Samochód został sprowadzony z Niemiec w 2005 przez mojego znajomego. Wówczas przebieg wynosił 118000 tys. Km. Wcześniejszymi posiadaczami pojazdu były dwie kobiety ( do wglądu oryginalne niemieckie papiery poprzednich właścicieli, Imiona, nazwiska, daty urodzenia). Samochód obecnie posiada 204750 tys.autentycznego Przebiegu. Posiadam również fotografie wówczas gdy miał 130 tys do wglądu, do porównania stanu
Samochód wyprodukowany z przeznaczeniem na rynek niemiecki. Cechował się bogatszym wyposażeniem niż z przeznaczeniem na rynek Polski, natomiast słabszym silnikiem (90 koni zamiast 99)
Wyposażenie fabryczne:
Welurowa tapicerka, boczki na drzwiach.
-ABS
-Centralny zamek
-4x elektryczne szyby
-Elektryczne lusterka
-4x hamulce tarczowe
-Bardziej wyprofilowane (usportowione) fotele niż w zwykłych wersjach.
-twardsze zawieszenie niż w innych wersjach.
-halogeny przeciwmgłowe przód (sprawne)
-immobiliser
-NATS
Wersja wyposażenia niemal identyczna jak z Gti 2.0 SR20DE
Zaznaczam mimo iż swojego wieku pojazd jest bardzo doinwestowany. Co 9 tys. Zmieniany olej Motul 6100. Obecnie zostało wymienione:
Olej w skrzyni na Mobil.
Płyn w układznie wspomagania Mobil.
Płyn chłodniczy G12.
Płyn hamulcowy
Nowy Rozrusznik
Nowy akumulator Centra (gwarancja) z Kwietnia ubiegłego roku.
Wymieniony szczotkotrzymacz wraz z regulatorem napiecia w alternatorze.
Wymieniony czujnik Położenia przepustnicy na Oryginalny Hitachi, sprawdzony ustawiony
Układ Dolotowy wykonany na zamówienie Mag-Sport, stozek, rury stal cienkoscienna, strumienica ręcznie wykonana.
Wydech pół przelot, śr. 48/49mm. Brak środkowego katalizatora, zastąpiony rurą. ( Kat. Posiadam) ( w czerwcu zmieniony końcowy tłumik na fabryczny,nowy, cichy)
Hamluce tarcze, przód i tył, klocki,
Zrobiona blacharka w ubiegłym roku , nadkola tył, progi, miejscowe dziurki w podłodze, odpryski od kamieni.
2 komplety na felgach opon ( lato, zima)
Wykonanie malowanie plastików deski rozdzielczej. Lakier nie wiem jaki jest, rozpuszczalnik Nitro nie rusza go.
Wymieniona uszczelka pod deklem zaworów.
Sprawdzenie luzu zaworowego
Czyszczenie, przepływomierza, przepystnicy, odmy.
Sprawdzenie Kopłuki zapłonowej. (Stan wzór, delikatnie ośniedziałe wtyki, czyszczone, zabezpieczone przed ponownym zaśniedzeniem. Palec zapłonowy, ok. )
Uszczelnienie misy olejowej.
Wymiana łączników, tulei, sworzni zawieszenia.
Wymiana amortyzatorów tył, lewa oraz prawa strona. Najtwardszy dostępny zamiennik wymieniony przy 206000km, wymiana odboi.
Wymiana przewodów hamulcowych tylnich ze stalowych na miedziane.
Zmieniony zderzak z przodu na poliftingowy (1998)
Zmieniony nosek (grill) na polift kolor czarny mat.
Zmienione świece NGK wraz z przewodami JAN MORA.
Kostka Stacyjki nowa.
Pranie tapicerki foteli przód, tył, dywaniki, mata bagażnika.
Na Almerze są nawet oryginalne kołpaki, w całości, malowane fakt, ale oryginalne.
Posiadam katalizator środkowy który został zastąpiony rurą, oraz fabryczny układ dolotowy.
Dorzucam kilka przełączników ( grzanie szyby, awaryjne itp.) żarowki podświetlenia, itp drobnostki.
Dla Zainteresowanych za dorzucam z samochodem aktualnie zamontowane nagłośnienie firmy HERTZ. A oto ono:
Hertz DSX 165 przód w drzwiach
Hertz tweetery z przodu
Hertz Tweeter z tyłu za głową pasażerów
Hertz 6x9 tylna półka trójdrożne
Przewody pozarabiane , wszystko lutowane, zabezpieczane osłonkami termokurczliwymi.
Radio nie podlega sprzedaży. (ewentualnie bardzo konkretna oferta),Sprzęt dobierany przeze mnie, jest głośny, gra czysto, góra baaardzo wysoka.
W/w podzespoły zostały zakupione nowe, nie używane. Montowałem je osobiście.
Uwaga!!
Cena podlega do negocjacji. To nie jest jakiś wrak, dojazd na kołach który ledwie się toczy.
W Samochód zostało włożone wiele pracy, oraz znacznie więcej pieniędzy które i tak mi się nigdy nie zwrócą. O samochód pod względem mechanicznym od kilku lat dba jeden i ten sam mechanik który zna się na japońskich maszynach oraz na ich elektryce (ustawianie czujnika położenia przepustnicy) Cena, być moze wysoka, jednak kupując coś z podobnego rocznika czy jakiś inny pojazd zazwyczaj dokładasz to, co tu już jest zrobione. A pracy, kasy, i czasu nie szczędziłem.
Samochód eksploatowany na bierząco, garażowany, tankujesz i jeździsz.
Opłata OC oraz przegląd do Lipca 2015 roku. Dla przyszłego właściciela opuszczam z ceny na przegląd oraz ubezpieczenie.
Na wszystkie pytania jestem w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi telefonicznie lub przy oględzinach. Przy zadawaniu pytań proszę jednak pamiętać zę pojazd jest z 1996 więc prosze o rozważne, poważne pytania, każdemu zależy na czasie. Nie jest nowy, jest używany we wzorowym stanie, nie salonowym.
Nie zależy mi na nagłej sprzedaży samochodu, jeśli trafi się zainteresowany sprzedam.
Michał Tkacz
Ugoszcz 27a k/ Wegrowa
513237273
Proszę przed wizytą o kontakt telefoniczny.
Tylko poważne oferty. Pozdrawiam.
|