Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 50,00 zł
- CHLAPACZ NISSAN 200SX S14
- 78 zł z dostawą
- 820,00 zł
- Nissan Sx200 S14a zderzak tył BN
- 920 zł z dostawą
- 339,00 zł
- Naba MOMO NISSAN 200 SX S14
- 347,99 zł z dostawą
Parametry
- Rok produkcji
- 1995
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na tylne koła
- Lakier
- Perłowy
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, Centralny zamek, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio niefabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 240
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Tuning
- Kolor
- Fioletowy
- Przebieg [km]
- 231500
- Pojemność silnika [cm3]
- 1998
Opis
Do sprzedania Nissan 200SX S14, auto przeszło trochę modyfikacji:
Układ dolotowy:
Intercooler z orurowaniem FMIC - zestaw dedykowany do s14 SR20DET + dolot z rury aluminiowej + stożek AEM DryFlow 3” + BOV Blitz SuperSound + MBC + wszystkie łączniki itp. + przeniesienie akumulatora do bagażnika
Układ paliwowy:
Pompa paliwa Walbro 255lph + zasilanie prosto z akumulatora na przekaźniku, nowe przewody paliwowe miedziane i elastyczne
Układ wydechowy:
Przelot 3” od frontpipe na jednym tłumiku El-Tec, do pełnego przelotu brakuje frontpipa 3”
Układ hamulcowy:
Przednie hamulce swap na 320mm tarcze z Murano, zaciski zregenerowane na nowych tłoczkach + malowanie proszkowe, tarcze i klocki ATE, nowe przewody miedziane na całym aucie.
Układ napędowy:
Seryjne LSD lekko zacieśnione + olej Motul 75W140 + poliuretanowe tuleje dyfra 80ShA
Zawieszenie:
Sprężyny Eibach -35mm z Z-Edition, tylny wózek wypiaskowany i pomalowany proszkowo na czarno, tuleje poliuretanowe wózka 75ShA, regulowane wahacze poprzeczne górne (camber)
Koła:
Azev 18”x8.5 ET35 + opony Continental SportContact 5 225/40 przód i 245/35 tył + dystanse przód 15mm + dłuższe szpilki
Wnętrze:
Wskaźnik doładowania AG SM Smoke, przełożone skóry z angola, radio Clarion DXZ389RUSB z USB
Auto jeździ na bezpiecznym doładowaniu 0.9 bar, na typ setupie było hamowane - 240KM/317Nm - będzie lepiej po zamontowaniu 3” frontpipe, choć i teraz daje sporo frajdy z jazdy :) Serwisy na bieżąco - filtry, olej silnikowy Valvo VR1 10W60 co 7-8 kkm, paliwo tylko 98. Silnik w stanie bdb, nie był remontowany, zero wycieków, niepokojących odgłosów VTC itp. nigdy nie jeżdżony bezmyślnie bez rozgrzania i chłodzenia. Przeniesienie napędu - dyfer troche huczy, poza tym nie było z nim problemów. Zawieszenie bez luzów, sztywne, hamulce bardzo skuteczne. Głównym mankamentem auta jest blacharka - progi, tylne błotniki do naprawy, komora silnika do odnowienia, cały do lakierowania, podwozie w miarę zdrowe - usunięcie ognisk korozji i konserwacja 5 lat temu, 2 lata temu zdjęcie wózka i baku i usunięcie ognisk korozji i konserwacja (środki Noxudol), jednak na pewno do przejrzenia i zrobienia. Auto blacharsko na pewno do odrestaurowania, może też być dobrą bazą na driftowóz.
Cena za auto z wyposażeniem jak na zdjęciach + koła alu OEM 16” z oponami do zabawy.
Zachęcam do kupna - w cenie S13 z awaryjnym CA (w której będzie sporo do zrobienia) możemy mieć trochę pomodzone S14 z wytrzymałym SRem!
Kontakt: 510358909
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to do auta posiadam trochę części: szyba przednia, błotnik lewy przód, grill, reflektory przednie EU, frontpipe 3” + złącze elastyczne + rury i kolanka 3” na przespawanie wydechu, sprzęgło ACT HD + łożysko, dystanse przykręcane 30mm.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.