Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 1500,00 zł
- NISSAN MICRA V 1.0 90-110KM 144102778R
- darmowa dostawa
- 1000,00 zł
- NISSAN MICRA 1.0 100KM IG-T 144105083R
- darmowa dostawa
Nissan Micra X1R 1600 151KM / 175NM KJS, Sunny GTi (6383025142)
Parametry
- Rok produkcji
- 1995
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 2
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Centralny zamek, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Regulowane zawieszenie, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Hatchback
- Moc [KM]
- 151
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Tuning
- Kolor
- Czerwony
- Przebieg [km]
- 170000
- Pojemność silnika [cm3]
- 1599
Opis
MODEL: Micra K11
ROCZNIK: 1995
SILNIK: GA16DNE NVCS
MOC:
- seryjnie 75KM -->aktualnie ok 151KM 175NM
WAGA: 830kg
SKRZYNIA:
- hybrydowa krótka skrzynia złożona z trzech nissanowskich w celu skrócenia przełożeń (Vmax 200km/h)
-drugi bieg kończy się na 80km/h (wcześniej 100km/h)
-trzeci bieg kończy się na 120km/h (wcześniej 140km/h)
-czwarty bieg kończy się na 170km/h
-piąty bieg kończy się na 200km/h
- szpera typu phantom grip
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1 z wyjściem 2"
- reszta wydechu 2" na środkowym tłumiku z Toyoty, końcowy tłumik na wymiar z kwasu
GŁOWICA:
- sportowe wałki rozrządu (ssący 252 stopnie/9,6mm lift, wydech 235 stopni/9,0mm lift)
- wyregulowane koła rozrządu
- obniżona głowica o 0,7mm, stopień sprężania 10.7:1
- porting głowicy i polerka
UKŁAD DOLOTOWY: -przepływomierz z VQ30DE Maxima
-przepustnica z Maximy VQ30DE
-customowy dolot zakończony dużym filtrem stożkowym
-CAI ze zderzaka wprost na filtr powietrza
-porting kolektora dolotowego i polerka
INNE:
- lekkie koło pasowe
- odelżone koło zamachowe
- Sprzęgło Aisin 190mm
UKŁAD PALIWOWY:
- pompa paliwa 255lh/h
- regulator ciśnienia paliwa Tomei
- wtryski paliwa z VQ30DE Maxima
UKŁAD ZAPŁONOWY:
- platynowe świece NGK PFR7B
- przewody zapłonowe OBX 10.3mm
UKŁAD CHŁODZENIA:
-dorobiony kruciec od głowicy
-duża chłodnica z Primery SR20
UKŁAD HAMULCOWY:
-przód z Almery GTi
- tarcze 257mm + klocki TRW
- tył tarcze seria + klocki ATE
ZAWIESZENIE:
-zawieszenie Koni tył + przód z regulacją wysokości i twardości
-drążek Panharda z regulacją na rzymskiej śrubie
-górna rozpórka kielichów
KOŁA:
- 15-calowe szprychowe z ET20 - białe
WNĘTRZE:
- wyrzucony cały tył
- kierownica z Sunnego N13 GTi
- kubełkowe fotele seria
ELEKTRONIKA:
-wystrojone na EcuMaster DET3
-w kabinie wskaźniki: ciśnienia oleju, temperatury oleju oraz woltomierz
Do samochodu dodaje oczywiście całe wnętrze oraz dodatkowy komplet aluminiowych felg '15
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.