy ja uszcelnić bo jest tłusta od oleju czyli gdzieś nie dużo ale popuszcza.
Zegary jak to w Nissanie się wieszją, tzn prędkościomierz sie zacina a obrotomierz pokazuje obroty od 3 tys.
Dodatkowy zegar wody nie podłączony, tzn zamontowany i świeci ale kabel nie jest podłączony do "sygnału" , kabel wyprowadzony należy tylko założyć czujnik, który posiadam do układu chłodzącego). Tak naprawde przy tego typu samochodzie roboty jest ciągle pod dostatkiem :).
Dodatkowo dodaje:
-seryjną chłodnicę wody,
-drążki reakcyjne seryjne na poliuteranach
-maglownice RHD seryjną
-kilka opon 17 do upalania
-używane zawiesznie KYB (amortyzatory i sprężyny)
- seryjny zbiornik paliwa.
Po krótce tyle, samochód jest naprawdę szybki, i bardzo unikatowy, więc proszę o konkretne propozycję, możliwość zamiany na konkretne modele więcej informacji udziele telefonicznie, nie odpowiadam na maile. Opowiadnia jest dużo i jeszcze więcej zdjęć które moge okazać wraz z rachunkami. Posiadam do samochodu komplet dokumentów wraz z kartą pojazdu. Więc co do ceny aby była wytłumaczalna, znajdź samochód naprawdę zdrowy, wraz ze zrobionym Stage1 nie mniej jak 22-23 tys. Następnie części grubo ponad 13 tys zł, resjestracja, 3000 zł to już prawie 40 tys, dolicz przekładkę która u "Magików" kosztuje ponad 8 tys. No i robocizna której nawet nie wliczam, oraz hektolitry farb i różnych chemikaliów do zabezpieczenia pomalowania samochodu. Już teraz wiem, że zapomniałem o wielu rzeczach napisać(jak choćby kierownica sparco). Tak więc cena na poziomie 37 tys wydaje się być uczciwa oczywiscie podlega delikatnej negocjacji. I tak jak wspomniałem wcześniej możliwość zamiany po ofercie telefonicznej. Tak wogóle sprzedaje, ponieważ za daleko mam do najbliższego toru aby się pobawić, a ciągłe straszenie przez organy "władzy" o tym że mogę stracic prawo jazdy demotywują nawet od nocnego kręcenia się wokół ronda przy prędkości 50 km/h. Tak więc sądze, że ktoś może czerpać więcej satysfakcji z tego samochodu odemnie. Pozdrawiam i czekam na propozycje.oczywiście opcja kup teraz po obejrzeniu samochodu Tel 721353422 Krzysiek