Witam. Postanowiłem wystawić na sprzedaż właśnie ukończony projekt Patrol Y60 White and Black project. Realizacja została doceniona przez miesięcznik OFF-ROAD.pl i reportaż z realizacji można zobaczyć w najnowszym (majowym) numerze. :-D Prace trwały od końca grudnia do kwietnia. Auto ma za sobą 2 próbne jazdy. Ponieważ budowanie, obmyślanie koncepcji, przebudowa auta zaczęła mi sprawiać sporo przyjemności, po sprzedaży tego egzemplarza zabiorę się za następny projekt. Nie ma drugiego tak dopracowanego więc P.O.L.E.C.A.M. Nie targuję się, wystawiona cena jest ostateczną, kosztorys na jednym ze zdjęć.
Fajne wyposażenie Patrola to: podgrzewane przednie fotele, podgrzewana przednia szyba, elektrycznie wysuwana antena radiowa, elektrycznie sterowane lusterka, FABRYCZNY podświetlany przechyłomierz i wysokościomierz!!! :) oraz założony przeze mnie centralny zamek z pilotem (dołożone sterowanie i siłownik w drzwi kierowcy). Radio CD z MP3 i USB. Pomysł na Patrola był taki, aby zakonserwować go na wiele następnych lat, ze smakiem uterenowić, dozbroić aby był dobry i na wyprawę i do turystyki offroad i do zabawy, a jednocześnie dobrze prowadził się na asfalcie. Wszystko wykonane profesjonalnie przez doświadczony warsztat pod moim okiem.
Wyszukałem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz nie jeżdżony w terenie. Środek wygląda jak by wyjechał dopiero co z fabryki ;) welury nie widziały jeszcze błota. Wysokość liftu, opony dobrane zostały tak, aby optymalnie poprawić dzielność w terenie, bez wpływu na geometrię, bez zmiany przełożeń w mostach itp. A więc lift to sprężyny przód i tył Lovells oraz amortyzatory Profender. Są idealne, ani za miękkie ani za twarde. Amortyzator skrętu również Profender – pięknie komponuje się zresztą elementów. Przed tym rama oraz mosty, wszystkie wahacze, drążki itp. zostały wypiaskowane i polakierowane; rama i mosty podkładem i 2 warstwami farby okrętowej, a wahacze, drążki, podpora itp. proszkowo (inne elementy podwozia również zabezpieczone np. podłoga). Wszelkie gumowe elementy zostały zastąpione polibushami. Położona została nowa instalacja hamulcowa – z korektorem siły oraz paliwowa. Nowe tarcze oraz klocki.
Auto stanęło na nowych czarnych felgach oraz bardzo dobrych oponach (nie nalewkach) Mudstar – jest to wzór Maxxis Buckshot Mudder 33” Cale. Łącznie z zapasem. Dołożone zostały sprzęgiełka manualne AVM. Dotychczasowe opony uniwersalne 31” wraz z aluminiowymi oryginalnymi felgami Made in USA dodaję w komplecie. ( Tak jak i zderzak przód i tył, oraz lampy stare tył, automatyczne sprzęgiełka)
Silnik nawet w chwili obecnej radzi sobie wyśmienicie, a dzięki dołożonemu intercoolerowi nie grzeje się na autostradzie oraz mamy zapas do podkręcenia mocy. Zamieniony został filtr na stożkowy Simota – nawet do 360KM mocy połączony fajnie ze Snorkelem. Na tą chwilę, więcej zmian w silniku nie było i radzi sobie bardzo fajnie. Na zimnym nie kopci (tym bardziej na ciepłym). Nie wiem czy jest sens go tuningować, tak dobrze działa. Włożone zostało mocniejsze sprzęgło Outback Extreme 130%. Całkiem dobre dotychczasowe w komplecie. Wymienione zostały wszystkie płyny, wypłukana chłodnica i zrobiony rozrząd. UWAGA: Dołożony został drugi alternator 180A, z dorobionym mocowaniem na zamówienie oraz akumulator Varta żelowy 95Ah 850A. Obsługuje on tylko wyciągarkę. Dla bezpieczeństwa ma też hebel.
Kupione zostały 2 wskaźniki Auto Gaguge – ciśnienia turbo oraz czujnik temp wody. Ten pierwszy został zamontowany, drugi jeszcze nie. Dokładam w zestawie. Też nie wiem czy jest sens montować ten od temp wody, może po tuningu by się przydał. W środku zamontowane włączniki halogenów w fabryczne miejsca. Na podłokietniku podciągnięte sterowanie wyciągarką. CB radio zamontowane w miejsce popielniczki. Nikt w niej nie palił i tak ;) Na zewnątrz pięknie pasujące zderzaki przód i tył, progi, bagażnik wyprawowy, drabinka – wszystko z Fabryki 4x4 choć kupione u Glanowskiego. Pod zderzakiem osłona drążków. Na przednim zderzaku oryginalna wyciągarka Superwinch z liną syntetyczną Tiger Shark 11500 LBS. Jest wolniejsza od Superwinch Talon, ale dzięki temu odporniejsza na przeciążenia. Na przednim zderzaki jest też panel LED combo (robocze oraz dalekosiężne w jednym – miazga :) ) Na dachu wylądował bagażnik wyprawowy, na nim oświetlenie robocze ( boki i tył – każde posiada osobny włącznik), przymocowane tablice oraz trapy i hi-lift. Boczne szyby zastąpione zostały pełnymi oraz przyciemnione. Antena CB helikalna na przednim zderzaku na styl australijski :) fajnie wygląda i dobrze zbiera. 20Km jak nic. Auto ma jeszcze niemieckie tablice i papiery, ważny przegląd i ubezpieczenie. Do zrobienia przy nadkolach i progu gdzieniegdzie rdza. Nie robiłem bo przy wycinaniu nadkoli do gumowych poszerzeń i tak zostało by to wycięte. Ale dobrze wygląda i nie obciera nic przy fabrycznych i wygląda całkiem dobrze, więc zastanawiam się jeszcze czy robić czy nie.
Auto w przyszłym tygodniu będzie miało jeszcze zmienioną przednią główkę mostu. Włożone zostanie LSD z Nissana Terrano, a więc będzie PRAWIE jakby blokada na przodzie :))) 300 zł plus 500 robocizna. (Już wliczone w cenę)
Kosztorys:
Nie ma drugiego tak dopracowanego więc P.O.L.E.C.A.M. Kontakt proszę przez formularz allegro lub 608 20 38 28 Nie wystawiam faktur Vat. Mogę dołożyć Kevlarowe trapy i hilift za dopłatą. Nie odwołuję ofert. Zakup najlepiej po wcześniejszych oględzinach.
|