Witam.
Jeśli chcesz ograniczyć możliwość zarażenia w środkach komunikacji publicznej, to oferta dla Ciebie!
Oferta okazyjna i jednorazowa, nie będzie ponowiona!
Do sprzedaży Nissan Primera P11, chyba najlepiej przetestowany i dopracowany model Nissana przed wprowadzeniem na rynek europejski. Projektowany jeszcze przed wprowadzeniem zasady sztucznego postarzania, która mówi, że po okresie gwarancyjnym samochód ma się zepsuć.
Samochód ma jednego właściciela od zakupu (czarne tablice), a kupiony od dystrybutora krajowego. Data produkcji 1997 r. Data pierwszej rejestracji marzec 1998 r.
Kolor: wiśnia (nie dostępny do wybrania w opcji Allegro dlatego wybrany czerwony). Dla zainteresowanych mogę zrobić lepsze zdjęcia i interesujące ich szczegóły.
Silnik sprawny, odpala można powiedzieć, na "dotyk", do tej pory nie bierze oleju, od początku jeździ na pełnym syntetyku Mobil 1. Jest suchutki, jedynie przy rozdzielaczu zapłonu lekko poci się. Co roku wymieniane wszystkie filtry, co dwa lata świece NGK. Oszczędny spalanie: w trasie 6,5 litra, a 7,5 litra w mieście, zimą ze śniegiem 8 litów na 100 km, przy tym około 90 KM, co sprawia, że nie jest mułowaty. Na wolnych obrotach silnik pracuje stabilnie, obroty nie falują. Podczas jazdy obroty były utrzymywane między 2, a 3 tys. obr./min, więc silnik nie był piłowany i zużycie paliwa było niskie. Regulacja zaworów jest na dźwigienkach zaworowych i była robiona, co około 50 tys. km.
Układ napędowy: Skrzynia działa precyzyjnie i bezproblemowo wrzuca się biegi.
Elektryka sprawna w całości: wszystkie światła zewnętrzne i wewnętrzne działają, alternator ładuje, wentylator chłodnicy i nadmuchu wnętrza działają, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczki i spryskiwacze sprawne, regulacja wysokości światła reflektorów sprawna. Przy przebiegu ok 230 tys. km rozrusznik był regenerowany, teraz wyjęty przeczyszczony, nasmarowany, wirnik pod szczotkami przeszlifowany. Regulacja siły nadmuchu, ciepłe zimne, powietrze i kierowane powietrza oraz obieg wewnętrzny powietrza działają. Akumulator przy codziennym użytkowaniu nawet przy mrozie nie zawodzi. Świece NGK wstanie dobrym, nie mają 20 tys. kilometrów (profilaktycznie zawsze wymieniane, co 40 tys. kilometrów).
Układ chłodzenia silnika: szczelny, wentylator i termostat działa, pompa wody ma może przejechane 15 do 20 tys. kilometrów, dolany świeży płyn chłodniczy.
Układ wydechowy: szczelny, katalizator sprawny, nie wycięty, sonda lambda działa.
Układ kierowniczy bez luzów, wspomaganie hydrauliczne działa.
Szyby wszystkie oryginalne, opuszczanie, podnoszenie ręczne, ale działa,
Tapicerka: ogólnie w stanie dobrym, fotele z weluru mają założone pokrowce i jedynie fotel kierowcy jest w stanie dobrym, pasażera bdb, a tylna kanapa prawie idealna. Tylna kanapa dzielona niesymetrycznie. Pasy samozwijające na czterech miejscach, tylne środkowe miejsce tylko z pasem jednopunktowym biodrowym. Cztery zagłówki regulowane na wysokość.
Wymieniane po 200 tys. km: amortyzatory przednie Monroe, tylne amortyzatory Kayaba i sprężyny CS Germany, wahacze górne poprzeczne przednie, gumy wahaczy dolnych poprzecznych przednich przednie i tylne, końcówki wahaczy japońskie „555”, końcówki i gumy drążka reakcyjnego Febi Bilstein, gumy silentblocki wahaczy tylnych wleczonych belki. Zero luzów w zawieszeniu i na kierownicy. Tarcze Brembo, klocki Ferodo przód, tył bębny Brembo , szczęki Ferodo. Przewody hamulcowe miedziane tylne od samej pompy do bębnów. Dwie felgi były wyczyszczone i odmalowane. Wymieniona była lewa półoś, która pękła, jedyna powszechnie występująca usterka tego modelu, razem z nią wymieniony był przegub zewnętrzny. Pompa wody wymieniona przy około 250 tys. km ze względu na uszczelnienie, którego nie da się wymienić, bo pompa jest nierozbieralna. Błotniki przednie odnowione, wyczyszczone do gołej blachy, porobione wstawki i kilka warstw lakieru, więc przez kilka lat posłużą. Drzwi, klapa, maska, dach, słupki zdrowe bez rdzy.
Zawieszenie przetrwa spokojnie 30 tysięcy, a myślę, że i 50 tys. km wytrzyma dopóki cokolwiek trzeba robić (większość elementów, to części o jakości oryginału).
Dodatkowo: pełne koło dojazdowe i lewarek.
Sprzedaje ze względu na koszty naprawy zgniłe progi i część za nadkolem z prawej strony.
Samochód posiada dowód rejestracyjny, nie ma przeglądu. Przegląd na przeprowadzenie samochodu "do naprawy" na dwa tygodnie 99 zł. Mandat w Łodzi za brak przeglądu 50 maksymalnie 100 zł, ale bez konsekwencji w postaci zabrania dowodu rejestracyjnego. Ubezpieczenie OC jest odnowione do 16.03.2020 na rok, ale jeżeli ktoś chce nim jeździć, to odsprzedam je, należy doliczyć ok 600 zł (w momencie złomowania jest zwracane właścicielowi, w części nie wykorzystanej, więc za 600 zł tylko samochód). Rozbierając samochód, części z niego warte są na pewno 2000 zł, licząc po najniższych stawkach z Allegro.
Kontakt telefoniczny 607 709 277 w rozsądnych godzinach 9-22.