Samochód odbudowany z Pasją z założeniem 'na zawsze' Mechanicznie stan auta przewyższa nowe egzemplarze
Most przedni:
- Pochwa mostu po obróbce strumieniowej, trawiona i ocynkowana, malowana podkładem i powłoką poliuretanową
- Kule zwrotnic napawane materiałem nierdzewnym, szlifowane i polerowane na wymiar nominalny
- Powierzchnie półosi napawane materiałem nierdzewnym, szlifowane i polerowane na wymiar nominalny
- Wszystkie uszczelnienia i łożyska wymienione na nowe, oryginalne
- Nowy mechanizm różnicowy z blokadą dyferencjału ARB sterowany pneumatycznie
- Zaciski Hamulcowe po obróbce strumieniowej, nowe oryginalne tłoczki, uszczelnienia, śruby itd., ocynkowane, malowane farbą wysokotemperaturową
- Nowe tarcze i klocki hamulcowe
Most tylny:
- Pochwa mostu po obróbce strumieniowej, trawiona i ocynkowana, malowana podkładem i powłoką poliuretanową
- Powierzchnie półosi napawane materiałem nierdzewnym, szlifowane i polerowane na wymiar nominalny
- Wszystkie uszczelnienia i łożyska wymienione na nowe, oryginalne
- Nowy mechanizm różnicowy z blokadą dyferencjału ARB sterowany pneumatycznie
- Zaciski Hamulcowe po obróbce strumieniowej, nowe oryginalne tłoczki, uszczelnienia, śruby itd., ocynkowane, malowane farbą wysokotemperaturową
- Nowe tarcze i klocki hamulcowe
Skrzynia biegów i skrzynia redukcyjna:
- Wymienione wszystkie łożyska i uszczelnienia, stan skrzyni co najmniej fabryczny (przywrócona do stanu co najmniej fabrycznego przez jedną z najlepszych firm w Polsce)
- Obróbka strumieniowa
- Malowanie
Silnik
- Kompleksowo sprawdzony i wyremontowany przez profesjonalny warsztat (prawie wszystko nowe, nowy rozrząd, świece żarowe, wszystkie uszczelnienia i łożyska, głowica drobiazgowo sprawdzona, dopieszczony każdy detal od strony mechanicznej,
nowe pierścienie, panewki itd., nowe oryginalne koło dwumasowe, sprzęgło, docisk, siłownik sprzęgła. Alternator, rozrusznik, sprężarka klimatyzacji, intercooler, zregenerowane, doprowadzone do stanu co najmniej fabrycznego
Rama
- Obróbka strumieniowa, również wewnątrz zamkniętych profili, szczegółowa kontrola i uzupełnienie spawów fabrycznych, wykonano wiele wzmocnień, wymieniono wszystkie skorodowane elementy
- Trawienie i cynkowanie ramy
- Wszystkie elementy gumowe, poduszki pod karoserie, silnik, skrzynie, mocowania i inne drobiazgi wymienione na nowe lub odbudowane i ocynkowane
- malowana specjalnym podkładem oraz farbą, zakonserwowana na gorąco Sanders
Zbiornik paliwa
- Wyczyszczony, usunięte miejsca wielokrotnego zawijania blach w miejscach łączenia, obróbka strumieniowa, trawienie, cynkowanie, cała drobnica wymienione lub odbudowana i ocynkowana
Zawieszenie
- Wszystkie elementy zawieszenia nowe, drobne elementy oryginalne ocynkowane, przednie wahacze oryginalne ocynkowane,
tylne wahacze nowe, regulowane, znacznie mocniejsze od fabrycznych, drążki pan harda nowe, regulowane znacznie mocniejsze od fabrycznych
lift +2', nowe amortyzatory, tuleje poliuretanowe "czerwone o twardości zbliżonej do oryginalnych", dłuższe przewody hamulcowe i mnóstwo innych nowych elementów
Karoseria
- Rozmontowana do ostatniej śrubki, obróbka strumieniowa (również zakładki i łączenia blach), wymienione, odbudowane wszystkie elementy skorodowane (wszystko wykonane zgodnie ze sztuką i dokumentacją fabryczną z blachy bez szpachli i rzeźbień),
- drobne elementy karoserii, obróbka strumieniowa, odbudowa i cynkowanie, nowe przednie błotniki, oryginalne (zabezpieczone antykorozyjnie obróbka strumieniowa i cynkowanie)
- tylko drzwi i maska nie były poddawane obróbce strumieniowej, jedynie czyszczone, matowane i malowane poliuretanem, dodatkowo wyciszone, drobnica cynkowana (nie było na nich żadnych śladów korozji nawet w profilach i żal było je ruszać)
- wnętrze wyciszone warstwowo specjalnymi matami butylenu z ekranem aluminiowym i poliuretanu
- Całość zakonserwowana na gorąco (Sanders)
- Wszystkie połączenia fabryczne - położona nowa masa uszczelniająca
- całość kilkakrotnie malowana podkładem epoksydowym i farbą poliuretanową
- spód aż do przegrodę silnika pokryte specjalną masą zabezpieczającą przed uderzeniami kamieni
- przegroda silnika również dodatkowo wyciszona specjalną nienasiąkliwą pianką poliuretanową
- mnóstwo drobnicy również pod maską ocynkowane i doprowadzone do stanu co najmniej fabrycznego
- zamontowany snorkel safari
- sprężarka ARB z wyjściem do pompowania kół
- nowe tylne światła zespolone
- nowy tylny zderzak z wieszakiem na koło (cynkowany, pokryty materiałem ochronnych Linex)
Tapicerka
- wykonana ręcznie z grubo wyprawianej skóry naturalnej. Obszyte wszystkie fotele, przednie podgrzewane, wymienione pianki, obszyte boczki drzwi, podłokietnik, kierownica, dźwignia zmiany biegów i kilka innych elementów, nowa podsufitka.
Auto pomalowane jest bardzo odporną farbą poliuretanową, zderzaki, listwy boczne, lusterka, wlot intercoolera, progi pokryte specjalną powłoką ochronną Linex.
Przedni zderzak oryginalny, wbudowana płyta z wyciągarką (Escape Evo 12500 lbs 5670 kg ip68 z lina syntetyczna), tylny zderzak offroadowy wykonany z grubej blachy, cynkowany, pokryty powłoką ochronną wyposażony w wieszak na koło zapasowe uchwyty do podnośników i szekle.
Ogumienie Cooper Discower STT Pro
Samochód przed odbudową miał jednego właściciela, nigdy nie był używany w terenie. Przebieg 115tys. km. Po odbudowie przejechałem ok 500km. Bardzo długo szukałem odpowiedniego auta do odbudowy. Obecnie to właściwie nowe auto w którym poprawiono wiele rzeczy w stosunku do wersji fabrycznej.
Tylko poważne oferty. Nie zajmuje się handlem samochodami i nie zależy mi na wypchnięciu auta byle komu. Wszystkie powyższe informacje można zweryfikować w dowolnym warsztacie. Nie mam niczego do ukrycia. Posiadam dużą dokumentację zdjęciową i filmową z przeprowadzonych prac. Auto odbudowałem dla siebie aby jeździć na polowania.
Wiele miejsc, wzmocnionych po obróbce strumieniowej i przed cynkowaniem, pełna konserwacja wysokotemperaturowa, wszystkie drobiazgi ocynkowane, mnóstwo nowych części których tu nie wymieniłem. Na pokładzie audio z systemem głośnomówiącym oraz Radio CB President specjalnie przygotowane przez profesjonalną firmę dla tego auta (Konektor5000).
Proszę o kontakt na e-mail:pakosz7@gmail.com
Tel: 509-365-675