Oferuje samochód Nissan Pathfinder R51 w wersji dostosowanej do dalekich wypraw turystycznych.
Podstawowe dane
Rocznik - 2005
Silnik - 2.5 dCi 174 KM / 128kW
Pierwsza rejestracja 24.02.2006
Przebieg - ok 331912 km
Historia pojazdu
Jestem drugim właścicielem od roku 2012. Pierwszy właściciel zakupił pojazd w salonie Nissana w Białymstoku.
Posiadam oryginalną książkę gwarancyjną z wpisanymi przeglądami w ASO Nissana do roku 2010.
Stan pojazdu i historia napraw.
Od czasu kiedy posiadam pojazd silnik sprawuje się doskonale i tylko raz została wymieniona uszczelka pod głowicą i miski olejowej w roku 2016. Poza tym silnik jest niezawodny zawsze odpala nawet po dłuższym postoju i w czasie zimy.
W 2017 było remontowane zawieszenie z przodu, a w sierpniu 2019 było remontowane zawieszenie z tyłu (Wymiana wahaczy, amortyzatorów itp). W ramach akcji serwisowej Nissana w ASO został też wymieniony wał napędowy. Samochód dostał nowy akumulator we 2016 roku.
W Grudniu roku 2018 zostało podniesione nadwozie, rama została wypiaskowana, wszystkie elementy zajęte rdzą zostały wycięte i wspawana blacha grubości 4 mm. Poza tym zostały zaspawane wszystkie otwory w ramie którymi do środka ramy dostawała się woda i błoto. Zostały tylko otwory którymi można wpuszczać do wnętrza ramy środek konserwujący i które można szczelnie zakręcić. (Zdjęcia z remontu ramy mogę przysłać na maila) Rama została zabezpieczona antykorozyjną farbą okrętową.
W Marcu 2019 roku samochód przeszedł naprawy lakierniczo - blacharskie Zostały usunięte wszystkie ogniska rdzy i polakierowany (zderzaki, lewa i prawa tylne ćwiartka oraz tył. Malowane również były felgi. Wcześniej samochód po całości był malowany w roku 2015. Zatem podchodzenie do samochodu z czujnikiem grubości lakieru raczej nie ma sensu.
Uwaga 1: Samochód w moim posiadaniu nie przeszedł żadnego wypadku czy nawet stłuczki. Wszystkie naprawy lakierniczo - blacharskie samochód przechodził ze względu na estetykę.
Uwaga 2: W roku 2014 w samochodzie został wymieniony licznik przy stanie starego licznika ok. 280 tys. km. Nowy (używany) licznik miał stan ok. 170 tys. km. A obecnie pokazuje wyjechanie 221 tys.km. Zatem prawdziwy przebieg samochodu to ok 331 tys. km. (Samochód jest stale choć sporadycznie użytkowany zatem liczby te ulegają zmianie)
Uwaga 3: Prowadzę książkę serwisową od roku 2016
Posiadam faktury zakupu części (nie na wszystkie)
Wyposażenie
- Multimedialny sprzęt audio - video z nawigacją GPS,
- Sprzężony z systemem audio video rejestrator jazdy
- Oraz również sprzężoną z sprzętem audio - video kamerę cofania.
- Radio CB z anteną
- Czujniki parkowania
- Inklinometr
- Wyciągarka 1200lbs Renegate FGR
- Stalowy zderzak przedni z orurowaniem
- Stalowy zderzak tylni
- Hak
- Snorkel
- Aluminiowa osłona najazdowa i osłona miski olejowej
- Off-rodowe zawieszenie podnoszące pojazd
Wady
Samochód nie jest nowy zatem nie jest idealny. Postaram się wymienić wszystkie wady by kupujący nie wytykał mi ich palcem starając się zbić cenę.
- Malutkie i słabo widoczne wgniecenia na masce (gradobicie lub spadające owoce)
- Niewielka, ale głęboka rysa pod snorkelem
- Pomniejsze ryski na lakierze do spolerowania
- Urwany zawias od schowka (zamyka się normalnie)
- Rysy na plastikach we wnętrzu pojazdu
- Nie działająca tylna wycieraczka.
- Dwa czujniki zbliżeniowe asystenta parkowania do wymiany.
Dla zainteresowanych na maila mogę wysłać dodatkowe zdjęcia wymienionych wad, wyposażenia , z remontu pojazdu itd
Proszę nie dzwonić z ofertami typu "Dam 20 tys. gotówką i zabieram go jutro"