PASEK WIELOKLINOWY DAYCO 4PK1110 -
- NISSAN: 117200M311, 1172016V01, 1172016V02, 1172016V11
- TOYOTA: 993642111083
- HONDA: 56992P8AA01
- KIA: OK9A015909, OK9A115909, 0K9A015909
- Długość [mm]: 1110
- Indeks: DAY4PK1110
- Producent: DAYCO
- CARMODEL: Nissan
- SKF: VKMV4PK1110, VKMV4PK1115
- GATES: 4PK1108
- Ilość żeber: 4
Kod produktu: A9D83C_Nissan
Wersje pojazdu
- NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) benzyna 1.6 SR,SLX 66 kW / 90 KM (1995.09 - 2000.03)
- NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) benzyna 1.6 73 kW / 99 KM (1995.09 - 2000.03)
- NISSAN ALMERA I (N15) benzyna 1.6 SLX 66 kW / 90 KM (1995.09 - 2000.07)
- NISSAN ALMERA I (N15) benzyna 1.6 73 kW / 99 KM (1995.09 - 2000.07)
- NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) benzyna 1.6 75 kW / 102 KM (1995.07 - 2000.03)
- NISSAN ALMERA I (N15) benzyna 1.6 75 kW / 102 KM (1995.07 - 2000.03)
Pasek wielorowkowy jest udoskonaloną wersją paska klinowego. Służy do napędu osprzętu silnika w tym pompy cieczy chłodzącej, pompy układu wspomagania, alternatora czy sprężarki klimatyzacji
Paski zużywają się w trakcie użytkowania, elementy gumowe ulegają ścieraniu, a sama guma może kruszeć i się starzeć. Na zużycie paska wpływ mają także źle ustawione albo zużyte koła pasowe. Pasek zużywa się szybciej, jeśli źle pracuje jego napinacz, powodując zbyt małe albo zbyt duże napięcie paska
Z czasem pasek ulega również rozciągnięciu, co objawia się charakterystycznymi piskami oraz wibracjami. Innymi objawami zużycia paska wielorowkowego może być pogorszenie ładowania akumulatora lub obniżenie sprawności pracy klimatyzacji. Jeśli pasek ulegnie zerwaniu, może dojść do poważnej usterki silnika, uniemożliwiając dalszą jazdę
Światowy potentat w produkcji pasków rozrządu, zestawów rozrządu, pasków klinowych i przewodów gumowych dla samochodów wszystkich marek