- Nissan 200sx s14 z papierami orientacyjna cena (zależna od wyposażenia) - 20-25k, może być i taniej jeśli część wyposażenia będzie zdemontowana.
- bardzo ładna buda, ciężko teraz o budę w takim stanie. Drobne powierzchniowa rdza do wyczyszczenia, progi zdrowe. Ogólnie bardzo ładna. - bez poważnych przygód, delikatna wgniotka na tylnym lewym błotniku, juz naprawiona i polakierowana.
Na zdjęciach widać tę stronę. - konwersja przodu na s14a (błotniki, maska)
- pompa Walbro 255lph
- maska laminatowa - zapinki maski oryginalne Aerocatch z zamkami (NOWE)
- lekka klapa bagażnika (laminat) na zapinkach - światła tylne + blenda s14a
- podwalcowane wyszerzenia tylne (pod wyszerzkami) - nie wycinane tylko profesjonalnie podwalcowane + 35mm - wyszerzki tylne laminatowe na nitonakrętkach +50mm na stronę
- wyszerzki przednie laminatowe na nitonakrętkach +35mm na stronę
- zawieszenie Drift Spec XYZ o małym przebiegu
- drążki reakcyjne przednie regulowane na uniballach NOWE
- zwrotnice "Geomaster style" polskiej produkcji
- NOWE piasty przednie na 5 śrub
- NOWE wahacze dolne poszerzające skręt przód + 6cm na strone szersze
- NOWE sworznie w wahaczach przednich
- NOWE uniballe wewnętrzne w wahaczach przednich
- NOWE offsety magla (offset rack spacers)
- wymienione drążki kierownicze (dłuższe) i końcówki drążków
- wspawana rozpórka pomiędzy przednimi mocowaniami drążków reakcyjnych, całość wypiaskowana, polakierowana proszkowo
- stabilizator przedni wypiaskowany, polakierowany proszkowo
- NOWE łączniki stabilizatora przedniego
- NOWE poliuretany w maglownicy
- powycinane niepotrzebne blachy i mocowania przednie (półka akumulatora, itd), wszystko polakierowane
- pas przedni popodcinany aby weszło orurowanie po bokach chłodnicy (na krótkich rurach).
- chłodniczka oleju + przewody + podstawka
- chłodniczka wspomagania + przewody
- magiel z nyplami + zakute przewody wspomagania (teflon w stalowym oplocie) połaczone z chłodniczką wspomy
- belka przednia ma przyspawane mocowania pod RB25/RB26, całość wypiaskowana, polakierowana proszkowo ( w razie czego reszta zestawu mocowań RB25 jest dostępna - w tym aucie już siedział kompletny RB25)
- tunel sklepany pod dużą skrzynię (RB25 / BWM)
- drążki regulowane tylne proste i banany DESKA, belka pod deską, nawiewy są dostępne w komplecie do auta.
Deska wyflokowana.
- ręczny hydrauliczny dołożony niezależnie od ręcznego fabrycznego
- wiązki środkowe odchudzone i owinięte
- oryginalna półka mocująca akumulator ze Skyline R33 zamocowana jak w skaju na półce.
- dystanse tylne przykręcane 70mm na stronę
- DO AUTA DOSTEPNY kompletny kit laminatowy AutoR szeroki (panele, progi, przedni zderzak, tylny zderzak) do lekkich poprawek/napraw, ale niezbyt poważne pęknięcia itd.
- dostępna rura / wzmocnienie przednie pod zderzak AutoR szeroki MOŻLIWE RÓŻNE OPCJE WYPOSAŻENIA (można pozdejmować, podokładać itd). Od tego zależy cena. orientacyjna cena (zależna od wyposażenia) - 20-25k, może być i taniej jeśli część wyposażenia będzie zdemontowana.
|