Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 57,99 zł
- Naba Nissan Patrol Y60GR
- 67,98 zł z dostawą
- 199,00 zł
- NISSAN PATROL KIEROWNICA GR Y60
- 213,99 zł z dostawą
- 380,00 zł
- Nissan Patrol Y60 Sprzęgiełka piast
- 380 zł z dostawą
Nissan Patrol Y60 A GR (5193081330)
Opis
Witam,
oferuję legendę terenowych wojaży i off road'u - Nissan Patrol Y60-A, GR I.
Zacznę bardzo nieszablonowo, mogę - ale nie muszę go sprzedać. Jeśli chcesz czytać dalej Twój wybór ;)
Nie - nie będzie tanio :) ... jeśli szukasz "trupa na kołach", ex-holenderską ciężarówkę, czy "parcha", którego zatyrasz gdzieś w krzakach, byle jakoś się toczył i najważniejsze - byle był TANI - ... nie, ta oferta nie jest dla Ciebie :) Pooglądaj lepiej auta za połowę, a może nawet za jedną trzecią mojej ceny :) Na pewno kupisz coś extra :)
Jeśli chcesz czytać dalej, to kilka detali dotyczących mojego Skarba :)
- Rok produkcji 1996 (model poliftowy, silnik RD28T z chłodnicą oleju i pompą podciśnienia na pokrywie zaworów)
- Od początku swego istnienia jest to samochód OSOBOWY (nie jest, ani nigdy nie był "ciężarówką" do zwożenia buraków z pola u holenderskiego czy belgijskiego bauera - ma 5 pełnoprawnych miejsc i tyle samo pasów bezpieczeństwa
- Samochód jest 6-ty sezon w moim posiadaniu - znam go jak własną kieszeń, nie odpowiem na Twoje pytanie "yyy nie wiem..."
- Stan samochodu oceniam na bardzo dobry - zarówno technicznie jak i wizualnie
- Samochód eksploatowany zgodnie z jego przeznaczeniem (nie - nie jeździł z babką do kościoła, żaden Niemiec też nie płakał po nim, choć oryginalnie jako fabrycznie nowy był zakupiony w Niemczech). Na karoserii są więc rysy od gałęzi, krzaków, ale podkład nie jest nigdzie przetarty.
- Blacharsko samochód jest w stanie bardzo dobrym (-), są na prawie 20 letnim Dziadku minimalne znamiona korozji - pokażę palcem nowonabywcy gdzie - nie mam nic do ukrycia :)
- Wnętrze nie jest nigdzie zniszczone, jest czyste i zadbane - w środku są seryjne wykładziny i tapicerka, fotele oryginalne proste, nigdzie nie podarte, tylna kanapa również.
- Wszystkie elementy wyposażenia wnętrza są sprawne i działają bez najmniejszego zarzutu.
- Wszystkie elementy napędowe działają bez zarzutu - sprawne i we wzorcowym stanie
Samochód służy mi do turystyki off-roadowej, jak i do lokalnych zabaw w terenie. Brał udział w lokalnych imprezach terenowych, ku naszej uciesze z powodzeniem zajmując punktowane miejsca (nigdy nie miał jednak wody w środku, nikt nie robił z niego motorówki czy amfibii...)
W związku z tym samochód został poddany pewnym modyfikacjom, aby zwiększyć jego i tak dużą dzielność terenową. Modyfikacje wykonywane były własnoręcznie przeze mnie, lub w wyspecjalizowanych off-roadowych serwisach. Nie toleruję "druciarni i dziegciarstwa" zatem poziom modyfikacji i użyte komponenty są z najwyższej półki.
- Najpierw kręgosłup - 6 lat temu rama wypiaskowana wyczyszczona i zabezpieczona (nie barankiem - raczej owieczką :) )
- Zamontowane zawieszenie Old ManEmu - amortyzatory i sprężyny 2 cale liftu (+50kg)
- Świeżutki amortyzator skrętu - też Old ManEmu
- Sprzęgi piast przednich AVM HD (te wzmacniane, w/g producenta do ponadwymiarowych kół) - nowe
- Oryginalna blokada tylnego dyferencjału Diff-Lock
- Zamontowana blokada przedniego dyferencjału, wraz z kompresorem - wszystko oryginalne ARB
- Nadwozie uniesione na ramie 2 cale - na tulejach poliuretanowych DRM - zgodnie ze sztuką.
- Wszystkie elementy elastyczne w zawieszeniu wymienione na poliuretanowe DRM
- Przedłużony drążek Panharda
- Przedni zderzak UP z zamontowaną wyciągarką Dragon Winch 12kLBS, 2 uchwyty do szekli
- Zamontowana osłona przedniego mostu pod przednim zderzakiem
- Tylny zderzak Fabryka 4x4 z hakiem typu wojskowego, podest z blachy ryflowanej
- Progi rurowe przykręcane (nie przyspawane) do ramy - z rury fi80, z blachą ryflowaną
- Bagażnik dachowy niemieckiej firmy Scheren 4x4 z podestami z blachy ryflowanej (malowany proszkowo na czarno) - można śmiało po nim chodzić
- Oświetlenie dalekosiężne Hella - z przodu 4 sztuki na dachu, zamontowane tak, że nie do sięgnięcia przez konary, z tyłu 2 sztuki, montaż analogiczny
- Uchwyt podnośnika hi-lift
- Odciągi przeciw gałęziom
- Snorkel - szczelny, przesunięty air-box, by nie krzywić dolotu
- 6 lat temu wymieniona chłodnica - Behr Hella - wydajna, szczelna
- Zamontowany dodatkowy duży wentylator elektryczny chłodnicy, uruchamiany z kabiny
- Świeżutkie Visco (Shimahide - japonckie)
- Kule mostu przedniego szczelne - jakiś czas temu wymienione wszystkie uszczelniacze i łożyska zwrotnic - żadnych luzów czy wycieków
- Zamontowane w kabinie wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatury oleju i dodatkowy temperatury wody
- Zamontowany i skalibrowany metromierz
- Zamontowany wychyłomierz
- Modyfikacja silnika polegająca na regulacji pompy wtryskowej, przeróbce jej sekcji tłoczącej, wtryskiwaczy (z niskich obrotów samochód puszcza czarny dym - taki to urok "podkręconych Diesli", przy ciśnieniu doładowania rzędu 0,4Bara dymienie ustaje)
- Zamontowana turbosprężarka hybrydowa z dużym kołem kompresji, zwiększone ciśnienie doładowania - aktualnie do 1,2 - 1,4Bara
- Oczywiście MBC - manualna regulacja ciśnienia doładowania
- Zamontowany Intercooler wraz z elektrycznym wentylatorem ssącym - uruchamianym z kabiny, wycięty otwór w masce, zamontowany wlot powietrza od Y61
- Silnik wystrojony na hamowni - nie na oko pana Zenka... potwierdzona wykresami z hamowni moc 136KM i odpowiednio moment obrotowy 303Nm - osiągane zdecydowanie niżej niż w seryjnych silnikach... samochód rusza i wjeżdża pod górki z 2-giego biegu, nie potrzeba go zarzynać na 1-ce, osiągi, hmmm... przyspieszenie nie gorsze niż Dżipa z 4 litrowym silnikiem :) ... prędkości maksymalne - nie ustalone, ale auto rozpędza się swobodnie do 150-160km/h, jeśli już ktoś uzna, że jest taka konieczność...
- Zamontowany układ wydechowy zmiennośrednicowy (max do 2,5cala) ze stali nierdzewnej
- Zamontowany odstojnik i separator oleju z odpowietrzenia skrzyni korbowej... bardziej na wszelki wypadek niż z konieczności, bo odma jest sucha
- Wymieniany co 5tyś km (słownie: co pięć tysięcy kilometrów) olej silnikowy (liqui-moly 15W-40 z MOS2)
- Aktualnie przed wymianą olejów we wszystkich podzespołach przeniesienia napędu (skrzynia, reduktor, oba mosty - liqui-moly GL4/GL5 75W-90) jak zdążę, to wymienię, a jak ktoś jutro przyjedzie po Dziadka - olej dam nowonabywcy w zapieczętowanych butelkach
- Wymieniony płyn chłodniczy i pompa wody na GMB (japoncka)
- Wymienione świece żarowe NGK CX50 i CX51 - po 3 sztuki z każdej :)
- Zamontowany korektor siły hamowania - samochód hamuje 4ma a nie 2ma kołami :) Klocki i tarcze hamulcowe w stanie bardzo dobrym
- 2 lata temu wymienione kompletne sprzęgło (Exedy)
- Samochód stoi na nowych oponach Silverstone MT-117 Sport, felgi z odsadzeniem ET -25 (trójkątna klasyka)
- CB-radio z anteną
Jeśli dobrnąłeś tutaj drogi potencjalnie zainteresowany, a ja przeczytałem jeszcze raz to wszystko co napisałem, to tym bardziej powtórzę się jeszcze raz - z pełną stanowczością :) ... mogę ale NIE MUSZĘ sprzedać Dziadka... zatem jeśli jesteś zainteresowany, to zapraszam...
Aha, cena... wystawiona cena praktycznie nie podlega negocjacji... może symbolicznej, dosłownie na koszt obiadu w bistro, ale nie większej... Jeśli mimo to chcesz wydać swoje pieniądze na nieekonomiczny, ciężki, głośny i niekomfortowy pojazd - proszszszszę...
Jeśli liczysz na jakieś targi przez telefon, tudzież na obniżkę ceny większą niż wyżej wspomniana - nie dzwoń - szanuj mój czas, tak jak szanujesz swój.
Kontakt 0 607 07 07 91 (bez sms)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.