Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 50,00 zł
- CHLAPACZ NISSAN 200SX S14
- 78 zł z dostawą
- 299,00 zł
- NISSAN 200SX 240SX S14 KIERUNKOWSKAZ ZDERZAKA
- 308,99 zł z dostawą
- 2790,00 zł
- Wtryski paliwa DW 550cc Nissan 200SX S14 SR20DET
- 2798,99 zł z dostawą
Opis
Film z procedurą startu :)
https://youtu.be/XHrPbNLK-14
Tel: 509 519 209
Witam
Do sprzedania mam swoje oczko w głowie którego właścicielem jestem ponad 6 lat.
Jest to Nissan 200sx S14A SR20DET z głowicą VE ze zmiennymi fazami NEO VVL.
Auto budowane było dla siebie.
Silnik składany i pierwotnie strojony w firmie Tomson Motorsport.
Za kolejne setupy i dopieszczenie auta odpowiedzialna była firma KMS Engine. W której auto jest serwisowane do dziś.
Ostatnio zrobione zaprawki na nadkolach i zabezpieczone podwozie
Motor w stanie idealnym, od zbudowania przejechał może 2 tys. km, jeżdżony był głównie po ulicach, mało upalany.
Silnik został zakuty by bezawaryjnie jeździć i nie martwić się o jego wytrzymałość. W takim setupie przy zmianie turbo, wygeneruje moc około 500KM.
Obecne osiągi to około 400Km i 500Nm potwierdzone wykresem z hamowni
Może zacznę od minusów bo wiadomo że każdy taki projekt ma minusy :)
- Wnętrze ogólnie trzeba ogarnąc
- Wariują zegary, zarówno prędkościomierz jak i obroty. Pewnie do wymiany.
- Wycieraczki i nadmuch zdemontowane przy spawaniu klatki i już tego nie zrobiłem.
- Do ogarnięcia hamulce, wymiana klocków i odpowietrzenie. Trochę upalania i hamulce się dość szybko kończą.
A teraz przejdźmy do plusów :)
Wypiszę te najważniejsze bo i tak o połowie zapomnę
Silnik:
- Konwersja głowicy na VE ze zmiennymi fazami rozrządu Neo VVL
- Mazworx Relocation Kit
- Kolektor ssący Custom KMS
- Vacum 6-port podciśnienia do kolektora ssącego
- Tłoki JE Pistons 86,5mm
- Korby Eagle
- Uszczelka głowicy Cosworth 1,8mm
- Panewki ACL
- Śruby do głowicy ARP
- Chłodnica oleju z podstawką pod filtr
- Duża miska olejowa
- Wtryski 850
- Cewki Bosch P65
- Dwie pompy paliwa
- Regulator ciśnienia paliwa aeromotive
- Turbo TD06 20G
- koc termiczny na turbosprężarkę
- Kolektor wydechowy top mount ze screamer pipe custom KMS
- Wydech 3"
- Blow Off Greddy type S
- Wastegate
- Elektrozawór Mac
- Duży IC
Wszystko wystrojone na EMU
Sprzęgło ACT NS1-HDG6 stage 3 do 625Nm
Zawieszenie:
- Gwint ISC z camberami
- Dystanse na kołach
Hamulce:
- Tył Nissan Skyline R33/300ZX
- Hydrauliczny ręczny
Wnętrze:
- Wyprute ze wszystkiego co się dało
- Klatka Trela Motorsport z zastrzałami na kielichy
- Centralny wyłącznik prądu
- Kierownica RRS
- Pasy szelkowe
- Zegary Auto Gauge doładowanie turbo, ciśnienie oleju i EGT
Akumulator przeniesiony do bagażnika
Styl jak najbardziej seryjny, usunięty spoiler z klapy i plastikowe chlapacze.
Na pewno dużo ominąłem ale tyle było tych przeróbek że ciężko zapamiętać. Samochód naprawdę się zwija i robi straszny popłoch.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania i zapraszam na oględziny.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.