Samochód Nissan Pathfinder R51, rok prod 2012 (ostatni rok produkcji tego modelu),
- pierwsza rejestracja 29.11.2012r
- pochodzenie – salon Polska
- zarejestrowany na 7 osób, skórzana tapicerka,
- silnik 2488 cm3, moc 140kW (190KM) przebieg 222652 km,
- skrzynia manualna 6-biegowa,
- 4x4, reduktor L-speed/H-speed, napęd na tylną oś z dołączaną przednią osią,
- hak, masa własna 2210kg, ładowność 670kg, DMC 2880kg, DMC przyczepy 3000kg,
- skórzane podgrzewane fotele, elektrycznie sterowane w każdym kierunku, klimatyzacja,
- lampy ksenonowe, radio android + oryginalne, szyberdach,
- alufelgi 18” z małym ET (bez dystansów są równo z obrysem auta)
- opony letnie Cooper Discoverer A/T3 Sport 265/65/18 po 2 sezonach letnich,
- opony zimowe Cooper Wather-Master 265/65/18 po 2 sezonach zimowych,
- relingi dachowe z poprzeczkami do mocowania bagażników na rowery/narty,
- kamera cofania, czujniki parkowania,
Samochód zakupiłem 6.03.2019 r od Zarządu Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Był zadbany, miał dobrze udokumentowany przebieg, regularne wymiany oleju i wszystkie serwisy robione w autoryzowanych stacjach. Prowadzę własny szczegółowy rejestr napraw:
- 13.03.2019 – 168100km – wymiana kpl. rozrządu (oryginał NISSAN), 2x łańcuchy, 3x ślizgacze, 2x napinacze, 2x małe koła zębate (wałki rozrządu), 1x duże koło zębate (pompa wody), 1x średnie koło zębate (wał korbowy), 2x paski zębate, 2x małe łożyska rolki, 1x duże łożysko rolki prowadzącej,
- 25.03.2019 – 168100km – wymiana kpl. tarcz hamulcowych i klocków (BREMBO) oraz płynu hamulcowego,
- 15.10.2019 – 181100km – wymiana 4szt amortyzatorów gazowych IRONMAN, wymiana 2 szt łączników stabilizatora,
- 06.03.2020 – 196760km – wymiana sondy lambda
- 10.04.2020 – 200000km – wymiana klamki drzwi lewy tył, wymiana żarników Xenon OSRAM Nightbreaker 2szt, wymiana induktora lampy xenon lewy przód,
- 19.10.2020 – 212010km – wymiana klocków i tarcz hamulcowych kpl. 4szt, wymiana 2szt pasków wielorowkowych.
- W 2020 r była wykonana kontrola wtrysków, nie wymagały ani wymiany, ani regeneracji.
Moje wymiany olejów:
- 20.05.2019 – 168100km – wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 5W40 Diesel Synthoil)
- 20.05.2019 – 168100km – wymiana oleju w skrzyni biegów (Motul Gear 300 75W90)
- 20.05.2019 – 168100km – wymiana oleju w dyfrze tylnym (TransELF Syn FE 75W140)
- 03.10.2019 – 180600km – wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 5W40 Diesel Synthoil)
- 14.01.2020 – 190999km – wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 5W40 Diesel Synthoil)
- 14.01.2020 – 190999km – wymiana oleju w reduktorze (75W90)
- 21.05.2020 – 201759km – wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 5W40 Diesel Synthoil)
- 16.10.2020 – 211740km – wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 5W40 Diesel Synthoil)
Samochód nie bierze ani grama oleju. Od wymiany do wymiany nie uzupełniam ani kropli.
Przeglądy techniczne, dane z CEPIK:
- 23.11.2015 – przebieg 100472 km (ważny 2 lata)
- 20.11.2017 – przebieg 161911 km
- 07.11.2018 – przebieg 167160 km
- 23.11.2019 – przebieg 185047 km
- 23.11.2020 – przebieg 206068 km
W maju 2019r wykonałem pełną kompleksową i bardzo dokładną konserwację podwozia (kupującemu udostępnię zdjęcia i dane zakładu). Całe zawieszenie było zdemontowane, podwozie i rama były wypiaskowane, pokryte podkładem epoksydowym, a następnie akrylem antykorozyjnym. Jest zabezpieczony na długie lata. Koszt 5000 zł.
Samochód wyjątkowo dobrze utrzymany i zadbany, nigdy nie widział błota, bezwypadkowy, nie posiada żadnych uszkodzeń. Sprzedaję tylko dlatego, że 01.04.2021r skończył mi się leasing, a muszę mieć koszty firmowe w formie kolejnego leasingu. Samochód jest zarejestrowany na moją firmę, sprzedaż na pełną fa VAT 23%, podana cena jest ceną brutto.
Pojazd używany, posiada normalne ślady użytkowania, sprzedaż możliwa wyłącznie po osobistym zapoznaniu się ze stanem technicznym pojazdu i po jego akceptacji. Pojazd w ciągłej eksploatacji, dostępny w Krakowie po wcześniejszym umówieniu się. Kontakt pod telefonem 501-508-005.